Kerron eräästä unestani jotakin:
Unessa jokin joukko hyökkäsi päällemme. Meitä oli paljon, joidenka päälle heittivät jotakin, josta nyt en osaa sanoa muuta kuin, että tappavaa. Olin ihan eturintamassa. Kun he olivat sitä ainetta tai räjähdettä heittäneet, katsoin pian ympärilleni. Paljon oli porukkaa vähentynyt. Minä en kuitenkaan kuollut, vaikka olin ihan lähellä etuosassa heittäjiin nähden.
Toisessa hyökkäysvaiheessa pakenin mataliin vesiin. Selvisin myös sieltä. Kolmannessa vaiheessa menin syviin virtoihin, joista ajattelin, ettei jalatkaan yllä pohjaan, ja virta oli pyörteinen. Selvisin siltikin.
Sen jälkeen menin johonkin sairaalaan. En ollut haavoittunut, mutta menin siellä käymään. Kysyin heiltä, mikä sairaala se oli. Vastattiin, että Lapin syyssairaala. Kerroin sillä uskonasioista ja kyselin, onko uskovaisia. Joku nainen kertoi olevansa. Näin kuitenkin, että hänelle oli korvakorut, vai oliko meikkiä. Joka tapauksessa jotakin maailmallista. Hän kuitenkin halusi ikään kuin olla uskovainen. Siihen liittyi muutakin, mutta en nyt kerro enempää. Toisekseen en osaa kertoa unta edes täsmälleen, millainen se oli.
Näin sitten jonkun merkin, josta päättelin, ettei yhteiskunnallinen kaoottinen tilanne parane, vaan aikovat pedon merkkauksen lähettää. Se oli jokin symbolinen merkki, josta en osaa edes kertoa, millainen se merkkinäky oli siinä. Tiesin kuitenkin, mitä se merkitsi. Ympärilleni tuli enemmänkin porukkaa. Kaikki eivät olleet vilpittömällä mielellä siinä. Tiesin yhden miehen heistä olevan vainoojan. Mukaani tullut sairaalassa hoidossa ollut nainen lähti jotenkin kävelemään ilmeisesti paikasta, jossa hänen piti olla. Sieltä hän ei ilmeisesti saanut poistua kuin nukkumaan tai levähtämään. Tarkkailija kysyi naiselta, minne hän on menossa. Nainen vastasi, että lepäämään, jolloin antoivat hänen mennä/tulla minun mukana. Lepäämään kun meni, niin siellä levolla oli ikään kuin ikkuna, josta pääsi pakenemaan... Siinä oli loppusessa se tilanne, että piti päästä pakoon.
Pako - hävityksestä
untennäkijä
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1622017- 1211921
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761461- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771395- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191075