Tunteet voivat pilata elämän.....
<3
Olen esimerkki, että..........
7
69
Vastaukset
- Päivänjatkottänne
Se on jokaisessa itsessään miten ne tunteensa käsittelee ja osaa mennä elämässään eteenpäin. Joskus kun päästää irti mahdottomasta niin voikin löytää sen elämässään mahdollisen.
- etkäytäjärkeä
Ei tunteet ole mitään sun elämästä pilanneet, jos jotain niin ne voi tehdä susta ihmimillisemmän, mutta ei näytä toimivan silleen sulla kuitenkaan.
Sun ego ja himo on tehny susta kaikkien naisten perässä juoksevan ja kuolaavan ällötyksen.- sivusta_
Ei juokse naisten perässä, pysähtyy ennemminkin.
- etkäytäjärkeä
sivusta_ kirjoitti:
Ei juokse naisten perässä, pysähtyy ennemminkin.
Sun kommentti onkin vain sivusta, eli et tiedä. Mun kommentti on elävästä elämästä, kokemuksesta.
etkäytäjärkeä kirjoitti:
Sun kommentti onkin vain sivusta, eli et tiedä. Mun kommentti on elävästä elämästä, kokemuksesta.
Mukamas tunnet minut.....
<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538