Kertokaas jotain hyviä gore leffoja.
(Laitoin tämän kauhu osioon, koska gorelle ei ole omaa osiota).
Imdb:stä toki näkee juu, mutta en viitsisi niitä kaikkia alkaa läpikäymään. Usein ne arvioit eivät pidä edes paikkaansa.
Olen katsonut:
-Hostellit
-Sawit
-Cannibal holocaust
-Philosophy of a knife (Ei varsinaisesti mikään elokuva, vaan dokumentti Japanin toisen maailmansodan aikaisista UNIT 731: ssä tapahtuvista ihmiskokeista. Kohtaukset näytetään, mutta ne ovat demonstroituja.)
-Frontier(s)
-Teksasin moottorisaha murhat
-House of 1000 corpses
-Human centipede (Jos tätä voi goreksi kutsua)
Mielipiteitä en näistä luettelemistani nähdyistä elokuvista kerro sen enempää, se oli vain listaus mitä olen nähnyt ja olen valmis näkemään lisää jos on hyviä ehdottaa. :)
Selkäpiitä riipiviä gore elokuvia, kiitos!
2
176
Vastaukset
- hehehehehehehfff
Martyrs ja Haute Tension, I spit on your grave
Parhaiten löytää imdb:n keywords -haulla jossa voi määritellä tarkemmin millaisia leffoja hakee, siinäkin tulokset on joskus huvittavia mutta parempaakaan ei ole. - wrfewsfe
Alkuperäinen Evil Dead (1981) tietysti ja Re-Animator- trilogia ehdoton. The Thing (1982) ja näiden leffojen goren spec. efektit peittoaa mennen tullen nykypäivän digiroskan. Re-Animatorissa ja The Thingissä aivan huikeat erikoistehosteet jos ottaa huomioon että leffat tehty -80-luvulla. Seuraava kansalaisvelvollisuus on katsoa Hellraiser ja hurjempaakin hurjempi Hellbound: Hellraiser 2, Peter Jacksonin Braindead, tuossa muutama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418