HS.25.01.2016 Nastat pitävät melkoisen melun. Lumisilla teillä ei ole melua, mutta paljaalla on.
http://lehdet.hs.fi/351b8889-5081-464c-9c74-ee5d4df1f915/40
Nastat meluavat
14
142
Vastaukset
Kyllä nastapellet saa melua aikaiseksi
http://www.hs.fi/tiede/a1453438190113?jako=133b67b76772e944a6c4dbf5f0615d45&ref=nl-hs-aamu- pelle.se.on
Pahin melun lähde on takuuvarmasti pastapelle "autoilija"arto.
- Melukylän.renkaat
Eiku talvirenkaat meluavat. Ovat hiljaisempia lumella telmiessään, koska ovat talvirenkaita. Älä vaan ota niitä sisälle meluamaan.
pelle.se.on kirjoitti:
Pahin melun lähde on takuuvarmasti pastapelle "autoilija"arto.
Kuulitko nyt mitä minä sanoin?
- pelle.se.on
autoilija kirjoitti:
Kuulitko nyt mitä minä sanoin?
Palstapelle "autoilija" arto, paitsi on paha melun lähde kertoo myös olevansa erikoisen tyhmä.
- Tyypillistä_juuri_noin
Kuten tuossa artikkelissa mainittiin, nastat lisäävät liikenteen kokonaismelua muutamalla desibelillä. Ihmisen korva erottaa melun nousun noin 3desibelin lisääntymisen yhteydessä.
Juttu oli otsikoitu nastarenkaiden meluntuotosta, mutta käsittelikin pääosin ihan muuta ja oleellisempaa liikennemelun syntymistä.
Näinhän se menee, kun halutaan 'ohjata' ajatuksia johonkin suuntaan, tässä tapauksessa nastarenkaiden meluavuuteen.- Melukylän.nastat
Pitäiskö nastat irroittaa ja viedä sisälle meluamaan?
- Tyypillistä_juuri_noin
Melukylän.nastat kirjoitti:
Pitäiskö nastat irroittaa ja viedä sisälle meluamaan?
Arveletko tuon olevan viisasta?
Joka tapauksessa tuolloin nastarenkaiden selkeästi paremmat turvallisuusominaisuudet talvikeleillä poistuisi. Ja sehän juuri on se tärkein juttu, miksi nastarenkaat valitaan. - sulle.neuvo
Melukylän.nastat kirjoitti:
Pitäiskö nastat irroittaa ja viedä sisälle meluamaan?
Kyllä. Sitten voit työntää ne perseeseesi.
Melukylän.nastat kirjoitti:
Pitäiskö nastat irroittaa ja viedä sisälle meluamaan?
Tee se. Se on miehen puhetta
- pelle.se.on
autoilija kirjoitti:
Tee se. Se on miehen puhetta
Niin ja työntää palstapelle "autoilija" arto:n anukseen.
- märkääjäätäKivaa
Tänään oli juuri se kitkailijan paska keli ja nastojen ylivoimaa.
- Jippuset83
Mitä kovempi ääni niin sitä kovempi pito tietenkin,kyllähän sen jo järkikin sanoo ettei se pito äänettä tule.
- lobitomia.vajakille
Hyvinhän nuo kitkat ovat tänäkin talvena pitäneet. Meteliä eivät tosin ole hirveästi pitäneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625