sellainen väite on tuolla, että jos ottaa velkaa valtio, niin se johtaa aluksi työllisyyden kasvuun ja
työllisyyden kasvun takia velkaa kannattaa ottaa. Fakta on, että
rahaa siitä tulleesta ei silloin lähes koskaan osata käyttää oikein, eli vastuullisesti, pitkänäköisesti.
ja vielä, ei ole mitenkään varmaa, että työllisyys kasvaisi paljon yhtään koska rahan käyttö on ehkä
typerästi käytetty. Saattaa olla ehkä, että työllisyys kasvaisi aluksi, siis aluksi. Fakta on, että
pitkällä tähtäimellä joutuisi valtio maksamaan kaiken velkarahan takaisin korkoineen ja se ei ole
kaukana joskus kauempana, joskus lähempänä. Fakta on, että saatua velkarahaa on vaikea käyttää kunnolla, vastuullisesti
edes paras käyttö ei aina ole mitenkään kannattavaa verrattuna siihen, että sitä eli velkaa ei olisi
tarttenut ikinä ottaa
velan ottaminen ja siihen liittyvää
GtT
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688