Minulla on ollut erilaisia verenpainelääkkeitä pian 30 vuotta, sain ne 38 vuotiaana eka kerran. No mikään ei ole oikeastaan käynyt, yksi lääke on ollut koko ajan Diasectral 100 mg, siitä puolet apuna migreeniin.
No sitten tuli Cozaar avuksi, sitä ennen oli muita.
Ja edelleen mikään ei ole sopinut kuten pitäisi, mikä turvottaa nilkat, toiset vatsaa, painon nousua, pahaa oloa ja vaikka mitä.
Pulssi nousi yhdellä melkein sataan ja lääkäri väitti että se ei nosta mitään, taisi olla joku Cardace tai sinnepäin Diovan,. Kokeilussa on ollut Atacand, Coversyl, siis Cozaar, Hyploc, Amlodipin, ja se vasta pulssin nostaa, en kyllä enää Spirolactone..... ja vaikka mitä, tarviin vähintään 2 eri lääkettä että verenpaine pysyy jossain rajoissa. Nyt koetan tuo Coversyl ja Hypoloc yhdistelmää, mutta kun sekin kerää nestettä.... voi että tämä otattaa, ja vielä Diasectral ja Cozaar pistää vatsan niin kovalle että siitä ei tule mitään, lisänä on 2-dia, liekö muilla näitä ongelmia. Ihan piti purkaa sydäntään kun muuta en taida.
Verenpainelääkkeiden vaikutukset
Eukkonen
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748517Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182058- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201959Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381871Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 461525
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256