Mitä rikoksia pakolaiset on kauhavalla tehnyt?

raimo610

Katselin näitä Kauhavalaisten keskusteluja, huomasin että 90% liittyy turvapaikanhakijoihin. Mitä siellä on heidän toimesta tapahtunut tässä muutaman kuukauden aikana kun he ovat siellä asustelleet?

128

694

Vastaukset 128

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhyy

Vaikka mitä hirmutekoja, joita ei voi edes ääneen sanoa. Kaikkien kauhavalaasten elämä on aivan pillan päreinä. Akatkin vielä varastavat meiltä kaikilta ja me kantismiehet joudutaan muuttamaan kodeistamme. Alkoholismikin varmaan iskee siinä vaiheessa moneen. Eli elämä on pilalla!

• tätäsunsitä

sen kunniaksi kippis

• hiv-mamupartiot

GOOGLE : ASIALEHTI.

• Oliskoshyvänäinvainoin

Eipäs se Uunokaan palion tehenyt, mutta pirusti söi, eikös siinäkin ole riesaa tarpeeksi hommata eväät vieraille ja muu täysikeissi.

• isosuut

Niinkuin edellisistä voi todeta, eivät ole tehneet täkäläisille mitään. Muuta kun täällä suuta soitetaan. Täällä äijillä on iso suu ja pienet munat. No kohta saa tohonkin palautetta. Mutta näin se on, mitään muuta osaa, kuin suutaan soittaa. Ja toisten avioelämä ja avioerot eivät toisille kuulu, pitäkööt vain omistaan huolta.

• mustaamunaa

Suvakki ämmä taas mustan munan perässä :)Kaikki rikokset on salattu- ja salataan jatkossakin :)

• 11175

Onhan niitä lehdissä lukenut.. Kauhavan tapahtumista en oo lukenut muuta kuin mielenosoituksesta ja silti kauhavalla pidetään pakolaisista kaikkein kovinta meteliä. Mistä johtuu..?

Ps. En ole suvakkiämmä, vajakkiämmä enkä spr:n hoitaja. Kai mä oon sit suomalainen työtä tekevä juntti.

• Peffaa_matuille

Onko matuilla isommat munat? Sulla kun tuntuu olevan omakohtaista komemusta niistä.

• Sitä_Saa

Ei ole tehnyt VIELÄ paljon täkäläisille, no mitä uutisoidaan ja mitä ei... Ei mua haittaa yhtään, et uutisoitu matulta turpaan saanut oli suvakki ;) :) Mutta se pikkusen ottaa päähän, et nää kehitysmaalaiset aiheuttaa tonnin palohälytyksia joka viikko veronmaksajien laskuun!

• moonmeiltä

Kyllä siinä on tarpeeksi kärsimistä, kun katteloo lehtiä. Yhtään ei tiärä kun aamulla lähtöö töihin onko kotona enää tilaa kun illalla tuloo kotia. Pahimmas tapaukses voi olla notta palttoot ja klapikkahat on pakattu notta etti kotis muualta. Hyväs lykys neljä viaraskiälistä on leipomas akan kanssa kun tuut kotia. Tälläästä on isos mailmas sattunu niinku ollahan luettu lehristä ja viälä oikeen herraskaisessa perheessä. No kyllähän kirvehellä on ennenkin tehty ihmeetä mutta en tiärä.

• thereisnobisneslikemamub
      • Positiivarit

No on yks idiootti tyrkky suvakki vähemmän.

• työriskiympäristssä

Veti aika hilaiseksi. Järkyttävä teko Kuinka SPR-naiset edes uskaltaa olla VOKeissa töissä? Vai laittaako ne niskaan paksun lastulevy, jos lyödään puukolla, niin se jää siihen pystyyn.

• suomenmies

Mietippä tätä....Mitä rikoksia ovat tehneet ennen tänne tuloa kun karkuun ovat lähteneet kotimaastaan! Rikollisia toimintojaan jo tehneet Suomessa...jatkavat myöskin.
      Jos tiedät että ryhmä on esimerkisi Usa:ssa on tappanut ihmisiä leikkaamalla pään poikki...polttanut ihmisiä elävältä..kivittänyt kuoliaaksi..raiskannut naisia ja lapsia ym... ja ovat pyrkimässä Suomeen..hyvällä lykyllä naapuriksi...niin haluatko tätä ryhmää Suomeen???

• huihui

No, en halua tuota ryhmää naapuriin. Montakos siihen ryhmään kuuluu ja missä se majoittuu? Nimet esille vaan, kun tunnut tietävän asiasta tarkemmin.

• Leijona1214

Suomi paita päälle kun tulee kesä nautitaan elämästä.

• Kiios_niin_vitusti

Känninen vellipersu ei oo mitää iliman suamipaitaa.

• EiÄhlämiSuomea

Mitä ovat tehneet? No saanut tämän rauhallisen maan aivan sekaisin!!!!!!!!!
      Raiskauksia, ryöstöjä, pahoinpitelyitä, terrorismia ja muuta saa joka päivä lukea uutisista!
      Älä huoli kyllä Kauhavakin saa tuntea rikastuksen nauhoissaan kunhan kesä koittaa! Kun ei nää uskalla ees mennä pihalle pakkasella niin totuus valkenee sullekkin viimeistään kesällä!

Ja tääkin vielä! Olisivat pysyneet siellä mistä ovat tulleetkin:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016012621019998_uu.shtml

• Kauhavalla ei ole tehty ainuttakaan noista. Älä vertaa jotain Kölniä Kauhavaan. Kun katsoo Kauhavalla kuvattuja elokuvia, niin kyllä ne rikolliset on suomalaisia häjyjä.

• Hys_hyysärit_suojelee
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

Kauhavalla ei ole tehty ainuttakaan noista. Älä vertaa jotain Kölniä Kauhavaan. Kun katsoo Kauhavalla kuvattuja elokuvia, niin kyllä ne rikolliset on suomalaisia häjyjä.

Kauhavan matujen rikokset on painettu villaisella. Kauhavan rikoksista on pitkät litaniat aikaisemmissa viestiketjuissa.

• SeHuutaaKenenPitää

"Raiskauksia, ryöstöjä, pahoinpitelyitä, terrorismia ja muuta saa joka päivä lukea uutisista"

Etkö ole lukenut aiemmin uutisia? Kyllä näitä kaikkia on ollut aina tähänkin asti. Milloin niistä on syytetty mustalaisia, somaleja ja mitä lie muita. En väheksy mitenkään viime kuukausien tapahtumia, enkä ole mielestäni mikään suvakki, mutta kyllä tämä paniikin lietsonta on sellaisissa mittasuhteissa, että sitä taidetaan pyörittää Suomen rajojen ulkopuolelta.

Olen varmaan tosi eristäytynyt ihminen, mutta minun elämääni nämä turvapaikan hakijat eivät ole vaikuttaneet yhtään mitenkään. Kaikki tuntuu puhuvan aiheesta, mutta itse olen nähnyt pari kertaa kaupassa jotain ulkolaisen näköisiä. Mutta huutakaa te vaan aiheesta, jos se teitä helpottaa. Itse jatkan elämääni kuten ennenkin.

• KesääOrotelles

Kauhavalla ei ole tehty ainuttakaan noista. Älä vertaa jotain Kölniä Kauhavaan. Kun katsoo Kauhavalla kuvattuja elokuvia, niin kyllä ne rikolliset on suomalaisia häjyjä.

En vertaakkaan Kölniä vaan ihan suomen muita kaupunkeja, missä tapahtuu koko ajan! No onneksi matujen mulkut ei ole terästä, että vähän rauhottui tilanne kovilla pakkasilla!

• EiollutSuomessaEnnemmin
        SeHuutaaKenenPitää kirjoitti:

"Raiskauksia, ryöstöjä, pahoinpitelyitä, terrorismia ja muuta saa joka päivä lukea uutisista"

Etkö ole lukenut aiemmin uutisia? Kyllä näitä kaikkia on ollut aina tähänkin asti. Milloin niistä on syytetty mustalaisia, somaleja ja mitä lie muita. En väheksy mitenkään viime kuukausien tapahtumia, enkä ole mielestäni mikään suvakki, mutta kyllä tämä paniikin lietsonta on sellaisissa mittasuhteissa, että sitä taidetaan pyörittää Suomen rajojen ulkopuolelta.

Olen varmaan tosi eristäytynyt ihminen, mutta minun elämääni nämä turvapaikan hakijat eivät ole vaikuttaneet yhtään mitenkään. Kaikki tuntuu puhuvan aiheesta, mutta itse olen nähnyt pari kertaa kaupassa jotain ulkolaisen näköisiä. Mutta huutakaa te vaan aiheesta, jos se teitä helpottaa. Itse jatkan elämääni kuten ennenkin.

Olen lukenut aiemmin uutisia, mutta olen ollut tyytyväinen, et kehitysmaalaiset tappelee keskenään kauempana mm. terrorisminsa kanssa! Mutta nyt on ählämeiden uhat tullut elintasopakolaisten mukana ihan suomeen asti!

• suomenmies

Mene vain sinne matuLoisten seuraksi...siellä et erotu joukosta!

• TutkittuaTietoa
        EiollutSuomessaEnnemmin kirjoitti:

Olen lukenut aiemmin uutisia, mutta olen ollut tyytyväinen, et kehitysmaalaiset tappelee keskenään kauempana mm. terrorisminsa kanssa! Mutta nyt on ählämeiden uhat tullut elintasopakolaisten mukana ihan suomeen asti!

Ja tutkitusti tämä mahtava kulttuurin rikastuttaja vähemmistö raiskaa enemmän kuin kantasuomalainen.

• not.quilty
        Hys_hyysärit_suojelee kirjoitti:

Kauhavan matujen rikokset on painettu villaisella. Kauhavan rikoksista on pitkät litaniat aikaisemmissa viestiketjuissa.

Ei ne sitten oo olleet vakavia, jos on kuitenkin käsitelty ja jätetty syyttämättä.

• PoisTuollaiset

Häjyjä omassa kotimaassaan!! Eikä niin, että suomalaiset ovat menneet "apua tarvitsijoina" muihin maihin ja raiskannut, hakannut ja terrosrisoinut yhteiskuntaa joka maksaa niille KAIKEN! Suomi alentuu tähän, mutta kuinka kauan!? Maahantunkeutujat saavat kaiken valtiolta ja kehtaavat vielä valittaa! Kuka on käskenyt niiden tänne tulla?!

• NaisiaAlistetaan
        SeHuutaaKenenPitää kirjoitti:

Todennäköisesti olet mies? No eihän ole kuin kerran uutisoitu, että matu on raiskannut toisen matun suomessa vastaanottokeskuksessa.. On taas miehillä paljon helpompaa tämäkin!!!!
        Naisiahan noi kehitysmaalaiset alistaa, kun tietävät, että häviäisivät miehille helpommin kuin naisille ja lapsille, ketkä eivät ole tottuneet tässä kehittyneemmässä Euroopassa pelkäämään miehiä!
        Luin leiriltä naisen kertomuksen, että hän naamiotui mieheksi ja oli pesemättä itseään viikkoihin, ettei häntä raiskattaisi!!!

• SuvakitMaksaa
        not.quilty kirjoitti:

Ei ne sitten oo olleet vakavia, jos on kuitenkin käsitelty ja jätetty syyttämättä.

Ei se sitä kerro! Nyt vasta uutisoitiin 4 ählämin joukkoraiskauksesta! Suomi nousuun! Ei ihminen voi henkisesti nousta kovin helpolla neljän mutiaisen raiskaamisesta pakkasella pihalla!
        4 matua pitää mennä töihin, että saadaan verorahoja siihenkin, että uhri toipuu!

http://mvlehti.net/2016/01/26/nelja-ulkomaalaista-vangittu-joukkoraiskauksesta-nimet/

• fmfmfm
        PoisTuollaiset kirjoitti:

Häjyjä omassa kotimaassaan!! Eikä niin, että suomalaiset ovat menneet "apua tarvitsijoina" muihin maihin ja raiskannut, hakannut ja terrosrisoinut yhteiskuntaa joka maksaa niille KAIKEN! Suomi alentuu tähän, mutta kuinka kauan!? Maahantunkeutujat saavat kaiken valtiolta ja kehtaavat vielä valittaa! Kuka on käskenyt niiden tänne tulla?!

Olen ollut jonkun aikaa myös sitä mieltä, että sossusta rahansa hakevilta pitää ottaa äänioikeus pois. Loisivat meidän veronmaksajien kustannuksella kuten paremmatkin. Lisäksi laitetaan rahaa kaiken maailman vieroitushoitoihin ja muuhun epäkelvon aineksen "parannustoimenpiteisiin". Ei muuta kuin kaikki tuet pois ja telttoihin asumaan!

• HankiAivot
        fmfmfm kirjoitti:

Olen ollut jonkun aikaa myös sitä mieltä, että sossusta rahansa hakevilta pitää ottaa äänioikeus pois. Loisivat meidän veronmaksajien kustannuksella kuten paremmatkin. Lisäksi laitetaan rahaa kaiken maailman vieroitushoitoihin ja muuhun epäkelvon aineksen "parannustoimenpiteisiin". Ei muuta kuin kaikki tuet pois ja telttoihin asumaan!

No meinaatkos ettei matuihin tarvi niitä käyttää? Ne käyttää enemmän huumeita kuin alkomahoolia ja eipä niille varmasti riittäisi pari keskustelukäyntiä psykologilla kun kulttuurinsa nimessä on katsonut kun päitä vedetään poikki ja raiskataan kaikkea liikkuvaa.

• Hys_hyysärit_suojelee
        not.quilty kirjoitti:

Joo ei oo vielä kauloja katkoneet, eli lieviähän ne rikokset on.

• Ghoatbuster

Kauhavan VOK muuttaa islaminuskoiset suvaitseviksi, naisen oikeudet huomioiviksi, miehen ylemmyyden kieltäviksi. Kauhavan VOK on siitä erikoinen paikka, että siellä Islamisti muuttuu siis ihan oikeesti, katto mua katto mua , usko mua usko mua. Voi elämän kevät tätä säälittävää hyväuskoisuutta...

• EiHyvä
    • ööööäå
      • NäinJuuri

• ElätitUlos

Minä olen islamrasisti, enkä halua yhtäkään islaminuskoista arabia lähelleni. En halua noita elätettäviä edes koko Eurooppaan! Suojelen itseäni, ja läheisiäni heiltä kaikin keinoin. En tule nyt enkä ikinä työllistämään heitä, enkä myöskään käyttämään heidän palvelujaan. Ei näin pieni kansa pysty noita elättämään eikä edes pitämään kurissa enään. Katsokaa viime vuoden raa,at rikokset!! Suurin osa tekijöistä on mutiaisia. (Pitseriamurhat, Oulun Kirves-somali, ja monet monet muut.) Pois Suomesta isiemme luomasta maasta vapaa-matkustajat!

• antti549

Kaikki puhuu juhlapaikanhakijoista ym.. Tuskin kukaan kirjoittajista tietää heidän olosuhteista mitään, millaista heidän kotimassa on. Itse olen käynyt Afganistanissa ja näin itse sen menon siellä. Ei ollut hyvä meininki, silti ihmiset olivat nöyriä. Irakin oloista en tiiä, mutta tuskinpa paratiisi sekään.

• Mahotononhollatakaikkia

Mitäs se meille kuuluu, näitä on liian paljon murehittaviksi, nämä tärvelevät suomemme, tässä päteen soan lait, jos satut tietämään.

• rajakki

Mitenkäs se meni itä-suomen poliisi antoi tilastot julki, oliko se nyt elokuusta -15 vuoden loppuun 36 raiskausta, 8 mamujen tekemää. Mitäs ne muut oli, kauhavalaisten mielestä ei ainakaan suomalaisa. Taitaa se paikallisten veri ny täälkin vapista, niinku Vaasas. Joku on suvakki, mut kauhavalaine on rajakki. Ne vois huutaa tuol iteksee rajakkii, rajakkii....

