Vihdin tapaus ei ollut keksittyä

johantääalkaavituttaa

Vihdissä tapahtui viimevuoden lopuilla törkeä alaikäisiin kohdistunut ahdistelutapaus. Rikosilmoitusten nostamisen jälkeen wokissa alkoi kuhina ja alkoi tippua anteeksi pyyntöjä matuilta. Kuulustelujen jälkeen asianomaiset maahantunkeutujat olivat poliisin mukaan hävinneet, ehkä poistuneet maasta.
Aikaa kului ja tutkinta saatiin päätökseen. Ei syytteitä, koska kaupan valvontakameran videossa ei ahdistelua havaittu. Tapaus siis sattui osittain kaupalla.

Nyt vihdinuutiset uutisoivat isoon ääneen että tapaus oli keksittyä ja vihdin suvaitsevaisto vaatii syytteitä tytöille.
Mites taas meni poliisi, suvakit ja lehdistö? Menikö taas nappiin?

Tässä uhrin rehellinen kertomus:

Te ootte kaikki kyllä ihan kujalla vissiin tästä asiasta. Kyllä me mentiin vapaaehtoisesti juttelemaan näille herroille, kyseltiin kuulumisia yms mitä ne tykkää Vihdistä, miksi ovat lähteneet omasta maastaan yms. Mutta mun mielestä se ei oikeuta näitä pakolaisia siihen mitä ne teki. Teot joita nämä miehet tekivät (tarjosi 50€ seksistä, yritti väkisin suudella, piti kiinni eikä päästänyt irti) tapahtui siinä vaiheessa kun ilmotettiin että me lähetään nytten ja miehet lähtivät seuraamaan meitä pois päin s-marketilta valtsulle päin, ja sillä alueella ei ole kameroita, joista tää kaikki voitaisiin todistaa. Mulla tai mun kaverilla ei todellakaan ollu mitään pakolaisia vastaan ennen tätä, tai ajatuksia että tahallaan tehdään tästä poliisi asia, että saadaan lisää paskaa pakolaisten niskaan. Kaikki pahottelutkin miehiltä ja joku heistä oli meille pahoittelukirjeenkin kirjottanut niin oliko se sit ihan turhaan ? Mistä ne pyytelee niin kovasti anteeksi jos ei ole mitään tehnyt ? Ja miks tää asia nousee vasta nyt pinnalle ja miks ne nauhat ois tutkittu vasta nyt kun tapahtumasta on jo kuukausia ? Lausunnotkin me annettiin Lohjan poliisin heti seuraavana päivänä. Mä en ois koskaa voinu luulla, että tästä tulee näin iso asia, ja että sitä aletaan vielä epäilemään. Tapahtumat tapahtui kameroiden ulottumattomissa ja todisteita ei vaan ole tarpeeksi. Näihin lehtiinkin on kirjotettu ihan harhatietoa esim. että meitä olisi ollut kolme tyttöä, tai molempien äidit olisi katupartiossa ja näin ei siis ole, teistä tuskin kukaan on suoraan puhunut tätä asiaa selvittäneen _poliisin_ kanssa vaan ainoastaan lukenut lehdistä. Ja mä todellakin haluisin vaan, että tää koko asia olisi pikkuhiljaa ohi koska mä olen kertonut tapahtumat miten ne ovat menneet ja nyt siitä tulee joku hullunmylly että kaikki olisi keksitty. Mun perhe ja mä, sekä myöskin mun kaveri on kärsinyt tästä jo ihan tarpeeksi, että jos jollain on vielä kysyttävää tai epäilyksiä, ottakaa suoraan yhteys asianomaisiin älkääkä koittako täällä lehti kirjoituksien mukaan miettiä asiaa ja syytellä meitä valehtelusta, koska eiköhän tää ala riittämään. Ei ehkä ois pitäny julkaista mun nimeä tai mitään, mut mulle alkaa pikkuhiljaa riittää tää sekasotku, oikeesti. Uskokoon ken mitä haluaa, mutta mä tiedän että olen kertonut tapahtumat miten ne ovat tasantarkkaan menneet. Kiitos ja anteeks ...

31

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimullamuuta

      "Rikosilmoitusten nostamisen jälkeen wokissa alkoi kuhina ja alkoi tippua anteeksi pyyntöjä matuilta."
      Niin miksi pyydellä anteeksi jos mitään eivät olleet tehneet jo tuo paljasti sen että tytöt puhuu totta.

