Raamattu kaiken tiedon perustana - http://www.sauluslahetys.com/uutiset.html?38773
Raamattu kaiken tiedon perustana
14
113
Vastaukset
- IlkimyksenIsoäidinVeli
Ja lehmä lentää ja prinsessa Diana oli mies.
- Isometsä
Selittäähän ne hiihtäjätkin.
- hehhehhehheh1
Mukavaa nähdä että tämänkin huuhaa-puljun kaikki aiheet käsittelevät nykyisin tiedettä ja sen vääristelyä, eikä uskon asioita käsitellä juuri edes sivulauseessa.
No eipä niistä seemiläisistä kansansaduista juuri enää jutun juurta saa aikaiseksi ja jumalakin on ollut hiljaa piilossaan tuhansia vuosia, niin näinpä siinä on käynyt. - wanhalevy
Torppa ei ole näemmä koskaan kuullut oikeuslääketieteestä.
- whattthhh
ja yritit sanoa?
- hpihpih
whattthhh kirjoitti:
ja yritit sanoa?
Liittyiskö vaikka siihen voiko menneisyydessä tapahtuneita asioita tutkia ja saada vielä hyvin todennäköisiä vastauksia.
- Kreationismi_on_sairaus
whattthhh kirjoitti:
ja yritit sanoa?
Olet tietysti typerä jeesuksenmorsian kun joudut tuota kysymään.
- selitä
Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:
Olet tietysti typerä jeesuksenmorsian kun joudut tuota kysymään.
seliseliseliseli
- TylyäMuttaTotta
"Tieteen metodein on mahdotonta nähdä menneisyyteen"
Kyllä, koska kukaan nykyisin elävistä ei ole tavannut Napoleonia (eikä häntä mainita Raamatussakaan!), koko äijän olemassaolo voidaan kyseenalaistaa.- utti
"Tieteen metodein on mahdotonta nähdä menneisyyteen"
Tähtitieteilijät sanoisivat kaukaisista havainnoistaan paremminkin päinvastaista eli eivät voi nähdä nykytilannetta.
Elettiinpä ennenkin ja yhtä ja toista tiedettiin paljon ennen Raamattua.
Miksi hra Torpalla on noin julman näköinen pamppu karttakeppinä?- HlHo
Aamen.
- DRHouse
Torpan mukaan kissoja ei ole olemassa, koska niitä ei mainita raamatussa. On se mielenkiintoista miten tuossa vieresä kehräävä 8 kiloinen olemattomuus todistaa torpan sekoiluja vastaan. Mutta torppa on varmaan sitä mieltä että todellisuudessa on vika kun se on ristiriidassa raamatun kanssa...
- 878887778
Onkos lentäviä lautasia olemassa? "Edellisessä elämässäni" joskus oli. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282045Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101778Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571299Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801175Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804