Osaisko täällä kukaan vastata tähän...
Tilasin Elloksela tavaraa, 14vrk vaihto- ja palautusoikeus. Kun lasku tuli, oli eräpäivä jo ylihuominen. Sit laskin et laskun eräpäivä on jo ennen kuin tämä 14vrk tulee täyteen siitä, että olen noutanut paketin postista. Laitoin viestiä heille ja tuli vastaus et eräpäivä on oikein. Mitä ihmettä???
Siis jos on 14vrk oikeus pitää tuotteita ilman lopullista päätöstä, niin miten eräpäivä voi olla tuon ajan sisällä? Tuli vastaus et lasku pitää maksaa ja voin maksun jälkeen palauttaa. Mitä helvettiä? Eihän tossa ole mitään järkeä!? Et maksan laskun eräpäivänä ja sit parin päivän päästä kun 14vrk vasta tulee täyteen, palautan tuotteet ja odottelen et he maksavat koko summan takaisin?
Tuli muutenkin niin tyly vastaus et haluaisin jostain muualta tähän faktaa et onko asia todella näin, ennenku alan heille lisää valittaan. Siis missään muussa nettikaupassa ei ole koskaan ollut näin. Aina eräpäivä ollu monen viikon päähän et varmana on kerennyt rauhassa katsoa, sovittaa, palauttaa jne.
Onko elloksella tosiaan aina tämmöinen käytäntö? Siitä on kauan aikaa ku viimeks tilannut mut en muista et ois näin lyhyellä ajalla ollut?
Eräpäivä ennenkuin palautusoikeus on umpeutunut
tulevaex-asiakas
1
68
Vastaukset
- setämies_
Eiköhän ne palauta rahat sitten niistä mitä palautat. Itse joskus luottokortilla tilannut ja silloinhan on maksettava heti tilatessa. Palauttessani tuotteita niin luottokortille tuli sitten hyvitys kun olivat palautukseni käsitelleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898