      • hajotkaa

        Yritätkö naurattaa? Olisit varmasti pyytänyt itsekkin, jos et tuntisi maan tapoja ja joku sinua syyllistäisi jostain..siis ihan sama olisitko jotain tehnyt omasta mielestäsi väärin.
        Ainakin jonkun tytön äiti kuului tähän ryhmään jo ennen mitään ahdistelujuttua, sen löytää kuka vain jos haluaa.
        On se kumma kun suomalaisten ahdistelut ei kiinnosta, mutta marginaaliryhmän kyllä, vaikka ei olisi mitään todellista tehnyt.
        Suomalaiset tekivät viime vuonna n.800 raiskausta ja meillä on ryhmä joka jahtaa 3-15 raiskauksen epäilyä..missä järki, ihan oikeasti!
        Pitäis perustaa ryhmä suomalaisten tekemiä rikoksia vastaan, niin silloin jahdattaisiin 80-90% rikoksen tekijöistä.
        Turvapaikanhakijoiden myötä suomalaiset rikolliset ovat saaneet synninpäästön..hyvin menee.


      • Herää_unestas

        Lähi-idästä ja Afrikasta kotoisin olevien suhteellinen osuus raiskauksista on 17-kertainen suomalaisiin verrattuna.


      • Äläjauhaskeidaa

        Herää sinä. Mitä sillä suhteellisuudella on merkitystä, kun tapahtuvilla teoilla.
        Se on ihan sama tekeekö joku suhteessa enemmän, vaan sillä on merkitystä ketä niitä tekee määrällisesti eniten..eli suomalaiset. Reilusta tuhannesta raiskauksesta, reilu 800 on kantasuomalaisten tekemiä.
        Puhutaan nyt vain oikeista määristä, eikä suhteuteta mitään mihinkään.


      • hajoa_sinä_itse
        hajotkaa kirjoitti:

        Yritätkö naurattaa? Olisit varmasti pyytänyt itsekkin, jos et tuntisi maan tapoja ja joku sinua syyllistäisi jostain..siis ihan sama olisitko jotain tehnyt omasta mielestäsi väärin.
        Ainakin jonkun tytön äiti kuului tähän ryhmään jo ennen mitään ahdistelujuttua, sen löytää kuka vain jos haluaa.
        On se kumma kun suomalaisten ahdistelut ei kiinnosta, mutta marginaaliryhmän kyllä, vaikka ei olisi mitään todellista tehnyt.
        Suomalaiset tekivät viime vuonna n.800 raiskausta ja meillä on ryhmä joka jahtaa 3-15 raiskauksen epäilyä..missä järki, ihan oikeasti!
        Pitäis perustaa ryhmä suomalaisten tekemiä rikoksia vastaan, niin silloin jahdattaisiin 80-90% rikoksen tekijöistä.
        Turvapaikanhakijoiden myötä suomalaiset rikolliset ovat saaneet synninpäästön..hyvin menee.

        Siinä yksi suvakki selittelijä !

        Kukaan ei ole väittänyt, että eikö suomalaisissakin ole rikollisia.
        Mutta omat rikolliset hyvin riittävät,niitä ei tarvitse tuoda afriikasta tänne lisää.

        Suomi kyllä hoitaa omat rikollisensa itse Suomessa.
        Olis suotavaa että afriikka tekis samoin ja hoitais omat
        rikollisensa afrikkassa,eikä lähettäis niitä tänne.


      • Olisihyvänähdä

        Ai sua haittaa että olen suvaitsevainen? Voi että sun elämä on varmaan rankkaa..
        Ensinnäkään nämä turvapaikanhakijat eivät ole Afrikasta vaan suurimmaksi osaksi lähi-idästä, sota-alueelta.
        Sen takia että sielläkin joukossa on, ei niin mukavia ihmisiä, niinkuin suomalaisissakin, niin kaikilta pitää evätä mahdollisuus olla turvassa?
        Ymmärrätkö itse kuinka vitun takapajuinen sun ajattelutapasi on? Mitä jos joutuisit itse paeta sotaa.. olisiko kiva, jos joku maanmiehesi tekee jotain rikollista, niin sinut leimataan myös?
        Nähdään mielummin kasvotusten ja jutellaan, on tosi vaikea esittää argumentteja netin välityksellä..sä voit esittää oman kantasi, minä omani.


