Kun syksyllä 1938 natsien katupartiot ryntäsivät viettämään kristalliyötä kaduille, muodolliseksi vihan syyksi sanottiin Saksan suurlähettilään murha Pariisissa. Tosiasiassa natsihallinto halusi osoittaa väkivallan käytön oikeutuksen kaduilla ja muuallakin.
Saksan uusnatsien ”taisteluoppaissa” kehotetaan siirtymään toiminnassa propagandavaiheesta kaduille. Tarkoitus on aiheuttaa häiriöitä yhteiskuntaan ja osoittaa toiminnan oikeutus erilaisin verukkein. Suomen pikkunatsien katupartioinnissa on aivan samanlaiset motiivit; yhteiskunnan häiriköinti ja jonkin muodollisen syyn keksiminen kaduille siirtymiseen. Nyt se löytyi. Turvapaikanhakijoiden valtava määrä ja ns. lääppimistapaukset toimivat pontimia. Ns. naisrauhan turvaaminen – joka sinänsä on tärkeä asia – on Suomen natsien muodollinen syy lähteä kaduille. Odinin pojat ja muut pikkuhitlerit ovat oppaansa lukeneet.
Kysymys kuuluukin: milloin ja missä on Suomen ensimmäinen ”kristalliyö”? Ei kai kukaan kuvittele, että tämä ilmiö menisi ohi ilman vakavia konflikteja.
Katupartioinnin todelliset motiivit
1712
1
88
Vastaukset
- saasnähdä
"Katupartioinnin todelliset motiivit"
Motiiveista en tiijä Mut hyödyt on kiistattomat jos eivät tyydy vaan partioimaan
Tuskin tänne enää lisää ulkomaalaisii tulloo jos tää niin hiivatin rasistinen maa ja kivahan se jos jo tulleetkin lähtöö koska kokevat henkensä ja terveytensä täällä uhatuksi?
Eli ei ainakaan viellä mitään negaa sanottavaa "natseista"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730