Lakkasi penkinlämmitin toimimasta. Cruze -11 malli 1.8l autom. Kuskin penkin lämmitin lopetti toimintansa. Lämmittimen valo kyllä syttyy kun painaa lämmittimen kytkintä, mutta parin minuutin jälkeen lamput sammuvat, eikä penkki lämpene.
Onko kenelläkään ollut kyseistä vikaa omassa cruzessaan? Viittaisiko vika liittimeen, vai itse lämmitysvastuseen, kun kumminkin kytkimen valot toimivat?
Penkinlämmitin
4
2375
Vastaukset
- vantheman
Voi olla elementti vaihtotarpeessa. Yleismittarilla asia on helppo tarkistaa. Jos vaatii uutta elementtiä, niitä saa helposti tilattua, eikä ole kovin hankalaa vaihtaa itse.
if you unplug the wires for the seat back heater, you should have .5 to 2 ohms resistance between the two wires, [make sure you are checking the wires that go to the seat back] if this checks ok, plug it back in, and disconnect the 16 wire connector at the seat heater module under the drivers seat [connector body should be black with 16 cavities in it], now check the resistance between the wire in the number 1 cavity and the number 3 cavity [3 being yellow, 1 being black], should have 1-5 ohms resistance, if not between 1 and 5, seat bottom element is most likely burned out. hope this helps out some.
Drivers seat back heater #95298527 - drivers seat cushion heater #95298528 - Passenger seat back heater #95298527 - passenger cushion heater #95298529
http://www.ebay.com/itm/Chevrolet-GM-OEM-2011-Cruze-Heated-Seat-Element-95298527-/221670382757?fits=Make:Chevrolet&hash=item339c959ca5:g:gpAAAOSw5VFWG0eI&vxp=mtr - oopeel
Elementtejä löytyy hyllystä Opel-huollosta. Ei ole kallis edes vaihdatettunakaan.
- penkkikylmänä
Kiitti vastauksista. Katsotaan nyt ensin, löytyisikö vika itse hakemalla.
- Gruze
Ihan sama vika minullakin Gruzessa, oliko vika siis siinä elementissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818