Lakkasi penkinlämmitin toimimasta. Cruze -11 malli 1.8l autom. Kuskin penkin lämmitin lopetti toimintansa. Lämmittimen valo kyllä syttyy kun painaa lämmittimen kytkintä, mutta parin minuutin jälkeen lamput sammuvat, eikä penkki lämpene.
Onko kenelläkään ollut kyseistä vikaa omassa cruzessaan? Viittaisiko vika liittimeen, vai itse lämmitysvastuseen, kun kumminkin kytkimen valot toimivat?
Penkinlämmitin
4
2458
Vastaukset
- vantheman
Voi olla elementti vaihtotarpeessa. Yleismittarilla asia on helppo tarkistaa. Jos vaatii uutta elementtiä, niitä saa helposti tilattua, eikä ole kovin hankalaa vaihtaa itse.
if you unplug the wires for the seat back heater, you should have .5 to 2 ohms resistance between the two wires, [make sure you are checking the wires that go to the seat back] if this checks ok, plug it back in, and disconnect the 16 wire connector at the seat heater module under the drivers seat [connector body should be black with 16 cavities in it], now check the resistance between the wire in the number 1 cavity and the number 3 cavity [3 being yellow, 1 being black], should have 1-5 ohms resistance, if not between 1 and 5, seat bottom element is most likely burned out. hope this helps out some.
Drivers seat back heater #95298527 - drivers seat cushion heater #95298528 - Passenger seat back heater #95298527 - passenger cushion heater #95298529
http://www.ebay.com/itm/Chevrolet-GM-OEM-2011-Cruze-Heated-Seat-Element-95298527-/221670382757?fits=Make:Chevrolet&hash=item339c959ca5:g:gpAAAOSw5VFWG0eI&vxp=mtr - oopeel
Elementtejä löytyy hyllystä Opel-huollosta. Ei ole kallis edes vaihdatettunakaan.
- penkkikylmänä
Kiitti vastauksista. Katsotaan nyt ensin, löytyisikö vika itse hakemalla.
- Gruze
Ihan sama vika minullakin Gruzessa, oliko vika siis siinä elementissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832