https://www.youtube.com/watch?v=An2a1_Do_fc
♬♬♬♬♬
♬♬♬
♬♬
♬
Musiikkia iltaamme
9
83
Vastaukset
- musta2
ihana laulu. kiitos.oot ihana
- kerropase
Miks sä et lähde sieltä itse kyhäämästäs kolosta elämään rohkeasti, rinta rottingilla itses mukaista elämää?
- drgggh
Ei ne haittaa. Ylikilot, mielen poikkeavuudet, epäsosiaaöisuudet, arkuudet. Ne haittaa vain jos sä itse annat itselles luvan vetää teatteria. Ennen muuta itselles.
- YhdelleMiehelle
https://www.youtube.com/watch?v=R8qwxfh6zms
Hänelle, kenelle en uskalla sitä edes tunnustaa,,,,,,, ♥ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪- mieskysyy
Mikset uskalla tunnustaa noin kaunista asiaa?
- YhdelleMiehelle
mieskysyy kirjoitti:
Mikset uskalla tunnustaa noin kaunista asiaa?
En vaan ja siksi surullinen olen :(,,,
- hilmanhajatusiltaan
Soitin voi olla vanha
Mutta ei
Koskaan musiikki
Ruumis voi vanhentua
.mutta elämä jota elämme
On alinomaan uusi
Hymy halut - hilmanhajatusiltaan
Vaikka otsaa tulee uurteita
Älä anna niiden juurtua sydämeen
Mieli ei saa vanhentua
*hymy halit yöhön*
Elämä jota elää tässä ja nyt
ei voi säästää huomiseen
mutta hymyillä voi huomennakin
- tähdetkertovattänäänkin
Hieno kappale ja esittäjä, johon ei koskaan kyllästy...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156