Maksullista seksiseuraa naiselle

Mistä voi Mikkelissä saada seksiseuraa 6-kymppinen nainen?
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta

Etköhän saa ilmaiseksikin :) tai voinhan minä ottaa korvauksenkin, ei siinä mitään.. mites saisi yhteyden?
terveisin mies33vuotias.
Ilmianna
Jaa
autan kyllä ilmaiseksikin...

puumies1@gmail.com
Ilmianna
Jaa
oksentelee, kukas muukaan.
Ilmianna
Jaa
Ei voi olla totta. Ilmoitus ei voi olla 60 vuotiaan. Olen likipitäen lähes saman ikäinen. Eikä tulisi kuuloonkaan hakea seksi seuraa. Vaikka miestä ei ole sängyssä vuosiin näkynytkään. Enkä edes halua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ikävä kuulla että et ole tuohon ikään oppinut nauttimaan seksistä. Se on kuitenkin suurimpia nautintoja elämässä, eikä todellakaan katso ikää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kuule 60v ja risat nainen antaa ihan hyvät kyydit vielä pitkään kun oppinut pitämään touhusta, sanoo dunkert@suomi24.fi
Ilmianna
Jaa
Taas dildomies hullujaan kirjoittelee ja vastaa itselleen (esim aiemmin: kuka myis käytetyn dildon... minä voisin...laitan sp-osoitteen... kiitos paljon) Ei tosta hullusta voi erehtyä. Ottaist nyt ne lääkkeet.
Ilmianna
Jaa
Eihän mul ees seiso.
Ilmianna
Jaa
Ota yhteyttä siihen uuteen myyntimiehee. Bonuksena saat nommes pelipaitaa. On tykki, myyntitykki!!
Ilmianna
Jaa
60 vuotias ei enää kaunista katsottavaa, ryppyinen kuiva kuvatus. Seksi kuuluu parikymppisille...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos sun vehkeet haisee niin on oma vikas. Etkö sä koskaan pese sitä? Itse olin jo 46v kun minusta tuli ensi kertaa isä ja toisen kerran kun olin 48v. Seksi kuuluu myös vanhemmille. Päivitä tietos nykyaikaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Karvaton, harmaapää, sieniset paksut kynnet, kuiva haiseva, löysät löyhkäävät rinnanaluset, jne.
Ilmianna
Jaa
Notkeat keinolonkat, tekohampaat kuinpedolla, hiivasientä siellä täällä, kohtu poistettu , nivelrikon käyristämät nivelet, vaivasenluut, 43 numeron siro jalka, suonikohjut, jne. ottaako eteen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kuulostaa aika pahalle. Hakeudu ihmeessä hoitoon, ennen kun on myöhäistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Matkusta Mäntyharjulle niin Anssi hoitaa sut yli tuhannen panon kokemuksella. Anssi on ihailtu, haluttu, pystyvä suonikkaan käyttäjä. Filmistara, ferrarikin löytyy hänen tallistaan.
Ilmianna
Jaa
Olisikos 18v. neitoja panoon?
Ilmianna
Jaa
No joks tykki, myyntitykitteli?????
Ilmianna
Jaa
Nyt jarrua koijari. Urasi täälläkin voi loppua lyhyeen!
Ilmianna
Jaa
Seksiseuraa trollille, kommarisuvakille ja skitsofreenikolle. Paha yhtälö kun vielä hiivakin vaivaa. Lapsiperhe ei onneksi enää ole tiellä alle viisikymppisellä, mutta kun ulkonäkö ja pukeutuminen onkin kuin 70-luvun seitsemänkymppisen suomalaiskommunistin niin seuraa on vaikeaa löytää.
Ilmianna
Jaa
Titityy titityy
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Maksullista seksiseuraa naiselle

Mistä voi Mikkelissä saada seksiseuraa 6-kymppinen nainen?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta