Tämä foorumi on pyhitetty Rakkauden ilmapiirissä käytävälle Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittavalle keskustelulle Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan. Foorumille voi tulla nyt mukaan myös ilman rekisteröitymistä.
http://kalamos.keskustelu.info/viewforum.php?f=134
Onko kellään tietoa tästä foorumista, onko hyvä ja helppo?
Onko tietoa tästä foorumista?
10
68
Vastaukset
- onkotietoa
kertokaa kokemuksenne?
- asdfasdfsdf
Kehtaatkin omaa sivuasi mainostaa muka eri nimimerkillä. Melko noloa.
Rakkaat . . . UUDESTISYNTYNEET . . . siskot ja veljet !
Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.
. . . . . . . .
UUDESTISYNTYNEIDEN KOULUTUS !
--------------------------------------------------------------
Jumala on ilmoittanut, syyskuu 2015, seuraavasti:
. . . . . . . .
Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .
. . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ . . . !
. . . . . . . .
TÄLLÄ - PROFETIAT PALSTALLA - JÄRJESTETÄÄN . . .
. . . JUMALAN . . .
. . . APOSTOLIEN JA EVANKELISTOJEN . . . KOULUTUS . . . !
--------------------------------------------------------------
RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE
. . . . . . . .
Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,
Jumalan rakkaus
ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.
Aamen.
******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi
Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !- asdfgasdfgsdf
Toivottavasti se tuleva kouluttaja osaa kirjoittaa selkeätä ja luettavaa tekstiä ilman tuollaista pistenäppäimen masturbointia.
- sananmukaan
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14089206/2--kysely-nikille-jumalan_henkays
Varokaa: eksyttäjä-profeetta Jumalan_henkäys!TUO KESKUSTELU ---> 2. kysely nikille Jumalan_henkäys
ON . . . Jumalan PILKKAA !!!
SIINÄ - Jumalan - ILMOITUSTA on muokattu ja sitten kysytään samaa ASIAA - mikä on ILMOITUKSESTA POISTETTU . . . :)
POISTETTU ---> ***** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA *****
2) Kuka on se Jumala jota palvelet?
6.1. Kuka JUMALA järjestää ko. KOULUTUKSEN?
Tule ja katso! http://kalamos.keskustelu.info
Voit osallistua keskusteluun ilman rekisteröitymistäkin.
Foorumilla on myös osio Näky, Ilmestys, Profetia http://kalamos.keskustelu.info/viewforum.php?f=260- NopeastiNähty
Samaa roskaa kuin muutkin tämän aihepiirin sivustot.
- NopeastiNähty
Helppo löytää. Kaikki aihepiiriin liittyvä on roskaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958