"Kokoomuksen Helsingin kaupunginvaltuutettu Hetemaj sanoi Huomenta Suomen haastattelussa, ettei ymmärrä miksi Teemu Selännettä syytetään rasistiksi
– Olen kyllästynyt siihen mustavalkoiseen jaotteluun, että heti jos olet jotakin toista mieltä, saa rasistikortti heilua. Se sammuttaa keskustelun, kun nähdään vain yksinkertaistettu näkökanta"
Rasistikortin heilutus
2
71
Vastaukset
- onsittenvaikeeta
kiva että kerroit minä aamuna.
- NäinMeillä
Ei teemu varmaan rasisti ole mutta sortui käyttämään ihan samaa retoriikkaa ja kieltä kuin monet rasistisesti puhuvat ihmiset. Läisäksi hän ei ottanut ihan kaikista asioista selvää siitä miten ne jo ovat vaan kirjoitti sen mukaan miten luuli asioiden olevan.
Selänne varmaan yritti olla hyvällä asialla mutta jääkiekkoilijana tuo kirjallinen ilmaisu ei ollut hänen vahvinta lajiaan ja nyanssien taju jäi vähän uupumaan. Jos minä kirjoittaisin ihan hyvän asian puolesta mutta käyttäisin vaikka ilmaisuja "elintila" ja "lopullinen ratkaisu" niin kyllä siitä moni älähtäisi.
Ehkäpä moni muukin kuin Selänne oppi tästä tapauksesta sen että tärkeää ei ole vain että mitä sanoo vaan myös että miten sen sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785