Hei! Olisiko sinulla kiinnostusta liittyä lahkoon, joka palvoo oravia? Kokoontuisimme yhdessä mutustelemaan pähkinöitä ja palvomaan orava ystäviämme sekä poliittisista ylijumalaamme Alexander Stubbia.
Itse lahkon "dekaanina" ja hengellisenä johtajana olisin pukeutunut kokouksissamme liito-orava asuun, muut jäsenet käyttäisivät orava hattua kts. linkki.
http://www.zulily.com/p/brown-squirrel-trapper-hat-164708-6790248.html?tid=social_pin_ipad_shareviaicon_na_modal_453dd5e9a7afb8cb9e1bf2c1a1214118&pid=6790248
:).
Orava lahko etsii uusia jäseniä!
11
160
Vastaukset
- suruisa_hörhö
Kukaan ei halua palvoa Stubbia. Eikä lahkot kiinnosta ketään järkeviä ihmisiä jotka osaa ajatella omilla aivoillaan.
Äänestitkö kokoomusta? Helppo uskoa kun kerroit että haluat asua isossa lasipalatsissa, sellasessa ku sanomatalo. - hörhöhommaa
Ei ole minkäänlaista kiinnostusta.
- pikkukb
onni
Sori ei minullakaan
Hullun hommaa(*_*)
- Kunniajäsen
Mä haluan liittyä onnin Oravajahtilahkoon! Kyllä haluan:D Mutta miten Stubb tähän liittyy? Jätetään se oravajahdin ulkopuolelle.
- EtköOleKoskaan
huomannut Stubidon hampaissa mitään erikoista?
- lahkoton
Tuosta tuli mieleen oravapi…n ritarit. Pitäisikö meidän ”elvyttää” jäsenmäärää helpottamalla hieman valintaperusteita.
- ex-morkkis
olen jo kurre partiossa. selvitän ongelmia kun koen sen tarpeeksi.
luulen ethä haluat salametsästää meitä ettei kiitos. - LiitynTietenkin
Onni, sä oot vieny tän orava-teeman melkosiin sfääreihin :D
- Kurre-unioniiin
Hyvää yötä Onni!
- kultahius
Hattu on kieltämättä hauska/symppis
Koisimaan - palvotaanoravia
Kokoonnutaan ihmeessä mutustelemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434912
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877