• öijjo

Ääneen sitä ei kannata huutaa, eikä ihmetellä sen jälkeen jos joutuu rikoksen kohteeksi.

• Poliisi.lakkautettava

• Hihihii
        Poliisi.lakkautettava kirjoitti:

Kuka antaisi ilmi poliisien itsensä tekemät rikokset? Suomen suurin sisäinen uhka on poliisi ja sen tekemät väkivaltarikokset viattomia ihmisiä kohtaan.
        http://blogit.kansanuutiset.fi/toimittaja-testaa/suomen-suurin-sisainen-turvallisuusuhka-on-poliisi/

Vieläkö Kansan Uutiset ilmestyy? Hahhahhaa, Kansan Uutiset voittaa jopa mv-lehden uutisten todenperäisyydessä. Voin nyt tunnustaa, että tuli aikanaan kuseskeltua ko. lehden postiluukusta sisään 80-luvulla, rikos lienee vanhentunut.

• EiVäärälleTiedolle

Tällainen oikea tieto löytyy poliisin tiedotteesta:

"Elokuun alusta marraskuun loppuun mennessä Itä-Suomessa kirjattiin noin 21 300 rikosepäilyä. Niistä 11:ssä epäiltynä oli turvapaikanhakija."

Se medialukutaito...

• Normi_realisti
        EiVäärälleTiedolle kirjoitti:

"Elokuun alusta marraskuun loppuun mennessä Itä-Suomessa kirjattiin noin 21 300 rikosepäilyä. Niistä 11:ssä epäiltynä oli turvapaikanhakija."

Se medialukutaito...

Linkki kiitos!

• onenemmän
        EiVäärälleTiedolle kirjoitti:

Se medialukutaito...

Niitä rikoksia ei laitettu aluksi koneelle et on turvapaikanhakija. Mä oon lukenut et 15 raiskausta loppuvuonna. Mikä se totuus on kun aluksi niitä ei kirjattu..

• NytJärkiKäteen

• TurhaTilasto
        fdsdf kirjoitti:

Löytyy googlaamalla useammastakin paikasta, esim:
        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/ita-suomessa-vain-11-rikosepailya-turvapaikanhakijoista/2186453
        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/turvapaikanhakijaa-epaillaan-raiskauksesta-kuopiossa/2186690

Jos haluat lisätietoa tuomituista, niin täältä löytyy:
        http://tilastokeskus.fi/til/syyttr/2014/syyttr_2014_2015-09-30_tau_003_fi.html

Ihan turha tilasto joka on päivitetty 2014. Senkin mukaan kyllä on paljon, mutta entäs nyt kun niitä on täällä varmaan jo 34 000 lisää tullut ketkä on rekisteröity, kukaan ei voi tietää paljonko niitä täällä on "maan alla".

• Väsynyttäporukkaa
        TurhaTilasto kirjoitti:

Ihan turha tilasto joka on päivitetty 2014. Senkin mukaan kyllä on paljon, mutta entäs nyt kun niitä on täällä varmaan jo 34 000 lisää tullut ketkä on rekisteröity, kukaan ei voi tietää paljonko niitä täällä on "maan alla".

Nyt ei pysy normaalilla ajatuksen nopeudella varustettu mukana. Eli turha tilasto, kun ei ole niitä 34 tuhatta mukana, mutta "maan alla" silti on ollut paljon porukkaa?

Se vaan nyt on niin, että vuoden 2015 tilastot ei ole vielä valmistuneet! Joten täytyy tyytyä vuoden 2014 lukuihin. Ja väitätkö tosissasi, että kun elokuussa alkoi tulla tätä porukkaa Suomeen, niin niitä olisi ehditty tuomitsemaan tuhansittain vuoden 2015 aikana. HALOO! Herää nyt TurhaTilasto. Ei taida tilastojen lukeminen olla ihan joka päiväistä puuhaasi. Okei, tiedän et tule tähän mitään vastaamaan.

NytJärkiKäteen: Voin kyllä ottaa jonkun toisenkin alueen tilaston, jos vaan viitsit kertoa, mistäpäin haluat, jos tuo Itä-Suomen tilasto antaa väärän kuvan. Asia vaan meni niin, että joku heitti lonkalta jotain lukuja juuri Itä-Suomesta, niin on kai kohtuullista, että silloin myös vastataan Itä-Suomen luvuista. Vai olisiko pitänyt vastata vaikka Ahvenanmaan luvuilla? En oikein meinaa pysyä ajatuksenjuoksussasi mukana, valitan.

• Rajat_Kiinni_
        Väsynyttäporukkaa kirjoitti:

Nyt ei pysy normaalilla ajatuksen nopeudella varustettu mukana. Eli turha tilasto, kun ei ole niitä 34 tuhatta mukana, mutta "maan alla" silti on ollut paljon porukkaa?

Se vaan nyt on niin, että vuoden 2015 tilastot ei ole vielä valmistuneet! Joten täytyy tyytyä vuoden 2014 lukuihin. Ja väitätkö tosissasi, että kun elokuussa alkoi tulla tätä porukkaa Suomeen, niin niitä olisi ehditty tuomitsemaan tuhansittain vuoden 2015 aikana. HALOO! Herää nyt TurhaTilasto. Ei taida tilastojen lukeminen olla ihan joka päiväistä puuhaasi. Okei, tiedän et tule tähän mitään vastaamaan.

NytJärkiKäteen: Voin kyllä ottaa jonkun toisenkin alueen tilaston, jos vaan viitsit kertoa, mistäpäin haluat, jos tuo Itä-Suomen tilasto antaa väärän kuvan. Asia vaan meni niin, että joku heitti lonkalta jotain lukuja juuri Itä-Suomesta, niin on kai kohtuullista, että silloin myös vastataan Itä-Suomen luvuista. Vai olisiko pitänyt vastata vaikka Ahvenanmaan luvuilla? En oikein meinaa pysyä ajatuksenjuoksussasi mukana, valitan.

Tän kuun lopussa pitäisi tulla uudet tilastot, mutta ei nekään kerro totuutta koska aluksi sitä ei rekisteröity kuka on turvapaikanhakija ja kuka ei. Ne varmaan kyllä tilastoidaan, että mistä maasta on lähtöisin.

Olen nähnyt jonkun verran tilastoja ja ne ei hyvältä näytä, prosenttuaalisesti ulkomaalainen raiskaa 17 kertaa useammin kuin kantasuomalainen.. Enemmän ole ottanut selvää mitä Ruotsissa on tapahtunut ja tapahtuu, koska siellä on paljon enemmän näitä kulttuurin rikastuttajia, että mitä tässä maassa alkaa tapahtumaan kun niitä tulee tänne enemmän. Aika lohduttomalta tulevaisuus näiden kanssa tulee olemaan.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1453881652646.html

Joukkoraiskaukset ovat heidän bravuuri muiden raiskauksien lisäksi, Ruotsissa on matu alueita mihin ei edes poliisi uskalla mennä. Paloauton päälle pelastustehtävissä heitelty jumalattoman kokoisia kiviä ym ym. kivaa, mitä tämä konkurssissa oleva suomi kaipaa näiltä kulttuurin rikastuttajilta.

Ruotsissa on paljon eronnut poliisin tehtävistään väkeä, koska kädet ja aika ei riitä niiden elukoiden perässä juoksemiseen! Onhan monet poliisit suomessakin ilmaissut huolensa, ettei hyvin käy ja todennäköisesti jo kesäällä nähdään se totuus, ettei poliisien voimavarat riitä!

• Rajat_Kiinni_
        Rajat_Kiinni_ kirjoitti:

Tän kuun lopussa pitäisi tulla uudet tilastot, mutta ei nekään kerro totuutta koska aluksi sitä ei rekisteröity kuka on turvapaikanhakija ja kuka ei. Ne varmaan kyllä tilastoidaan, että mistä maasta on lähtöisin.

Olen nähnyt jonkun verran tilastoja ja ne ei hyvältä näytä, prosenttuaalisesti ulkomaalainen raiskaa 17 kertaa useammin kuin kantasuomalainen.. Enemmän ole ottanut selvää mitä Ruotsissa on tapahtunut ja tapahtuu, koska siellä on paljon enemmän näitä kulttuurin rikastuttajia, että mitä tässä maassa alkaa tapahtumaan kun niitä tulee tänne enemmän. Aika lohduttomalta tulevaisuus näiden kanssa tulee olemaan.

Joukkoraiskaukset ovat heidän bravuuri muiden raiskauksien lisäksi, Ruotsissa on matu alueita mihin ei edes poliisi uskalla mennä. Paloauton päälle pelastustehtävissä heitelty jumalattoman kokoisia kiviä ym ym. kivaa, mitä tämä konkurssissa oleva suomi kaipaa näiltä kulttuurin rikastuttajilta.

Ruotsissa on paljon eronnut poliisin tehtävistään väkeä, koska kädet ja aika ei riitä niiden elukoiden perässä juoksemiseen! Onhan monet poliisit suomessakin ilmaissut huolensa, ettei hyvin käy ja todennäköisesti jo kesäällä nähdään se totuus, ettei poliisien voimavarat riitä!

Bravuuri heillä Ruotsissa on ollut myös asuntojen ja autojen polttaminen ja väkivaltarikokset.

• PysytäänTotuudessa
        Rajat_Kiinni_ kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että jokainen raiskaus on liikaa, mutta tuo 17-kertainen on yksinkertaisesti väärää tietoa. Oletko koskaan laskenut paljonko se tarkoittaisi raiskausilmoitusten kappalemäärinä? Minä olen.

Jos hieman pyöristetään siten, että suomalaisia on 6 miljoonaa ja vuosittain kantasuomalaisista tehdään 1 000 raiskausilmoitusta. Tämä tarkoittaisi 17-kertoimella, että maahanmuuttajista tehtäisiin 900 vuosittain raiskausilmoitusta. Näin ei kuitenkaan ole minkään oikean tilaston mukaan vaikka laskee miten. Oikea luku asettunee 250 maahanmuuttajasta tehtävään raiskausilmoitukseen, mikä tarkoittaa sen olevan noin 5-kertainen kantaväestöön verrattuna. Sekin on liikaa, mutta väärää tietoa ei kannata levittää. Sitä tekevät putinistit jo muutenkin riittävästi!

Eri maiden tietojen sekoittaminen sekoittaa kyllä samalla kaikkien lukujen vertailun. Et voi mitenkään verrata Suomea, jossa maahanmuuttajien osuus on noin 6% Ruotsin reilusti yli 20 prosenttiin. Yhteiskunnat ovat täysin erirakenteisia, minkä huomaat kun hyppäät junaan mihin suuntaan vaan Tukholmasta.

• Rajat_Kiinni_
        PysytäänTotuudessa kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että jokainen raiskaus on liikaa, mutta tuo 17-kertainen on yksinkertaisesti väärää tietoa. Oletko koskaan laskenut paljonko se tarkoittaisi raiskausilmoitusten kappalemäärinä? Minä olen.

Jos hieman pyöristetään siten, että suomalaisia on 6 miljoonaa ja vuosittain kantasuomalaisista tehdään 1 000 raiskausilmoitusta. Tämä tarkoittaisi 17-kertoimella, että maahanmuuttajista tehtäisiin 900 vuosittain raiskausilmoitusta. Näin ei kuitenkaan ole minkään oikean tilaston mukaan vaikka laskee miten. Oikea luku asettunee 250 maahanmuuttajasta tehtävään raiskausilmoitukseen, mikä tarkoittaa sen olevan noin 5-kertainen kantaväestöön verrattuna. Sekin on liikaa, mutta väärää tietoa ei kannata levittää. Sitä tekevät putinistit jo muutenkin riittävästi!

Eri maiden tietojen sekoittaminen sekoittaa kyllä samalla kaikkien lukujen vertailun. Et voi mitenkään verrata Suomea, jossa maahanmuuttajien osuus on noin 6% Ruotsin reilusti yli 20 prosenttiin. Yhteiskunnat ovat täysin erirakenteisia, minkä huomaat kun hyppäät junaan mihin suuntaan vaan Tukholmasta.

http://yle.fi/uutiset/maahanmuuttajien_korkeaan_raiskaustilastoon_ei_loydy_yhta_patevaa_syyta/7877771

Ei ole väärää tietoa.

Huomasin joo Ruotsissa olessani et mamu kusetti taksin hinnassa kolminkertaisen hinnan, jälkeenpäin kuultiin, ettei niiltä olisi saanut taksia ottaa, koska siellä on rehellisiä ruotsalaisia taksikuskejakin.

• uliuliuliuli
        Hihihii kirjoitti:

Vieläkö Kansan Uutiset ilmestyy? Hahhahhaa, Kansan Uutiset voittaa jopa mv-lehden uutisten todenperäisyydessä. Voin nyt tunnustaa, että tuli aikanaan kuseskeltua ko. lehden postiluukusta sisään 80-luvulla, rikos lienee vanhentunut.

Ei helvetti.Kyllä repesin.Johan laitoit paukahroksen hahahahahaa

• fjdläa
        Rajat_Kiinni_ kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/maahanmuuttajien_korkeaan_raiskaustilastoon_ei_loydy_yhta_patevaa_syyta/7877771

Ei ole väärää tietoa.

Huomasin joo Ruotsissa olessani et mamu kusetti taksin hinnassa kolminkertaisen hinnan, jälkeenpäin kuultiin, ettei niiltä olisi saanut taksia ottaa, koska siellä on rehellisiä ruotsalaisia taksikuskejakin.

Pyöritykset vähän heitti arviotani, sori siitä.

Oletko lukenut tuota tutkimusta? Tässä suora lainaus tutkimuksesta:
        "Maahanmuuttajien väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli raiskausrikoksissa lähes kahdeksankertainen kantaväestön kokonaisrikollisuustasoon verrattuna."

• Vanhojajuttuja
        fjdläa kirjoitti:

Pyöritykset vähän heitti arviotani, sori siitä.

Oletko lukenut tuota tutkimusta? Tässä suora lainaus tutkimuksesta:
        "Maahanmuuttajien väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli raiskausrikoksissa lähes kahdeksankertainen kantaväestön kokonaisrikollisuustasoon verrattuna."

Mulle nyt toisaalta on aivan sama noi vanhat tilastot. On pikkusen huolestuttavaa, että kylmällä säällä on jo paljon raiskattu, mitkä ovat tulleet julkisuuteen. Monet ei tee ilmotusta/niistä ei kaikista uutisoida. Niinkuin esim. tästä neljän matun joukkoraiskaamisesta uutisoitiin vasta hiljattaen vaikka se oli tapahtunut jo marraskuussa. Niistä pitäisi uutisoida helpommin, että ihmiset osaavat varautua. Siinä ei paljon itsepuolustus kurssit ja sumutteet auta kun matulauma käy päälle.

• Uuiiii

Niin mitäpä noista tilastoista, mennään mutulla ja Mv-lehden uutisilla.

Siinä sinun tutkimuksessa muuten taisi ollakin, että tuttujen tekemiä raiskauksia jätetään useimmiten ilmoittamatta. Eli ilmoittamatta jää varmaan paljonkin.

• Hys_hyysärit_suojelee

• Rajat_Kiinni_
        Uuiiii kirjoitti:

Niin mitäpä noista tilastoista, mennään mutulla ja Mv-lehden uutisilla.

Siinä sinun tutkimuksessa muuten taisi ollakin, että tuttujen tekemiä raiskauksia jätetään useimmiten ilmoittamatta. Eli ilmoittamatta jää varmaan paljonkin.

Olenko sanonut, ettei tilastoilla ole väliä! Sanoin vaan, että noin vanhat tilastot on toisaalta tässä tilanteessa vain suuntaa antavia ja kyllä se tuollakin prosentilla on järkyttävän korkea silti, mikä nousee varmasti.

