Yhtäkään petosta nettikaupoissa ei tule katsoa läpi sormien!
Jos ette tee ilmoitusta, aiheutatte ongelmia muille petoksen kohteeksi joutuneille.
Miksi te säälitte näitä rosvoja?
Poliisilaitoksella oli oikein jono nettipetosten kohteiksi joutuneita ja poliisi sanoi, että joka päivälle riittää.
Pääasiassa petoksia tehdään torilla, mutta myös huutonetissä.
Tehkää niitä rikosilmoituksia!
7
116
Vastaukset
- huihuija
Ja sen ilmoituksen voi tehdä netissä, ei tarvitse asemalle mennä. 4 ilmoitusta olen tehnyt, 3 kertaa olen saanut rahat takaisin, ihan hyvä prosentti.
- ihanusmus
Kerro lisää. Saivatko sakkoja vai vankeutta:)
- huihuija
Vedän heti ilmoituksen pois, kun rahat on tilillä, en jaksa mitään oikeudenkäyntejä.
- Men2
Valetta. Petos on asianomistajarikos. Kanne on itse nostettava ja jo se maksaa 85 euroa.
- samakuineilen
Jos lieviä petoksia on useampia niin juttu menee poliisin kautta käräjille.
- buahahaa
Ei maksa penniäkään rikosilmoitus, idiootti.
- huihuija
Tosiaan olen 4 ilmoitusta tehnyt, eikä ne ikinä ole mitään maksaneet. Kyllä yleensä vastapuoli maksaa kiltisti, kun poliisi soittelee. Tämä yksi tapaus taisi olla vähän paatuneempi tapaus. Kerran poliisi soitti ja kyseli lisätietoja, sen jälkeen ei enää kuulunut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821710
- 511370
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471295Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481202- 1191183
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?96992Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942