"Lähes 20 miljoonan arvoinen Eurojackpot-rivi pelattiin Tammisaaren Rautatienkadun R-kioskissa. Kioskin myyjä kertoo, että jättipotti on pikkupaikkakunnalla päivän ehdoton puheenaihe. "
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453517140104.html
19,4 miljoonan Eurojackpot-voitto Tammisaareen!
7
258
Vastaukset 7
- puheenaiheestalehtijuttu
Tarkkailkaa naapureita ja tuttavia ja jos joku alkaa ostaa kalliita tavaroita tai yhtäkkiä muuttaa Tammisaaresta pois antamatta siihen uskottavaa selitystä, paljastakaa lottovoittaja Seiska -lehdelle.
- Homelite52v
Se tulli mulle. Ostan uuvven Jopon ja muutan Hankkoseen. Kuka antas piparii tosirakkauvvest? Oon pienmunanen metsuri mut rahhoo on.
- olikonäin
taisi olla voittaja maahanmuuttaja?
- meikein_nuolaisin
Eilen rouva kertoi ostaneensa voittokupongin. Oli käynyt omalla reissulla isolla kylällä Veikkauksen konttorissa ja antoi tilinumeronsa mihin voivat potin tilittää. Kuponki oli ostettu kuulemma omilla rahoilla, vaikken minä tiennyt meillä sellaisia olevankaan! Tiedä sitten mitä voittaja suunnittelee, mutta minä menen aamulla taas seitsemäksi töihin.
- Europotti
Voittaja on jäätelökioskin myyjä. Ulkomaalainen.
- Hdei
Se oli ruotsinkielinen vanhempi herra, joka ei edes asu lähialueella.
- hienoatammisaari
Eläköön Tammisaaren ärrä -- hyvän onnen kioski!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398