Olen suunnitellut ostavani ensimmäisen keinovaginan. Mikä olisi halpa mutta myös samalla hyvä vagina? Kokemuksia,,
keinovagina
8
9496
Vastaukset
- preud
Ei kannata tuhlata rahoja moiseen. itse omistan kyseisen tuotteen,(ostin kokeilu mielessä). Osta mielummin halpa nukke;)
- Eräs vaan
Ne on ihan paskoja kaikki noi jutut. Joko ne hankaa munan rikki, puristaa liikaa, on väljiä tai muuten vaan käsittämättömän paskoja. Lisäksi niitä pitää aina pestä ja puhistaa. Kyllä se on helpompaa vaan vetää käteen. Toisaalta paras vaihtoehto olisi oikea nainen, mutta kun ei niitä saa mistään.
- wehf02fh023
Osta pieni mutta tosi venyvä silikoonipimpero hyvää liukuvoidetta. Ei kannata harkitakaan moottoroituja, aidonnäköisiä tms. muuta roskaa. Paras on sellainen pehmopillu, jonka reiän sisäpinnalla on uria. Tasaiset eivät tunnu läheskään niin hyvältä. Voin todella suositella tällaista ja paras neuvo on, että hiljaa ja hitaasti hyvä tulee. Muutama tunti kuluu siivin. Liian usein ei kuitenkaan kannata runkata, ettet vanhene ja kulu loppuun kuten siitosori, jonka ei anneta levätä. Hiukset ihmisellä harmaantuvat ennenaikaisesti ja aivot kuvainnollisesti pehmenevät, jos kaiken vapaa-aikansa käyttää vain runkkaukseen.
Kokenut kaiken tietää ja vaivainen on kaiken kokenut! - Anonyymi
wehf02fh023 kirjoitti:
Osta pieni mutta tosi venyvä silikoonipimpero hyvää liukuvoidetta. Ei kannata harkitakaan moottoroituja, aidonnäköisiä tms. muuta roskaa. Paras on sellainen pehmopillu, jonka reiän sisäpinnalla on uria. Tasaiset eivät tunnu läheskään niin hyvältä. Voin todella suositella tällaista ja paras neuvo on, että hiljaa ja hitaasti hyvä tulee. Muutama tunti kuluu siivin. Liian usein ei kuitenkaan kannata runkata, ettet vanhene ja kulu loppuun kuten siitosori, jonka ei anneta levätä. Hiukset ihmisellä harmaantuvat ennenaikaisesti ja aivot kuvainnollisesti pehmenevät, jos kaiken vapaa-aikansa käyttää vain runkkaukseen.
Kokenut kaiken tietää ja vaivainen on kaiken kokenut!Okei!
Tommonen varmaankin kannattaa hommata.
Ei kovin kalliiksikaan tule.
Suomalaisia naisia ei kiinnosta ollenkaan, paitsi nettikirjoittelussa.
Ketään ei kuitenkaan koskaan tapaa, siitä jää vain paska fiilis.
- Paras
Hyvät ohjeet,3 lehteä taaksepäin otsikko:Teko Vagina? / puuttessa 28.11 ja sieltä Nimimerkki/Luksusta nin voit unohtaa kaikki haisevat horoperseet!!!!!
- pårvers
osta oikea luomu vagina virosta ,nimi oli muistaakseni joku olga, tai irina.
- Anonyymi
Minkä hintaisia ovat virolaiset ?
- jeppe
Olen vanhempi mies
Minulla on ohut kyrpä joa seisoo kivikovana
Olen kokeillut erilaisia keino pilluja
kaikki ollut liian ahtaita kyrpä ei ole mahtunut sisään vaikka vaimo auttoi
Kertoisitko jos saat hyviä vinkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954