Olen sairastanut vuosia, ensin kilpparin liikatoimintaa, sitten sydämen sähköhäiriötä ja kun niistä päästiin alkoi rytmihäiriöt ja ylävartalon jumit. Kaikki tuo mukanaa kamalan kuolemanpelon, myönnän, että mulla käy aina mielessä että nyt mä kuolen kun kipu / joku uusi oire ilmenee.
Sairastuin alkuvuodesta Infulenssaan keuhkokuumeeseen, sen jälkeen kurkunpään&äänihuulten tulehdukseen ja lopuksi vyöruuusuun. Koko yläkroppa on niin kipeä, että menin yksityiselle magneettiin. Siellä nyt ei sitten mitään kasvaimeen viittaavaa ollut joten epäilen, että mulla on huono kunto laukaissut psyykeongelman joka nyt jotenkin purkautuu voimakkaana kipuiluna...
Onko kellään jkokemuksia siitä, että kokoajan sattuu, pistää ja puristaa ja esimerkiksi kun tänään heräsin olin vyötäröstä ylöspäivn ihan puutunut, pisteli vaan samalla tavalla kun jos istuu liian kauan jalan päällä...
Ei lääkärit enää ota tosissaan ja mulla alkaa motivaatio kaikkeen loppua :/
Kipuilua - liittyykkö paniikkihäiriöön?
mimmuvaan
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392457
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529