Onko tämä totta?

JärkiJaUskoEsiin

Mikä teitä vaivaa? Aikuiset ihmiset? Viitsitte päivät pitkät kirjoitella tänne puhdasta roskaa. Ei minkäänlaista normaalia keskustelua? Ei yhtäkään ketjua ilman häiriköintiä? Jatkuvaa linkitystä? Tämäkö on se kuva, jota joku tai jotkut haluavat uskosta ja uskovaisista antaa?

Ennen kaikkea: jos Jeesus olisi tässä ja nyt, näinkö hän toimisi ja haluaisi seuraajiensa toimivan? Tämäkö se tapa olisi, jolla Lähestyskäskyä toteutetaan? Näinkö ihmiset oppivat uskosta?

Te, jotka tätä toimintaa näytätte niin päivin kuin öinkin jatkavan: mikä on motiivinne? Mitä tavoittelette? Onko tuo teistä uskovaisen ja kristityn ihmisen käytöstä? Tunnetteko minkään tekonne jälkeen omantunnon pistosta? Oletteko täysin paaduttaneet itsenne? Eikö ikinä ja minkään tekonne takia tarvitse pohtia, oliko se oikea? Kaikkiko on toisten syytä? Aina?

Lupaan teille, että pidän tätä keskustelua ylhäällä niin kauan, että te suoranaisiin pahuuksiin syyllistyneet ihmiset avaatte suunne! Älkää jauhako mitään muista, vaan puhukaa itsestänne! Nyt sana on vapaa. Pitkään olette mellastaneet, mutta nyt on hetki kantaa vastuu. Jos ette uskalla, olette pelkureita.

16

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaat . . . UUDESTISYNTYNEET . . . siskot ja veljet !

      Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

      . . . . . . . .

      UUDESTISYNTYNEIDEN KOULUTUS !

      --------------------------------------------------------------

      Jumala on ilmoittanut, syyskuu 2015, seuraavasti:

      . . . . . . . .

      Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .

      . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ . . . !

      . . . . . . . .

      TÄLLÄ - PROFETIAT PALSTALLA - JÄRJESTETÄÄN . . .

      . . . JUMALAN . . .

      . . . APOSTOLIEN JA EVANKELISTOJEN . . . KOULUTUS . . . !

      --------------------------------------------------------------

      RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

      . . . . . . . .

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

      Jumalan rakkaus

      ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

      Aamen.

      ********************************************************************

      ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

      ********************************************************************

      Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

      Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

      Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

      ********************************************************************

      Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • Rakkaat . . . UUDESTISYNTYNEET . . . siskot ja veljet !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17



        ******** LAINAUS OMASTA VIESTISTÄ (20.9.2015 20:57) ********

        Jumala on juuri ilmoittanut minulle . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

        . . . . . . . .

        En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

        Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)

        Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !



        ALKUPERÄISEN VIESTIN LINKKI JA KOPIO

        . . . . . . . .

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13818954/pyhitetaan-palsta-herralle!#comment-80854675

        . . . . . . . .

        ******** ALKUPERÄINEN VIESTI ********

        . . . . . . . .

        Jumalan_henkäys



        20.9.2015 20:57

        Rakas uskonsiskoni sinettisormus1 !

        TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

        Minulla on kaikki valtuudet kirjoittaa . . . Jumalan nimissä.

        --------------------------------------------------------

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumala on juuri ilmoittanut minulle . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

        En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

        Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

        ------------------------------------------------------------------------

        En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

        Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)

        Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !

        ---------------------------------------------------------------------------

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • IIÄRpysypoissa

      Tyypillistä narsistin propagandaa. Poistoon.

    • JärkiJaUskoEsiin

      Tuikitavallista kommunikointia täällä tarvitaan eikä,saman viestin ketjupostausta, Jumalan_Henkäys.

      • Jumalan TAHTO - ON LAKI - niille, jotka . . . Herraa PALVELEVAT . . . !



        Sananlaskut 3:7-8 ---> Viisaan LÄÄKE

        7 Älä LUULOTTELE olevasi viisas; PELKÄÄ Herraa ja KARTA PAHAA.

        8 Siinä on sinulle LÄÄKE, joka PITÄÄ KOKO RUUMIISI TERVEENÄ.


    • JärkiJaUskoEsiin

      Valitettavaa tuo itsekritiikin välttely. Kertoo paljon täällä toimivista ihmisistä.

    • osaat-vastata
    • ootellaan---

      Aloittaja tuntuu olevan järki-ihminen, jotesn se varmaan osaa antaa Raamatun sanasta vastauksen numeroilla tapahtuvaan profetiakeskusteluun?

    • kysymystä-vain

      Aloittajalle: Kirjoitit mm. näin:

      "Lupaan teille, että pidän tätä keskustelua ylhäällä niin kauan, että te suoranaisiin pahuuksiin syyllistyneet ihmiset avaatte suunne! Älkää jauhako mitään muista, vaan puhukaa itsestänne! Nyt sana on vapaa. Pitkään olette mellastaneet, mutta nyt on hetki kantaa vastuu. Jos ette uskalla, olette pelkureita."

      Miksi et pidä tätä keskustelua ylhäällä, et vastaa?

      Jos et uskalla, oletko siis pelkuri?

      • JärkiJaUskoEsiin

        Tämähän pysyy ylhäällä!?


    • kysymystävain

      JärkiJaUskoEsiin

      26.1.2016 17:05


      Mikset vastaa JärkiJa Usko? Etkä osaa taikka halua keskustella? Tää palstahan on sitä varten. Keskustelua varten.

      Päätelmä on se, että lipsut rintamasta, et osaa vastata, vaikka aloituksessa kovasti huutelit perään.

      No, olet karvasi paljastanut, sinäkin!!!

      • JärkiJaUskoEsiin

        Ei ollut aihetta vastata.


      • höpönhöpön---

        Kiitos JärkiJaUsko

        Näin osoitit olevasi luuseri. Petkuttaja. Aloituksesi oli pelkkää feikkiä.
        Sinä Inhottava Realisti, ei sussa ole munaa eikä kanaaa..


      • JärkiJaUskoEsiin
        höpönhöpön--- kirjoitti:

        Kiitos JärkiJaUsko

        Näin osoitit olevasi luuseri. Petkuttaja. Aloituksesi oli pelkkää feikkiä.
        Sinä Inhottava Realisti, ei sussa ole munaa eikä kanaaa..

        Tekstisi on oikein hieno esimerkki siitä, miksi tällä palstalla on ongelmia. Mahdatko kenties olla yksi näistä aktiivisimmista palstan tuhoajista? Oletko kykenevä käsittämään sitä ettet lainkaan ole ottanut kantaa avaukseeni vaan lähdet nytkin heti sivulinjoille?


    • MelkeinKirurgi66

      Eikö täällä kukaan tiedä et esim. hoitamaton kuppa saattaa aiheuttaa noita numeropelleilyjä????

    • Aloittajalta

      Lupasin pitää tätä ketjua esillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe