Illan eläin on Keisaritamariini (Saguinus imperator). Keisaritamariini on eteläamerikkalainen apinalaji. Ja se on saanut nimensä Saksan keisari Vilhelm II:n mukaan, jolla oli samantyyppiset viikset.
https://pixabay.com/fi/keisari-tamarins-apina-london-zoo-897026/
Mistä eläimestä sinä toivoisit esittelyn? Kerro se rohkeasti.
:).
Avara luonto Onnin seurassa
12
101
Vastaukset
- Tämätänään
18,15 1 kanavalla luontohetkessä.
Laulavat apinat. Indonesiassa elävät notkeagibbonit kulkevat huimaa vauhtia metsässä heilauttaen itseään oksistossa eteenpäin. Gibbonilaumalla on myös erikoinen tapa puolustaa reviiriään. HD - Arvokkaannäköinen
Onpa parrakas monkey :D
- Gibboni
Onko Onnin sukulaisia tv:ssä?
:) - toivomus.sunnuntai
Banaanikärpänen :), myös termiitti tai laiskiainen olisivat tasaverrannolliset kiinnostuksenkohteet
- Nosese
tiikerihai
- entäpästämäsitten
suloisesti hymyilevä otus komeine nenineen. Onko tämäkin joku ainalaji?
https://www.facebook.com/ctecuador/photos/pcb.1256469624366880/1256469607700215/?type=3&theater#_ga=1.6197300.681821408.1434752216- Nykyinen
minä kuvani toimivuudestani, elikkä laiskiainen ;).
- KomeaOtus
Nykyinen kirjoitti:
minä kuvani toimivuudestani, elikkä laiskiainen ;).
aika hauska tuo nenä. :D
- täysikuunaikaan
Proailurus olisi nyt juuri oikein kiinnostava :)
- Shemaleonni
shemale onni shemale onni
- mielipuoli
Arvokkaan näköinen partoineen. Itse en esitä toiveita, joskus jämähdän katsomaan luonto- ja eläin ohjelmia ja ei voi kuin suuresti ihmetellä elämän monimuotoisuutta. Jep tässä oli tämän päivän sessio. Nyt tekee kahvia mieli.
Hyvää ja miksei kaunista ihan jokaiselle. - kultahius
Merisaukot on söpöjä; emon päällä kelluu poikanen ja aikuiset yksilöt pitää toisiaan kädestä ♡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511873
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131776Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va381587Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961208- 941205
- 851168
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3541012- 62879
- 49831
- 50826