mää haluan kiittää kaikkia ihmisiä jotka on vaikuttanu mun elämään positiivisella tavalla. Ilman tietä mä en olis mitään, en yhtään mitään. Te kruunasitte mun elämän. Kiitos maailman ihannimmasta koulu ajasta jonka annoitte mun kokea teidän kanssa. En voisi kuvitellakkaan parempaa elämää ku täällä tiedän kanssa, mutta se on ohi nyt. Huomenna kone nousee ilmaan lähteäkseen jenkkeihin ja mä istun siellä muiden mukana. Mä joudun lähtemään lopullisesti.
Luvatkaa mulle että te kaikki, varsinki mun poikakaveri ootte vielä jonain päivänä onnellisia, koska sitä mä en pysty enää ikinä olemaan jos mä en saa nähdä teitä.
Mä muistan vielä kun sä sanoit mulle Sami että "rakas lupaa sä mulle että sä tiedät ja tunnet sun sydämmessäs että jonain päivänä sä kävelet tuolta mutkasta niinkuin aina ennen ja hymyilet uskomattoman kauniisti ja sä naurat ja sun silmäs olis iloiset. Nyt sun silmät on surulliset ja niistä on kadonnut se suloinen pilke joka niissä oli ennen. Lupaa mule että mä saan jonain päivänä nähdä taas sut onnellisena"
Tuo oli niin kaunista sami..
kiitos ja hyvästi, lopullisesti
hukkamötikkä
0
329
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564214SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2874108Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1483606Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923535Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä773065Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312457Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161743- 371670