"Siinä sinun tutkimuksessa muuten taisi ollakin, että tuttujen tekemiä raiskauksia jätetään useimmiten ilmoittamatta. Eli ilmoittamatta jää varmaan paljonkin"

Puolison/kaverin raiskaus on vähän eri asia kun tuntemattoman raiskaus lenkillä kylmässä lumen päällä! Väärin sekin on todellakin, mutta monesti suomalaiset säheltää kännissä! Ei aina muisteta/ väitellään, että halusiko sitä nyt molemmat kun krapuloista herätään tähän päivään. Matut raiskaa selvinpäin keskellä päivää, keskellä kaupungia. Ei ne pysty ihmisiksi olemaan edes selvinpäin. Niistä ilmoittamatta jättämisestä kun puhuit. Ja uskon, että ainakin yhtä paljon jää myös ilmoittamatta maahanmuuttajien raiskauksia lähipiirissä, uskoisin et ei ne uskalla niin helposti tehdä ilmoitusta kuin kantasuomalainen. Sehän oli uutisiis, että leireillä raiskataan paljon lapsia ja naisia ja joissain vastaanottokeskuksissa ne ovat siirtäneet laatikoita ovien eteen, ettei miehet tule yöllä ja raiskaa ainakaan kovin yllättäen.

Siinä joku uutinen kyseiseen aiheeseen liittyen:
        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1443496414307.html

Ja muista nyt hyvä ihminen, että ne on täällä valtionrahoilla "turvaa hakemassa" ja tämä on niiden kiitos, raiskauksia vähän väliä. Väärin on suomalaistenkin raiskaukset tottakai, mutta siinä vaiheessa nousee karvat pystyyn kun tänne kehitysmaasta aletaan rynniä paremman elämän perässä ja raiskataan naisia ja lapsia.. No menihän siinä sivussa ainakin yks homoraiskauskin ja kissa sai kans osansa.

Mua alkaa ottaa päähän toi jatkuva MV:n vetäminen joka asiaan, ei se MV ole niitä raiskauksia tehnyt ja samat uutiset on ollut muuallakin mediassa.

• fdrew
        Rajat_Kiinni_ kirjoitti:

Olenko sanonut, ettei tilastoilla ole väliä! Sanoin vaan, että noin vanhat tilastot on toisaalta tässä tilanteessa vain suuntaa antavia ja kyllä se tuollakin prosentilla on järkyttävän korkea silti, mikä nousee varmasti.

"Siinä sinun tutkimuksessa muuten taisi ollakin, että tuttujen tekemiä raiskauksia jätetään useimmiten ilmoittamatta. Eli ilmoittamatta jää varmaan paljonkin"

Puolison/kaverin raiskaus on vähän eri asia kun tuntemattoman raiskaus lenkillä kylmässä lumen päällä! Väärin sekin on todellakin, mutta monesti suomalaiset säheltää kännissä! Ei aina muisteta/ väitellään, että halusiko sitä nyt molemmat kun krapuloista herätään tähän päivään. Matut raiskaa selvinpäin keskellä päivää, keskellä kaupungia. Ei ne pysty ihmisiksi olemaan edes selvinpäin. Niistä ilmoittamatta jättämisestä kun puhuit. Ja uskon, että ainakin yhtä paljon jää myös ilmoittamatta maahanmuuttajien raiskauksia lähipiirissä, uskoisin et ei ne uskalla niin helposti tehdä ilmoitusta kuin kantasuomalainen. Sehän oli uutisiis, että leireillä raiskataan paljon lapsia ja naisia ja joissain vastaanottokeskuksissa ne ovat siirtäneet laatikoita ovien eteen, ettei miehet tule yöllä ja raiskaa ainakaan kovin yllättäen.

Ja muista nyt hyvä ihminen, että ne on täällä valtionrahoilla "turvaa hakemassa" ja tämä on niiden kiitos, raiskauksia vähän väliä. Väärin on suomalaistenkin raiskaukset tottakai, mutta siinä vaiheessa nousee karvat pystyyn kun tänne kehitysmaasta aletaan rynniä paremman elämän perässä ja raiskataan naisia ja lapsia.. No menihän siinä sivussa ainakin yks homoraiskauskin ja kissa sai kans osansa.

Mua alkaa ottaa päähän toi jatkuva MV:n vetäminen joka asiaan, ei se MV ole niitä raiskauksia tehnyt ja samat uutiset on ollut muuallakin mediassa.

Niin kuin kirjoitin, niin elo-joulukuu/2015 ei ole mitenkään edes ehditty tuomita merkittävästi enempää, joten tilastot eivät tule hirveästi poikkeamaan vuoden 2014 tilastoista, tältä osin.

Minusta raiskaus on raiskaus, teki sen tuttu tai vieras ja tapahtui se missä vaan. Enkä siis ole mikään suvakki tai hyysäri vaan normimies. Enkä hyväksy tietenkään mitään leireillä tai vokeissakaan tehtäviä raiskauksia vaan saman tien kaverit koneella Lähi-itään. Mutta ei se tutun tekemä raiskaus sen vähäpätöisempi ole, ainakaan minun mielestäni.

Ymmärrän kyllä oikein hyvin, että osa veronmaksustani menee vokkien ylläpitoon, enkä ole ollenkaan iloinen siitä. Enkä ole yleensäkään mikään iloinen veronmaksaja, joka tykkää maksaa veroja, jotta joku toinen saa lorvia niillä jossain. Sama koskee tässäkin asiassa kaikkia kansalaisuudesta riippumatta. Mielummin maksaisin vähemmän veroja ja pudottaisin kaikkien sosiaalitukia.

• Vedonlyöjäz
        Hys_hyysärit_suojelee kirjoitti:

Panit matu hyysärille jauhot suuhun. Toivottavasti pitää jatkossa propagandaturpansa kiinni!

Musta lopputulos oli hyysäri va. rajatkiinni-tyyppi 6-0. Hyysäri ampui kaikki Rk-tyypin argumentit alas, jopa rk-tyypin itse esille ottamasta tutkimuksesta. Ja rk-tyyppi vielä jatkoi puolustusasemissa. Mutta tämä tietysti on vain mun vaatimaton näkemys.

• suvakitsyyriaan
        Vedonlyöjäz kirjoitti:

Musta lopputulos oli hyysäri va. rajatkiinni-tyyppi 6-0. Hyysäri ampui kaikki Rk-tyypin argumentit alas, jopa rk-tyypin itse esille ottamasta tutkimuksesta. Ja rk-tyyppi vielä jatkoi puolustusasemissa. Mutta tämä tietysti on vain mun vaatimaton näkemys.

Niinkuin joku jo totesi muussa keskustelussa, että nämä aivottomat suvakit saa mennä niiden 20 000 elintasopakolaisen mukana Irakiin keidät palautetaan. Ei kenellekkään varmasti tule ikävä noin totuudesta irtaantuneita ihmisiä! Jos on ainakin 8 kertainen määrä raiskauksia verrattuna kantasuomalaiseen niin silloin voi painua Irakiin suvakki kenen mielestä se ei ole mitään! Luiykos itse opulan tutkimuksen?

• luitkouutisen
        Vedonlyöjäz kirjoitti:

Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneiden miesten rikollisuustaso raiskauksissa on 17-kertainen syntyperäisiin suomalaisiin verrattuna.

Ylen uutisista kopioituna, eli meillehän on tullut melkein kaikki Lähi-Idästä ;) ;)

• Suvailta_saa_aina
        Vedonlyöjäz kirjoitti:

Jep nimenomaan sun suvakkikukkahattumatuhyysärin unelmahöttö mielipide on vailla realismia. Teikäläisiä on mukava vetää nenästä. Olen kaatanut kymmeniä kaltaisiasi pelkästään puhumalla "mukavia". Teillä kun tunteet sumentaa järjen, eipä silti mukava teitä on hyväksi käyttää.

• Miltänäyttitilastot
        Rajat_Kiinni_ kirjoitti:

Miltäs ne uudet tilastot muuten näytti? Oli tapahtunut valtava nousu turvapaikan osuudessa? Ai niin, mutta varmaan löytyy joku selitys tällekin, vai?

