mää haluan kiittää kaikkia ihmisiä jotka on vaikuttanu mun elämään positiivisella tavalla. Ilman tietä mä en olis mitään, en yhtään mitään. Te kruunasitte mun elämän. Kiitos maailman ihannimmasta koulu ajasta jonka annoitte mun kokea teidän kanssa. En voisi kuvitellakkaan parempaa elämää ku täällä tiedän kanssa, mutta se on ohi nyt. Huomenna kone nousee ilmaan lähteäkseen jenkkeihin ja mä istun siellä muiden mukana. Mä joudun lähtemään lopullisesti.
Luvatkaa mulle että te kaikki, varsinki mun poikakaveri ootte vielä jonain päivänä onnellisia, koska sitä mä en pysty enää ikinä olemaan jos mä en saa nähdä teitä.
Mä muistan vielä kun sä sanoit mulle Sami että "rakas lupaa sä mulle että sä tiedät ja tunnet sun sydämmessäs että jonain päivänä sä kävelet tuolta mutkasta niinkuin aina ennen ja hymyilet uskomattoman kauniisti ja sä naurat ja sun silmäs olis iloiset. Nyt sun silmät on surulliset ja niistä on kadonnut se suloinen pilke joka niissä oli ennen. Lupaa mule että mä saan jonain päivänä nähdä taas sut onnellisena"
Tuo oli niin kaunista sami..
kiitos ja hyvästi, lopullisesti
hukkamötikkä
0
290
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076