Olen sairastanut vuosia, ensin kilpparin liikatoimintaa, sitten sydämen sähköhäiriötä ja kun niistä päästiin alkoi rytmihäiriöt ja ylävartalon jumit. Kaikki tuo mukanaa kamalan kuolemanpelon, myönnän, että mulla käy aina mielessä että nyt mä kuolen kun kipu / joku uusi oire ilmenee.
Sairastuin alkuvuodesta Infulenssaan keuhkokuumeeseen, sen jälkeen kurkunpään&äänihuulten tulehdukseen ja lopuksi vyöruuusuun. Koko yläkroppa on niin kipeä, että menin yksityiselle magneettiin. Siellä nyt ei sitten mitään kasvaimeen viittaavaa ollut joten epäilen, että mulla on huono kunto laukaissut psyykeongelman joka nyt jotenkin purkautuu voimakkaana kipuiluna...
Onko kellään jkokemuksia siitä, että kokoajan sattuu, pistää ja puristaa ja esimerkiksi kun tänään heräsin olin vyötäröstä ylöspäivn ihan puutunut, pisteli vaan samalla tavalla kun jos istuu liian kauan jalan päällä...
Ei lääkärit enää ota tosissaan ja mulla alkaa motivaatio kaikkeen loppua :/
Kipuilua - liittyykkö paniikkihäiriöön?
mimmuvaan
0
112
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521787
- 621722
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101258- 611071
- 491034
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566