Löytyykö alle 5 vuotiaalle lapselle jääkiekkomailaa? Ei ole vielä paljon luistellut eikä vielä tiedä onko raitin vai leftin pelaaja joten saa olla vaikka suora lapa. Pituutta kaverilla on 107 cm (nenänpäähän noin 95 cm). Mistä löytyisi maila?
Mistä lapselle jääkiekkomaila?
6
1255
Vastaukset
- kaupastataikäytettynä
Eiköhän urheilukaupoista löydy, tai kysy käytettyä jostain tuttavilta? Useimmat mailat voinee itse katkaista sopivan mittaiseksi. Katso kummalla kädellä lapsi ennemmin piirtää / kirjoittaa, niin kätisyys todennäköisesti selviää - "parempi" käsi ylhäällä pelataan, eli oikeakätiselle Leftin maila, vasurille Right...
- Ei-aina-noin
Ei se aina noin mene. Minä olen oikeakätinen ja pelaan Rightin mailalla. Lumilaudalla lasken oikea jalka alamäen puolella.
- poikkeuksiaon
Joo, poikkeuksia on aina, mutta todennäköisesti kuitenkin oikeakätinen alkaa pelata vasemmalta ja kääntäen. Voihan niitä mailoja myös kokeilla siellä kaupassa ja katsoa, kummin päin juniori niitä luontevasti alkaa pitää käsissään.
On kai se suoralapainenkin jonkinlainen ratkaisu, mutta käy luultavasti aika äkkiä vähän ankeaksi ja aikansa eläneeksi, ellei sitten ole omatoimisesti käyristettävissä. - khl110
Ei-aina-noin kirjoitti:
Ei se aina noin mene. Minä olen oikeakätinen ja pelaan Rightin mailalla. Lumilaudalla lasken oikea jalka alamäen puolella.
Sama vika!
- lime69
Tee siitä väkisin right pelalaaja,jos sattuu käymään sellainen ihme,että pojasta tulee kiekkoilija niin rightin pelaajat tienaa enemmän ja niistä tulee muutenkin suurempia tähtiä.
- yksi.esimerkki
CCM Ultimate Kid on suoralapainen maila joka sopii perheen pienimmille. Ei siis väliä onko right vai left. Saatavuus saattaa kuitenkin tässä vaiheessa kautta olla heikko.
http://s10.postimg.org/g4ni0nzu1/ccm_kid.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743