Tiedän että te kaikki rakastatte charmedia, mutta haluaisin tietää myös että oletteko kiinnostuneet muunkinlaisesta "taikuudesta" yms. Äh, oikeastaan haluan kysyä että miksi siskoni on noita kiinnostaa/on oma juttusi??? :) :)
huippusarja muuten... Kaikki siinä on niin huippua!! (no melkein, ei ihan ;) )
moi kaikki noidat ja noidanmieliset :)
3
329
Vastaukset
- <3<3<3
No öö...
En mä tiiä miks katon siskoni on noitaa,mä vaa katon. En tienny ees sellasta sarjaa olevan ku vast 4. tuotantokaudella. Sit mä aloin kattoo sitä. Musta taikuus on aina ollu jotenki kiehtovaa(en nyt sano et uskoisin siihe)ja siks kai aloin pitää sarjasta. Nyt se on mun lempi sarja,vaikka en ees tiiä miks! Outoo!- Piper93
Musta siskoni on noita on vaa nii älyttömän hyvä sarja ku se kertoo taikuudesta ja näyttelijät on ihan äly hyvii koska taikuutta ei o mikää maailman helpoin näytellä.
- Amy
Noooh.. en mä oikee tiiä miks aloin kattoo Charmeddia... =) se on niin hyvä.. ja mua kiinnostaa muutenkii taikuus ja kaikki yliluonnolliset asiat..=P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976