• JopjopJooo

• Nollaanheti

• Amisviikset
        Suvailta_saa_aina kirjoitti:

Jep nimenomaan sun suvakkikukkahattumatuhyysärin unelmahöttö mielipide on vailla realismia. Teikäläisiä on mukava vetää nenästä. Olen kaatanut kymmeniä kaltaisiasi pelkästään puhumalla "mukavia". Teillä kun tunteet sumentaa järjen, eipä silti mukava teitä on hyväksi käyttää.

Kova jätkä oot, kun suvakkia kaatuu kuin heinää.

• Kriikskriiks
        luitkouutisen kirjoitti:

Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneiden miesten rikollisuustaso raiskauksissa on 17-kertainen syntyperäisiin suomalaisiin verrattuna.

Ylen uutisista kopioituna, eli meillehän on tullut melkein kaikki Lähi-Idästä ;) ;)

Sieltähän nyt varsinainen korkkiruuvi löytyi.

Täällä kirjoitettiin näin:
        "Olen nähnyt jonkun verran tilastoja ja ne ei hyvältä näytä, prosenttuaalisesti ulkomaalainen raiskaa 17 kertaa useammin kuin kantasuomalainen."

Ja vastasin siihen, ettei pidä paikkaansa. Eikä se edelleenkään pidä paikkaansa, vaikka tämä korkkiruuvi sitä nyt alkaa kääntelemään lukuja oman mielensä mukaan. Tutkimuksen mukaan luku on edelleen 8-kertainen. Luin kyllä senkin tutkimuksesta, että osalla kansalaisuuksista se on 17-kertainen. Tuo alkuperäisen kommentin esittäjä nyt vain sattui kirjoittamaan yleensä ulkomaalaisista, ja kun en ole ajatusten lukija, niin luulin tietysti sen tarkoittavan kirjoittamiaan ulkomaalaisia, eikä jotain tiettyä ryhmää.

Ainahan näitä juttuja voi väännellä mielensä mukaan, ja keksiä kaikenlaisia selityksiä/tarkennuksia, kun yrittää ensin heittää lonkalta jostain rk-ryhmästä kuulemiaan totuuksia. Sitä paitsi kannattaa yleensä lukea alkuperäinen tutkimus, jos se on saatavilla. Lehtijutuissa on otsikot tehty klikkausten maksimoimiseksi.

• TotuusKesällä
        Kriikskriiks kirjoitti:

"Olen nähnyt jonkun verran tilastoja ja ne ei hyvältä näytä, prosenttuaalisesti ulkomaalainen raiskaa 17 kertaa useammin kuin kantasuomalainen."

Ja vastasin siihen, ettei pidä paikkaansa. Eikä se edelleenkään pidä paikkaansa, vaikka tämä korkkiruuvi sitä nyt alkaa kääntelemään lukuja oman mielensä mukaan. Tutkimuksen mukaan luku on edelleen 8-kertainen. Luin kyllä senkin tutkimuksesta, että osalla kansalaisuuksista se on 17-kertainen. Tuo alkuperäisen kommentin esittäjä nyt vain sattui kirjoittamaan yleensä ulkomaalaisista, ja kun en ole ajatusten lukija, niin luulin tietysti sen tarkoittavan kirjoittamiaan ulkomaalaisia, eikä jotain tiettyä ryhmää.

Ainahan näitä juttuja voi väännellä mielensä mukaan, ja keksiä kaikenlaisia selityksiä/tarkennuksia, kun yrittää ensin heittää lonkalta jostain rk-ryhmästä kuulemiaan totuuksia. Sitä paitsi kannattaa yleensä lukea alkuperäinen tutkimus, jos se on saatavilla. Lehtijutuissa on otsikot tehty klikkausten maksimoimiseksi.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisi-ulkomaalaisten-epaillyt-raiskaukset-lisaantyneet-rajusti-perati-20-prosentin-nousu-viime-vuodesta/5712368

Siinä se.

• HysHYSHYS
        Kriikskriiks kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/sari_helin_hys_hys_antaa_poikien_raiskata/7873608

Hys hys!!

• Kriikskriiks

• Kriikskriiks
        HysHYSHYS kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/sari_helin_hys_hys_antaa_poikien_raiskata/7873608

Hys hys!!

Väännän tämän nyt vielä kerran rautalangasta, niin voitte sitten sen jälkeen laittaa toisillenne linkkejä asiaan kuulumattomiin lehtijuttuihin.

Tänne siis kirjoitettiin näin:

Ja siinä viitattiin tutkimukseen, johon oli linkki. Tutkimuksessa kuitenkin oli siten, että se on 8-kertainen. Eli joko
        A) Alkuperäisen tekstin kirjoittaja ei ole lukenut koko tutkimusta
        B) Alkuperäisen tekstin kirjoittaja ei ymmärrä lukemaansa
        C) Alkuperäisen tekstin kirjoittaja haluaa vääntää totuuden omanlaisekseen.

Voit valita näistä itsellesi sopivimman vaihtoehdon. Omasta puolestani voin sanoa, että myös 8-kertainen on liikaa, enkä ole suvakki tai miksi niitä nyt nimitelläänkään. Mutta kun jotain kirjoittaa, niin mielellään kirjoittaa sitten asiat oikein.

• lasitpäähän

• Kriikskriiks

• ToiOnTotuus
        Kriikskriiks kirjoitti:

Lähi-idästä ja Afrikasta tulleet on edelleen eri asia kuin kaikki ulkomaalaiset. Etsippä parempia linkkejä.

Miks pitäs koska melkein kaikki turpapaikanhakijat ovat Lähi-Idästä ja Afrikasta mitä on suomeen tullut hiljattaen. En mä haluakkaan mitään virolaisia ja veli venäläisiä noita tilastoja sekoittamaan.

• Kriikskriiks
        lasitpäähän kirjoitti:

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/273987-tutkijat-valttelevat-yle-ulkomaalaisten-tekemista-raiskauksista-ei-haluta-puhua

Siinä lasit

"Maahanmuuttajien väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli raiskausrikoksissa lähes kahdeksankertainen kantaväestön kokonaisrikollisuustasoon verrattuna. "

Lähde: Martti Lehti & Venla Salmi & Mikko Aaltonen & Petri Danielsson & Ville Hinkkanen & Hannu Niemi & Reino Sirén & Karoliina Suonpää
        MAAHANMUUTTAJAT RIKOSTEN UHREINA JA TEKIJÖINÄ

Mulla ei sitten muuta tähän juttuun.

• SuvakkiHutsujaYök
        Amisviikset kirjoitti:

Ei suvakkien kaatoon mitään ihmeellistä tarvita. En nyt paljasta kaikkea, mutta matuilta tuo mielistely ja suoranainen valehtelu onnistuu penedraation saavuttamisessa paremmin kantaväestöön verrattuna. Suomi tyttö on sinisilmäinen. Musta/ruskea hymy kauniit sanat= Suomi tyttö antas piparia ja mm. Suomi24 suvakit levittää matu propagandaa kunnes rikastuttajan nyrkki heidät erottaa.

• Kriikskriiks
        ToiOnTotuus kirjoitti:

Miks pitäs koska melkein kaikki turpapaikanhakijat ovat Lähi-Idästä ja Afrikasta mitä on suomeen tullut hiljattaen. En mä haluakkaan mitään virolaisia ja veli venäläisiä noita tilastoja sekoittamaan.

"Itä-Euroopassa syntyneiden miesten rikollisuustaso oli noin kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden. Myös kaikissa muissa maahanmuuttajaryhmissä rikollisuustaso oli syntyperäisiä suomalaisia korkeampi, ainoa poikkeus olivat Oseaniassa syntyneet, joilla ei aineistossa ollut ainoatakaan raiskausrikosta."

Lähde sama kuin edellisessäkin. Ja puhutaan siis edelleen raiskauksista.

Kannattaa oikeasti lukea se tutkimus, jos siihen viittaa. Tuntuu vähän hölmöltä oikaista jokaista kommenttia.

• HuntuPäähänJaMenoksi
        Kriikskriiks kirjoitti:

Suksi ny totuuden vääristelijä saivartelija mamuhyysärisuvakki Irakiin Suomi ei todellakaan jää kaipaamaan sua omaan pesään paskaajaa.

• NäinSeHoituu
        Amisviikset kirjoitti:

Eipä siinä kummoisia lahjoja tarvita. Suvakeille menee kaikki läpi, kunhan unohtaa puheesta kaiken logiikan ja faktat ja keskittyy ainostaan tunteisiin.

• Kriikskriiks
        HuntuPäähänJaMenoksi kirjoitti:

Suksi ny totuuden vääristelijä saivartelija mamuhyysärisuvakki Irakiin Suomi ei todellakaan jää kaipaamaan sua omaan pesään paskaajaa.

Et kestä tutkimuksen tuloksia, kun et itse ole koko tutkimusta todellisuudessa lukenut. Koita nyt ymmärtää, että rajat kiinni -ryhmää pyörittää Venäjä, joka haluaa sekoittaa Suomen sisäistä tilannetta. Ja sinä olet siinä yhtenä Vrnäjän värvättynä, etkä edes tiedä sitä.

• Kriikskriiks
        NäinSeHoituu kirjoitti:

Eipä siinä kummoisia lahjoja tarvita. Suvakeille menee kaikki läpi, kunhan unohtaa puheesta kaiken logiikan ja faktat ja keskittyy ainostaan tunteisiin.

No hyvä, että lahjattomatkin siinä onnistuu. Sopii silloin sekä Rasmuslaisille että rajat kiinni-tyypeille, ne kun ei ole kummatkaan varsinaisesti kansakunnan terävintä kärkeä.

• TheTruth
        Kriikskriiks kirjoitti:

"Maahanmuuttajien väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli raiskausrikoksissa lähes kahdeksankertainen kantaväestön kokonaisrikollisuustasoon verrattuna. "

Lähde: Martti Lehti & Venla Salmi & Mikko Aaltonen & Petri Danielsson & Ville Hinkkanen & Hannu Niemi & Reino Sirén & Karoliina Suonpää
        MAAHANMUUTTAJAT RIKOSTEN UHREINA JA TEKIJÖINÄ

Mulla ei sitten muuta tähän juttuun.

Onko sun vaikea käsittää selkeitä asioita? Arabi- ja afrikka kultakimpaleet raiskaa 17 kertaisesti kantaväestöön verrattuna. Tämä totuus ei mihinkään muutu, vaikka minkälainen kutka haaroissasi olisi.

• hehTruth
        Kriikskriiks kirjoitti:

"Itä-Euroopassa syntyneiden miesten rikollisuustaso oli noin kymmenkertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden. Myös kaikissa muissa maahanmuuttajaryhmissä rikollisuustaso oli syntyperäisiä suomalaisia korkeampi, ainoa poikkeus olivat Oseaniassa syntyneet, joilla ei aineistossa ollut ainoatakaan raiskausrikosta."

Kannattaa oikeasti lukea se tutkimus, jos siihen viittaa. Tuntuu vähän hölmöltä oikaista jokaista kommenttia.

No hölmöhän sä pilkunviilaaja parantumaton naivi suvakki oletkin. Totuus on, matut raiskaa kantasuomalaisiin verrattuna kestämättömän paljon.

• The_realist
        Kriikskriiks kirjoitti:

Et kestä tutkimuksen tuloksia, kun et itse ole koko tutkimusta todellisuudessa lukenut. Koita nyt ymmärtää, että rajat kiinni -ryhmää pyörittää Venäjä, joka haluaa sekoittaa Suomen sisäistä tilannetta. Ja sinä olet siinä yhtenä Vrnäjän värvättynä, etkä edes tiedä sitä.

Et edes itse usko moista paskaa. Muista vaihtaa pikkarit tunnin välein ne on näköjään matu kiimasta märkänä.

• Ettänäinsemenee
        Kriikskriiks kirjoitti:

Saattaa olla, mutta joukkoraiskaukset on Mokkakikkeli miesten heiniä.

• Kriikskriiks
        hehTruth kirjoitti:

No hölmöhän sä pilkunviilaaja parantumaton naivi suvakki oletkin. Totuus on, matut raiskaa kantasuomalaisiin verrattuna kestämättömän paljon.

Parempi, ettet itse vetoa mihinkään tutkimuksiin, kun et niistä näköjään mitään ymmärrä. Pysy vaan Iljan välittämissä Putinin totuuksissa, maanpetturi!

• HyväTE
        Kriikskriiks kirjoitti:

Parempi, ettet itse vetoa mihinkään tutkimuksiin, kun et niistä näköjään mitään ymmärrä. Pysy vaan Iljan välittämissä Putinin totuuksissa, maanpetturi!

En oo sun kans enää jaksanut väitellä, onneksi täällä on monet väitellyt mun puolesta ;)

• Kriikskriiks
        HyväTE kirjoitti:

En oo sun kans enää jaksanut väitellä, onneksi täällä on monet väitellyt mun puolesta ;)

Ja voitin yksin teidät kaikki. Hyvä mä!

• Väittelevaankeskenäs
        Kriikskriiks kirjoitti:

Ja voitin yksin teidät kaikki. Hyvä mä!

Sä puhut eri asiasta kuin muut niin kait sä nyt ittes voitatkin kun ei ole muita kun sä itte kenen kans väittelet.

• Kriikskriiks
        Väittelevaankeskenäs kirjoitti:

Sä puhut eri asiasta kuin muut niin kait sä nyt ittes voitatkin kun ei ole muita kun sä itte kenen kans väittelet.

Nämä putinistithan vastaavat kysymyksestä riippumatta saman vastauksen. Aivankuten Iljan Mv-lehdessä käsketään vastaamaan liian vaikeaan tai omaa maailmankuvaa vaarantavaan kysymykseen.

• SuvakitOnPutineita
        Kriikskriiks kirjoitti:

Nämä putinistithan vastaavat kysymyksestä riippumatta saman vastauksen. Aivankuten Iljan Mv-lehdessä käsketään vastaamaan liian vaikeaan tai omaa maailmankuvaa vaarantavaan kysymykseen.

http://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/polttoaineen-hinta-suomessa-euroopan-kovimpia-neljassa-maassa-litrahinta-alle-euron/5713906

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/eu-komissio-kannattaa-saksan-ideaa-rahoitetaan-pakolaiskriisi-ylimaaraisella-polttoaineverolla/5714260

Pitäs laittaa laki, että kaikki suvakit maksaa korkeampaa bensaa!

Mun mielestä suvakit on PUTINLAISIA, koska he haluavat yhtä paljon kuin PUTIN tuhota suomen talouden! Ota kuule kotiis ne kaikki ja maksa itse!

• Putin2016

• avaasilmäsi

• ähhähäähä

• Kriikskriiks
        ähhähäähä kirjoitti:

Eikä auta sanoa, että suurin osa on suomalaisten tekemiä, no tottakai on kun asutaan suomessa ja suomalaisia on pikkusen enemmän kuin matuja.

Tuon tajuaa tyhmempikin, kuten sinä ja minä. Ja kaverisikin. Mutta sen ymmärtäminen, että ulkomaita on muutkin kuin Lähi-itä ja Afrikka, vaatii ilmeisesti maantieteen cum laude appkropaattia.

• Hjjikkki
        Nollaanheti kirjoitti:

Näin on! Ne tekee 2,5 prosenttia raiskauksista. Pitäisi olla tietysti 0%. Mitä tehdään lopuille eli 97,5%? Palautetaanko nekin?

No tietojen mukaan 65% tulee saamaan kielteisen päätöksen.
        Ne jotka on saanu jo. Viranomaisten mukaan 300 henkilöä katosi saman tien maan alle?
        Että meillä on iso joukko laittomia maassaolijoita: joista ei kukaan tiiä, missä ovat?

• Ohohhoo
        Hjjikkki kirjoitti:

No tietojen mukaan 65% tulee saamaan kielteisen päätöksen.
        Ne jotka on saanu jo. Viranomaisten mukaan 300 henkilöä katosi saman tien maan alle?
        Että meillä on iso joukko laittomia maassaolijoita: joista ei kukaan tiiä, missä ovat?

