Lakkasi penkinlämmitin toimimasta. Cruze -11 malli 1.8l autom. Kuskin penkin lämmitin lopetti toimintansa. Lämmittimen valo kyllä syttyy kun painaa lämmittimen kytkintä, mutta parin minuutin jälkeen lamput sammuvat, eikä penkki lämpene.
Onko kenelläkään ollut kyseistä vikaa omassa cruzessaan? Viittaisiko vika liittimeen, vai itse lämmitysvastuseen, kun kumminkin kytkimen valot toimivat?
Penkinlämmitin
4
2205
Vastaukset
- vantheman
Voi olla elementti vaihtotarpeessa. Yleismittarilla asia on helppo tarkistaa. Jos vaatii uutta elementtiä, niitä saa helposti tilattua, eikä ole kovin hankalaa vaihtaa itse.
if you unplug the wires for the seat back heater, you should have .5 to 2 ohms resistance between the two wires, [make sure you are checking the wires that go to the seat back] if this checks ok, plug it back in, and disconnect the 16 wire connector at the seat heater module under the drivers seat [connector body should be black with 16 cavities in it], now check the resistance between the wire in the number 1 cavity and the number 3 cavity [3 being yellow, 1 being black], should have 1-5 ohms resistance, if not between 1 and 5, seat bottom element is most likely burned out. hope this helps out some.
Drivers seat back heater #95298527 - drivers seat cushion heater #95298528 - Passenger seat back heater #95298527 - passenger cushion heater #95298529
http://www.ebay.com/itm/Chevrolet-GM-OEM-2011-Cruze-Heated-Seat-Element-95298527-/221670382757?fits=Make:Chevrolet&hash=item339c959ca5:g:gpAAAOSw5VFWG0eI&vxp=mtr - oopeel
Elementtejä löytyy hyllystä Opel-huollosta. Ei ole kallis edes vaihdatettunakaan.
- penkkikylmänä
Kiitti vastauksista. Katsotaan nyt ensin, löytyisikö vika itse hakemalla.
- Gruze
Ihan sama vika minullakin Gruzessa, oliko vika siis siinä elementissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446