Illan eläin on Keisaritamariini (Saguinus imperator). Keisaritamariini on eteläamerikkalainen apinalaji. Ja se on saanut nimensä Saksan keisari Vilhelm II:n mukaan, jolla oli samantyyppiset viikset.
https://pixabay.com/fi/keisari-tamarins-apina-london-zoo-897026/
Mistä eläimestä sinä toivoisit esittelyn? Kerro se rohkeasti.
:).
Avara luonto Onnin seurassa
12
91
Vastaukset
- Tämätänään
18,15 1 kanavalla luontohetkessä.
Laulavat apinat. Indonesiassa elävät notkeagibbonit kulkevat huimaa vauhtia metsässä heilauttaen itseään oksistossa eteenpäin. Gibbonilaumalla on myös erikoinen tapa puolustaa reviiriään. HD - Arvokkaannäköinen
Onpa parrakas monkey :D
- Gibboni
Onko Onnin sukulaisia tv:ssä?
:) - toivomus.sunnuntai
Banaanikärpänen :), myös termiitti tai laiskiainen olisivat tasaverrannolliset kiinnostuksenkohteet
- Nosese
tiikerihai
- entäpästämäsitten
suloisesti hymyilevä otus komeine nenineen. Onko tämäkin joku ainalaji?
https://www.facebook.com/ctecuador/photos/pcb.1256469624366880/1256469607700215/?type=3&theater#_ga=1.6197300.681821408.1434752216- Nykyinen
minä kuvani toimivuudestani, elikkä laiskiainen ;).
- KomeaOtus
Nykyinen kirjoitti:
minä kuvani toimivuudestani, elikkä laiskiainen ;).
aika hauska tuo nenä. :D
- täysikuunaikaan
Proailurus olisi nyt juuri oikein kiinnostava :)
- Shemaleonni
shemale onni shemale onni
- mielipuoli
Arvokkaan näköinen partoineen. Itse en esitä toiveita, joskus jämähdän katsomaan luonto- ja eläin ohjelmia ja ei voi kuin suuresti ihmetellä elämän monimuotoisuutta. Jep tässä oli tämän päivän sessio. Nyt tekee kahvia mieli.
Hyvää ja miksei kaunista ihan jokaiselle. - kultahius
Merisaukot on söpöjä; emon päällä kelluu poikanen ja aikuiset yksilöt pitää toisiaan kädestä ♡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136