    • lynykkaajaa
      • ebtrase

        Tytöt jäi kiinni valheesta, poliisi tutki asian. End of story. Muistakaa kuittailla näille äidin pikku kullille kun näette niitä seuraavan kerran.


      • Oksettava_nilviäinen_

        Kuittailethan sinäkin noille neljälle Lähi-idän raiskaajalle?


      • muistakaa-tuo
        ebtrase kirjoitti:

        Tytöt jäi kiinni valheesta, poliisi tutki asian. End of story. Muistakaa kuittailla näille äidin pikku kullille kun näette niitä seuraavan kerran.

        Jokainen häirintätilanna mistä nuo afriikan despootit ei jää kiinni,kameroiden tai silmin-näkijöidsen puutteen vuoksi,kannustaa niitä aina vain ULJAAMPIIN suorituksiin vääräuskoisia naisia kohtaan.
        Niiden ajatusmaailmaan ei sovi se,että he ovat vieraassa maassa vieraan ylläpidettävänä.


      • kaikkeaeikerrota
        muistakaa-tuo kirjoitti:

        Jokainen häirintätilanna mistä nuo afriikan despootit ei jää kiinni,kameroiden tai silmin-näkijöidsen puutteen vuoksi,kannustaa niitä aina vain ULJAAMPIIN suorituksiin vääräuskoisia naisia kohtaan.
        Niiden ajatusmaailmaan ei sovi se,että he ovat vieraassa maassa vieraan ylläpidettävänä.

        raiskauksen jälkeen heti lääkärille ja soitto poliisille, samoin kaikessa ahdistelussa.

        Poliisi kuitenkin on asian tutkinut, olisiko niin, ettei äiti kaikkea tiedäkäään, vaan poliisi on saanut tarkemmat tiedot?


    • jkijo

      Uskon tyttöjä

      • eiuskomiestäpahenna

        Moni uskoo Jumalaan ja joulupukkiinkin..ei se niistä todellisia tee.
        Uskon että tuntemukset voivat olla todellisia, mutta en usko että teot ovat olleet.
        Eli jos suomalainen olisi tehnyt saman, niin ei olisi kokenut mitään värää tai pahaa..tai ainakaan ilmoittanut kellekkään.
        Tämä maa on ajautunut niin rasistiseksi kaikkineen, että ei mitään rajaa.


      • niin-kuitenkin-kövi

        Niin uskon minäkin.

        Mitenkähän ne Helsingissä raiskanneet neljä mamua nyt pyhänaikana sattuivat jäämään kiinni ? Olikohan kamerat vai silmin-näkijät apuna.


      • olkaajohiljaa

        joo onkin niin että suvaisevaisto ei tahdo suvaita erimieltä olevaa mielipidettä ja tällä suvakit on saaneet kansan jakautumaan. Suvakkien keskustelun avaukset on yleensä rasisti, natsi, fasisti. Ei mitään keskustelua vain haukkumisia ja nimittelyjä.


    • Hästäggvihti

      Vihtioläiset te olette rikkaita. Eräs Hästäggipoliitikko ainakin on sitä mieltä että #MonikulttuurisuusOnRikkaus. Hästägg selfie Hästägg belfie Hästägg...

    • SuvisHuora

      Ihan sama tapahtui Säynätsalossa, kun kaksi teinityttöä raiskattiin. Suvaitsevainen syyttäjä Marika Visakorpi totesi, että yhdyntä on tapahtunut tyttöjen suostumuksella eikä hyväksikäytöstäkään voida puhua, kun raistaajat olivat "17-vuotiaita" partalapsia ja tyttö 14 vuotias.

      Samaa on kuulemma tapahtunut Saksassa. 13-vuotiasta venäläistyttöä oli poliisi painostanut tunnustamaan, että annoit vapaaehtoisesti.

      Viranomaiset kyllä ohjeistivat syksyllä, että "menkää juttelemaan turvapaikanhakijoiden kanssa ja ottakaa heistä ystäviä."

      Kun raiskauksia ja lääppimisiä on tapahtunut viranomaiset sanovat, että "menitte vapaaehtoisesti juttelemaan" omapa on syynne.

      SAATANA ETTÄ VITUTTAA PRKL!

    • Thereisnoallah

      Tämä on sitä monikultturista rikkautta.Nautitaan nyt kun se on niin hienoa.

