PAKANOILLE . . . TIEDOKSI JA PELASTUKSEKSI . . . !

2. Korinttolaiskirje 6:1-2

Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: ottakaa Jumalan armo vastaan niin, ettei se jää turhaksi!

Hänhän sanoo: -- Oikealla hetkellä olen kuullut sinua, pelastuksen päivänä olen tuonut sinulle avun. Juuri nyt on oikea hetki, juuri nyt on pelastuksen päivä.



OTTAKAA VASTAAN
**********************

HERRAN SIUNAUS

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.

Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon

teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa

teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.

Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Aamen.

9

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoituksista

      15.9.2015 19:37

      tähän ei voi sanoa kun aamen näin on!

      jokainen joka ei näin tee niin vastaa siitä Herralle itse... ;)

      • "Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: OTTAKAA Jumalan armo VASTAAN niin, ettei se jää TURHAKSI!" - 2. Korinttolaiskirje 6:1


      • JumalanArmo40
        13.09.2015 22:01

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

        Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.

        . . .

        Kun saamme sen lopullisen Herran voiman niin:

        Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

        Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:

        Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D

        Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)

        Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.

        . . .

        Hän on myös Jumalan valittu, vaikka on uskonsisko, mutta se on sinunkin parasta hyväksyä. Jumalan valitut ovat Herran omia valintoja - erittäin hyvillä perusteilla - sen me tulemme myös huomaamaan - myöhemmin.

        . . .

        "Miksi yhdistit tuon - 1KOR.2:9-16 - ALOITUKSEEN . . . mieti itseksesi :)"

        1KOR.2:9-16

        2:9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat."

        2:10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.

        2:11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
        2:12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        2:13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
        2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

        2:15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
        2:16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.

        . . .

        Kirjoitan taas kun jaksan - on myrkytys päällä kehossa - mutta olen sairas Jumalan tahdosta ja samalla Herra opettaa kärsivällisyyttä.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • SAIrastaa

      MINÄ pesunkestävä pakana , en usko edes politiikkaan . Naurattaa erilaisten lahkojen kuten kristittyjen jeesustelu . Ottakaa lääkkeenne .

      • "MINÄ pesunkestävä pakana"

        KIRJOITIT: "Ottakaa lääkkeenne ."



        ME - USKOVAISET - AHMIMME . . . joka päivä . . .

        . . . SILMILLÄ JA KORVILLA . . .

        . . . LÄÄKKEEKSI . . .

        . . . JUMALAN SANAA . . . !

        Maistuu hyvältä . . . ;)



        Sananlaskut 3:7-8 ---> Viisaan uskovaisen LÄÄKE

        7 Älä LUULOTTELE olevasi viisas; PELKÄÄ Herraa ja KARTA PAHAA.

        8 Siinä on sinulle LÄÄKE, joka PITÄÄ KOKO RUUMIISI TERVEENÄ.



        "Jumalan työtovereina me vetoamme teihin: OTTAKAA Jumalan armo VASTAAN niin, ettei se jää TURHAKSI!" - 2. Korinttolaiskirje 6:1


      • Ottakaa.lääkkeenne

        "Ottakaa lääkkeenne ."

        . . . LÄÄKKEEKSI . . .

        . . . JUMALAN SANAA . . . !


      • ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, " Joh. 3:16-18 ---> Sana PELASTAA

        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.


    • UskonKierrätys

      Ilmestyskirjan ratsastajat ovat selkeästi Veda kirjojen muunnelmia

      1.

      Ote Ilmestyskirjasta:
      Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
      Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

      Ote hindulaisesta Veda-kirjasta:
      Alussa Brahma puhui, ja neljä miestä seisoi hänen kasvojensa edessä. Parabrahmanin suusta tuli ensimmäinen mies ja hän oli valkoinen. Hän oli kuin Brahma itse. Hän oli suuri ja ylhäinen. Hänen ei tarvinnut uurastaa. Häntä kutsuttiin papiksi, Bramiiniksi.

      2.

      Ote Ilmestyskirjasta:
      Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
      Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.

      Ote hindulaisesta Veda-kirjasta:
      Toinen mies oli punainen, ja hän tuli Parabrahmanin käsistä. Häntä kutsuttiin shatriyaksi. Hän oli kuningas, hallitsija ja soturi, jonka tehtävänä oli suojella pappia.

      3.

      Ote Ilmestyskirjasta:
      Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
      Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

      Ote hindulaisesta Veda-kirjasta:
      Ja Parabrahmanin keskivartalosta tuli kolmas mies, jota kutsuttiin visyaksi. Hän oli keltainen mies, ja hänen tehtävänään oli viljellä maata, pitää lampaita ja karjaa.

      4.

      Ote Ilmestyskirjasta:
      Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
      Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

      Ote hindulaisesta Veda-kirjasta:
      Ja Parabrahmanin jaloista tuli neljäs mies. Hän oli musta, ja häntä kutsuttiin sudraksi, köyhäksi.

    • Armostaelää

      Luomiskertomuksen versioita .. Nooasta lähti vedenpaisumuksen jälkeen koko ihmis suku . Nooasta tuli viininviljelija joka yli 900 vuotta . Sillä oli 3 poikaa ja puolisot niistä me ollaan. Jeesus on se uudentestamenti messias josta vanha testamentti kertoo . Ristillä sovitus . Tänne uudelleen syntyminen ei koske ihmistä vaan ikuinen elämä on taivaassa . Jeesuksessa karmanlait kumotaan sovituksessa armosta kiroukset poistuu. Elämä armosta on luottaa sovitukseen .

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe