Tilasin Zalandolta kenkiä ja palautin osan niistä takaisin. Palautuksen tein viikko sitten sunnuntaina. Eikö palautuslähetyksen tilaa pysty seuraamaan netissä? Vai onko palautuslähetykseni hukkunut jonnekkin. Sain Siwasta jonne vein paketin niin kuitin palautuksesta, niin eikö siinä kuitissa näkyvä numero-kirjainsarja ole se palautustunnus (sama oli tilauksen mukana tulleessa palautuksen pakettikortissa viivakoodin alla)? Postin sivuilta ei löydy mitään lähetystä sillä tunnuksella. Pitääkö minun ottaa yhteyttä Postin asiakaspalveluun että onko paketti lähtenyt liikkeelle?
Palautuksen seuranta? (Zalando)
5
4606
Vastaukset
- 9-6
Post vai Matkahuolto? Osa Siwoista ja Valintataloista toimii molempien asiamiehenä.
- aapuva
Öö siis se on sellanen MyPack (joku Postnord)
- 107
Postnordin paketit kulkevat Matkahuollon matkassa Suomessa. Sen seurannasta näkyy ainakin alkupää. Voi olla, että näkyy loppuunkin asti. Postnordin seurannasta kannattaa myös katsoa.
https://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/lahetysten-seuranta/#.VqTzevl959M
http://www.postnord.fi/fi/yritysasiakkaat/asiakaspalvelu/sahkoinen-asiointi/Sivut/Lahetysten-seuranta.aspx
- aapuva
Aloittaja täällä hei! Tänään tuli viesti että palautus mennyt perille, hätäilin liikaa :D Mutta ihmeellistä, että palautusta ei pystynyt seuraamaan tai sitten se ei ollut lähetystunnus millä yritin katsoa. Mutta nyt on kaikki hyvin :)
- Playkaupastaäppivoon
Lataa play kaupasta äppi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803