    • klgbnjuyk

      upppp

    • Nytriittäästna

      Ihan kuin näillä tytöillä ei ole mitään oikeusturvaa.He ovat uhreja joita nyt syytetään valehtelijoiksi.Ei vaan ole normaalia että aikuiset miehet ottavat valokuvia nuorista tuntemattomista tytöistä.Kaikki maahantunkeutujat välittömästi ulos!

    • NimimErkki11-

      Kovasti se erilaisuus tuntuu pelottavan. Jopa niin paljon, että ajaudutaan vajakki-tilaan, mistä käsin kaiken kirjoittamisen taustalla on rasistinen agenda, epäsuotuisat faktat väännetään mieluisiksi jne. Kukaan vajakeistä tutustunut Hopeaniemen asukkaisiin ja arkeen? Enemmän ystävällistä ja elämänmakuista tunnetta siellä on, kuin perusvihtiläisten seurassa. :)

      • Ellepaekrustelo

        Mitä täällä palstoilla itket, hae sieltä oma partalapsi kotiisi asumaan ja ole ylevien mielipiteittesi mittainen.


      • Rajala12

        Erilaisuus pelottaa? Eikö sinua ihmetytä lainkaan miksi tulijoista valtaosa on nuoria miehiä? Eikö sinua mietitytä lainkaa miksi nuoret ja hyvinvoivan oloiset miehet ovat jättäneet kotimaansa? Oletko ikinä nähnyt pakolaisleiriä? Minä olen nähnyt ja vieraillut yhdellä leirillä ja minun on myönnettävä, että siellä asuvat olivat aivan erinäköisiä kuin suomeen tulleet pakolaiset. Ei siellä kellään ollut älypuhelinta...

        Mitkäs faktat meillä onkaan tiedossa: 50 % kirjoitus- ja lukutaidottomia myöskin omalla kielellään. Jonkinasteinen ammattikoulutus 10 % ja näistäkö me saamme suomelle uuden tulevaisuuden? Uuden tulevaisuuden saamme, se on ihan varmaa mutta haluammeko kohdata sen?

        Minusta on kiva jos sinä viihdyt Hopeaniemessä! Toivottavasti olet siellä vapaaehtoisena työntekijänä ja osaltasi autat myöskin rahallisesti pakolaisia jotta heidän aiheuttamansa verorasite pysyy niin matalana kuin mahdollista. Sinunkin silmäsi tulevat vielä aukeamaan sillä totuus tulee aina vastaan....


    • Mamukriitikon_tarinoita

      Vihdissä oli ainakin tuhat jänistä. Noainakin sata oli. Ainakin kymmene. No yksi oli.

      No mikäs siellä Vihdissä sitten rasahti?

    • Kirottu.spr

      Spr siis yritti pimittää matujen teon palkkaamalla sovittelijan. Alaikäisiin kohdistuvat seksuaaliteot eivät ole soviteltavissa ellei spr asetu Suomen lain yläpuolelle. Spr:n tähän tapaukseen liittyvät teot täytyy poliisin tutkia.

    • Rajatkiinnijaheti

      Tässä se nähtiin taas millaisia nuo maahantunkeutujat ovat.Ei sitten mitään käytöstapoja.Parempi kaikille että Suomi ei ota näitä ihmisten riesaksi.

    • Suvakitontyhmiä

      Onneksi totuus tuli ilmi ja tapaus otetaan uudelleen käsittelyyn.Mahtaa suvaitsevaisia ahdistaa kun tapaus olikin totta.Heti olivat täällä Suomi24:ssa puolustelemassa niitä ulkomaalaisia ja haukkumassa näitä uhreja,mieleltään sairaita olette suvakit!

      • uudetkundit

        eihän se tietysti lasten syy ole, jos vanhempien valvonta pettää. Lapset saavat kuljeskella nukkuma-aikaan ulkona ja vedellä tupakkaa. Eikös se julkisuuteen tullut kertonut jo seurustelevansakin. Mutta mieli tekin mennä uusille kundeille juttelemaan.


    • SamaanSuntaan

      Pitäiskö perustaa jo oma Muslimi seurakunta ?

      Opettaisi että miten Suomen eletään ja siten saadaan joku tolkku tähän " hölmönä elämiseen " ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1832
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1400
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      888
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      410
      882
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe