Sinun olisi pakko valita nainen, joka painaisi 70kg. Kenen vartalo heistä mielyttäisi eniten ja miksi?
http://i.imgur.com/exxlUuK.jpg
Miehet: valitkaa!
14
67
Vastaukset
- Luolamadonna
Ei nyt ehdi valita mitään. Nyt pitää suhauttaa loskan ja vesisateen syövereihin.
(Hihitystä)- Valitsen_ihmisen
Mun ei tarvi valita. Ei varsinkaan juuri yhden ominaisuuden pohjalta. "Pitää painaa 70 kiloa" "Pitää olla ruskeat silmät" Jo juu ei.
- iiiiii
Tottakai neljäs vasemmalta... jos on kauniit kasvot on myös vartalokin parempi - tuli taas todistetuksi.
- nimimerkitönj
No ei kyllä nassultaan kaunein/erityisen kaunis mutta vartaloltaan kyllä.
- nimimerkitönj
nimimerkitönj kirjoitti:
No ei kyllä nassultaan kaunein/erityisen kaunis mutta vartaloltaan kyllä.
Stalkkeri täällä taas päivystää. Ootahan kun MINÄ katson miltä ne näyttää. Katsotaan ollaanko me samaa mieltä.
- kuka.sinä
nimimerkitönj kirjoitti:
Stalkkeri täällä taas päivystää. Ootahan kun MINÄ katson miltä ne näyttää. Katsotaan ollaanko me samaa mieltä.
Et ole sen kummempi "sinä" kuin tuokaan. Kuuluuko tuo nimimerkitön nimimerkki juuri sinulle, oletko rekisteröinyt sen?
- nimimerkitönj
kuka.sinä kirjoitti:
Et ole sen kummempi "sinä" kuin tuokaan. Kuuluuko tuo nimimerkitön nimimerkki juuri sinulle, oletko rekisteröinyt sen?
Olen sen nimimerkin ensimmäinen käyttäjä tai luoja, että olen minä kummempi kuin tuo apinoiva ameeba. Ärise mitä äriset. :)
- olet.nobody
nimimerkitönj kirjoitti:
Olen sen nimimerkin ensimmäinen käyttäjä tai luoja, että olen minä kummempi kuin tuo apinoiva ameeba. Ärise mitä äriset. :)
Mistäs me se tiedetään? Samaahan voisi kuka tahansa väittää. Ja mitä väliä edes sillä on kuka olet tai olet olematta? Jos haluat "persoonan" itsellesi, rekkaa nimimerkki.
olet.nobody kirjoitti:
Mistäs me se tiedetään? Samaahan voisi kuka tahansa väittää. Ja mitä väliä edes sillä on kuka olet tai olet olematta? Jos haluat "persoonan" itsellesi, rekkaa nimimerkki.
No onko nyt hyvä? :-)
- nimimerkitönjj
nimimerkitönj kirjoitti:
No onko nyt hyvä? :-)
Hah, hienoa! Nyt mäkin pääsen vaivoistani. Kiitos mussukka. <3 :)
- nimimerkitöjj
olet.nobody kirjoitti:
Mussuti mussuti. Huono päivä tänään?
- dguvbkbb
nimimerkitöjj kirjoitti:
Mussuti mussuti. Huono päivä tänään?
Etkö sinä apinanaivo voinu olla taaskaan käyttämättä toisen nimimerkkiä? Eikö tuolla tärkeydellä ole mitään rajaa! Aivoton ämmä! Tahallisesti yrität olla jazuli, vaikka olet kaukana kaikin tavoin ko. henkilön persoonasta. Mikä sinua vaivaa oikeasti???
- boxerrunoilija
Paljon mahtaa Eva Wahlström painaa? Vastaukseni on ky. henkilö
Neljäs vasemmalta näyttää sopusuhtaisimmalta. Raajat on oikean pituiset paksuiset suhteessa torsoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916312
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572852- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740