ollaan äiteä käyty katsomassa harjulla ja olen pistänyt merkillä että aika vähän taitaa uudella attendolla olla asukkaita kun hoitajiakin vaan pari illassa. Autoista tämän päättelin. tai sitten on ne paljon puhutut hoitajamitoitukset pielessä jos 60 asukkaan laitoksessa ja 2 hoiotajaa töissä. vai onko hoitomaksut niin hurjat ettei ole tulijoita???
Attendolla ei taida olla asukkaita
isoukko89
2
173
Vastaukset
- vanhustenpuolesta
Eikö sinne voisi sitten sijoittaa näitä maahanmuuttaja lapsia. Olis varmasti mielissään.
- Maunot
Kunta lisää asiakasmäärää pakkosijoittamalla ikääntyneet Jaakonkodilta Attendolle. Näin Hämeenkyrö tukee veroparatiisiyhtiö Attendoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013