Meinaako, että laitetaan raiskatut maailmalle syntyperästä riippumatta? Tulee muuten velipojallekin lähtö sillä tsydeemillä. Mihin sen pitäisi mennä? Sukua on ilmeisesti tullu joskus Hollannista.

• TurhiaTilastoja
        Kriikskriiks kirjoitti:

Tuon tajuaa tyhmempikin, kuten sinä ja minä. Ja kaverisikin. Mutta sen ymmärtäminen, että ulkomaita on muutkin kuin Lähi-itä ja Afrikka, vaatii ilmeisesti maantieteen cum laude appkropaattia.

Joo mutta tiesitkö, et loput "suomalaiset" on laitettu samaan kastiin, eli suomen kansalaisuuden saaneet. Sielläkin voi olla 80 prosenttia ulkomaalaisia loppujen lopuksi.

• not.quilty
      • Isänmaallinen_mies

Katos pesunkestävä demokraattia lukeva ia uskova kommarisuvakkikukkahattuhyysäri itte.

• Sanahallussa
        Isänmaallinen_mies kirjoitti:

Katos pesunkestävä demokraattia lukeva ia uskova kommarisuvakkikukkahattuhyysäri itte.

Nyt sanoit kyllä tosi pahasti, huhhuh.

• rikoksetonennenkö
      • Nii-in

Ja mikäs on sitten muuttunut?

• Tekemisiä_peitellään

Mamujen tekemistä rikoksista ei voi saada paikkaansapitävää tietoa, koska yhteiskunta poliisista ja syyttäjästä lähtien peittelee näiden tekemisiä.

Tänään on esimerkiksi julkistettu Espoossa tapahtunut kahden miehen suorittama puskaraiskaus. Syyttäjä vahvistaa vain, että syytetta ollaan nostamassa, mutta mitään muuta ei aiota paljastaa. Ei edes sitä, missä päin Espoota raiskaus tapahtui.

• Klllkh

Voit tarkistaa tilanteen poliisin sivuilta.. Tuo putinistinen paniikin lietsonta alkaa saamaan huvittavia piirteitä. Jos laitettaisiin poliisien lippalakkeihin kamerat, niin olisi jatkuvaa online-tiedottamista.

• Eimikäänmuuttunut

Nyt olikin kyse kauhavasta eikä pohjasakan keskuudessa tapahtuvista rikoksista, niin aloittajan kirjoituksesta ymmärsin. Enkä usko et mikään muuttunut, kauhavalaiset tekee edelleen rikoksia, kauhavana mamujen rikoksista en oo kuullu mitään.

• Voivoi22222

Ja kun ihmiset ei uskalla poliisille ilmottaa niin eipä niitä tilastoissa ole!!!!

Sitä iloitaan kun ei tilastoissa näy, mutta todellisuus toinen.

• MeilläOnUnelma

Kauhavalla ei ole tapahtunut yhtään turvapaikanhakijan tekemää rikosta, joten jos suomalaiset eivät ole intaantuneet tekemään enemmän rikoksia, niin rikosten määrä per henkilö on vähentynyt, kun väkiluku on kasvanut turvapaikanhakijoiden verran.

Helsingissä on ollut pientä kasvua, mutta sellaista maata tai kansanryhmää ei olekaan jossa rikoksia ei tehtäisi. Paitsi Kauhavalla olevat turvapaikanhakijat.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1454035393467

• RiippuuKuiikkuu

• uuhoolnait

• Taruakin_todellisempaa
        uuhoolnait kirjoitti:

Aika outoa, että vuoden 2016 tapahtuneet rikokset tilastoidaan vuoden 2016 lukuihin. Hämmentävää!

Matujen rikoksien kirjaaminen aloitettiin vasta 3015 Q4. 2016 vasta karuakin karumpi todellisuus paljastuu.

• Häntäheikkinen
        Taruakin_todellisempaa kirjoitti:

Matujen rikoksien kirjaaminen aloitettiin vasta 3015 Q4. 2016 vasta karuakin karumpi todellisuus paljastuu.

Putinistien päätehtävä on löytää asioita, joilla lietsotaan paniikkia Suomessa. Kaikenlaistahan sitä voi ennustaa vuodelle 2016, mutta eri asia on kuka ajatteleva ja lukutaitoinen uskoo näitä liivijengiläisten juttuja. Tyhmimmät ja yksinkertaisimmat uskovat jatkossakin, ja niille voi syöttää tätä propagandaa.

• TheRealistTruth
        Häntäheikkinen kirjoitti:

Putinistien päätehtävä on löytää asioita, joilla lietsotaan paniikkia Suomessa. Kaikenlaistahan sitä voi ennustaa vuodelle 2016, mutta eri asia on kuka ajatteleva ja lukutaitoinen uskoo näitä liivijengiläisten juttuja. Tyhmimmät ja yksinkertaisimmat uskovat jatkossakin, ja niille voi syöttää tätä propagandaa.

Kuplassa on hyvä elää. Totuus paljastuu suvakki hölmöille keväällä.

• kesää-odotellessa
        TheRealistTruth kirjoitti:

Kuplassa on hyvä elää. Totuus paljastuu suvakki hölmöille keväällä.

Ei ne myönnä ikinä mitään, suvakki on suvakki, vaikka vois paistais. Vaikka kun vaatteet vähenee niin aina löytyy selitys sille miksi apinat saa käydä muihin käsiksi. Pitää vissiin vaatekaappi uusia näiden rikastuttajien takia, shortsien tilalle hankkia pitkää kaapua, mutta olihan siitäkin uutinen, ettei sillä pukeutumisella ole väliä ja se on huomattu kun ne toppapukuisia naisiakin raiskaa, mutta varmasti on helpompaa, ettei tarvii koko kerrastoa repiä ensin pois.

• Jootiesin
        uuhoolnait kirjoitti:

Aika outoa, että vuoden 2016 tapahtuneet rikokset tilastoidaan vuoden 2016 lukuihin. Hämmentävää!

Haista nyt itteäs vaikka... Sehän on kellon ajasta kiinni kun matulla on naksahtanut päässä taas vaihteeksi, että onko raiskaus tehty klo.23.59 vai 00.01.. Sen takia manasin kun piti lehdistötilaisuus tehdä asiasta, että ne olis sen tilaisuuden vaikka voinut pitää ensi kuussa niin olisi pahimmat rysät keritty tilastoida!

• MeilläOnUnelma
      • Vetäkääbrainwashinne

Unelmahöttö bloksisti on yhtä pihalla kuin sinä so what? Ei marginaali hörhöjen mielipiteet ole minua ennenkään haitanneet.

• oink

• TheTruth39

Näköjään uuninpankkopojalla meni herneet nenuun kun sai sai faktoihin perustuvaa palautetta blogiinsa. Raukka sulki kommentoinnin.

• uunilla
        TheTruth39 kirjoitti:

Näköjään uuninpankkopojalla meni herneet nenuun kun sai sai faktoihin perustuvaa palautetta blogiinsa. Raukka sulki kommentoinnin.

Katselin juuri uutisia Irakilaisten myönteiset turvapaikkapäätökset pohjoismaisittain,Suomi 85%,Ruotsi 53 ja Tanska 38 ero oli valtava Suomen myöntämisessä myönteisissä päätöksissä.Siinä oli yhdenlaista faktaa,ei ihme että uuninpankkopojat ja muut katsovat hommaa huuli pyöreänä.
        Kantokyky ei taida riittää jo on uskominen hallitusherrojen kestävyysvajeeseen ja kilpailukykykuoppaan.Ainakin kansalaisia painostetaan leikkauksilla ja verojen,kustannusten nostamisella oikealle tielle.
        Olen ilmeisesti myös uunipankkopoika,mikä se sitten onkaan,tämä peli ei nyt vain vedä ylimääräistä kuormaa.

• suvakkisuvi
      • Anonyymi00128

👍🏻👍🏻

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      788
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      752
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      657
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      485
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      430
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      65
      398
    16. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      393
    17. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      387
    18. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      384
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Jää tyhjää tila

Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.
      Ähtäri
      24
      369
    Aihe