1,5 litraa

MaaJaTaivasOho

Helluntaijulkaisu sanoo, että maailman voi puristaa 1,5 litraan. Mistä on kysymys?

4

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisko.näin

Veikkaan että kyse on siitä, että maailman voi puristaa 1,5 litraan.

• haamukahvi

Tuntemassamme materiassa atomytimet esiintyvät harvassa ja mitättömät elektronit niiden välissä peuhaavat laajalla alueella. Esimerkiksi rautakanki on oikeastaan tyhjää täynnä. Ehkä joku on helluntain kunniaksi alkanut fantasioida pystyvänsä ottamaan materiasta tyhjän pois.

• raamatustaotettu

kr38
        12. Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat? 13. Kuka on Herran Henkeä ohjannut, ollut hänen neuvonantajansa ja opettajansa?

kr 92
        12. Jumalan suuruus ja kaikkivalta
        Kuka mittasi kourallaan meren vedet, kuka kämmenensä leveydellä taivaat? Kenen mittakuppiin mahtui kaikki maan tomu, kenen vaaka punnitsi vuoret ja kukkulat?
        13. Kuka on ohjannut Herran henkeä, kuka neuvonut ja opettanut häntä?

• Sana-elää

Ajatella, että maapallon massa mahtuu kahden litran kattilaan! Näin hebrealaisten Jumala sen ilmoitti profeetansa (Jes 40:12) kautta noin 3000 vuotta sitten. "40:12 Kuka on kourallaan mitannut vedet ja vaaksalla määrännyt taivaitten mitat? Kuka on kolmannesmittaan mahduttanut maan tomun, puntarilla punninnut vuoret, vaa'alla kukkulat?" Kolmannesmitta hiinmitta on 2,024 litraa. Kummallisinta tässä on se, että maapallon massan Jumala mittasi ja ilmoitti tilavuus mitoin.Tämä kahden litranpainoksi näin ollen tulisi 6 potenssiin 10x21 tonnia, siis 6000 000 000 000 000 000 000 tonnia. Sanassa sanotaan, että "Jeesus on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaassa ja maanpäällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne vataistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, hänessä pysyy kaikki voimassa. Autuas se ihminen joka minua kuulee, valvoo minun ovillani päivästä päivään, vartioitsee minun ovieni pieliä! Sillä joka minut löytää, löytää elämän ja saa Herran mielisuosion. Mutta joka menee minusta harhaan saaa vahingon sielullensa; kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa" No kuinka vastaat!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2446
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2076
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1732
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1557
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1044
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe