Paras autokoulu Helsingissä?

Tgdserhhhh

Olen aloittelemassa autokoulua Helsingissä. Mikä olisi paras valinta? Haagan Autokoulua täällä on "mainosteltu?" Onko muita suosituksia? Kiitos.

15

6691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • meneasiaanjososaat

        Voisitko sää bussissa kerrankin vastata itse kysymykseen, kun kuitenkin vaivaudut noita jankutuksias tänne naputtelemaan. Menee koko palsta pilalle, kun kukaan ei viitsi lukea noita sun mantrojas. Ja kun niihinkään kysymyksiin et anna selvää vastausta että miks näin toimit, voit yhtä hyvin pitää turpas kii. Alan ilmottaan ylläpidolle nää tyhjää täynnä olevat viestis. Mulle riitti nyt


      • meneasiaanjososaat kirjoitti:

        Voisitko sää bussissa kerrankin vastata itse kysymykseen, kun kuitenkin vaivaudut noita jankutuksias tänne naputtelemaan. Menee koko palsta pilalle, kun kukaan ei viitsi lukea noita sun mantrojas. Ja kun niihinkään kysymyksiin et anna selvää vastausta että miks näin toimit, voit yhtä hyvin pitää turpas kii. Alan ilmottaan ylläpidolle nää tyhjää täynnä olevat viestis. Mulle riitti nyt

        Kyllä se on toi Haagan porukka joka palstan pilaa, 3 vuotta oli poissa, mutta jotenkin Ratti.fi ja uudet lait saivat heidät (sinut) taas aktivoitumaan

        Noh poistu taas 3 vuodeksi, ei kukaan sua kaipaa


      • uskomatonvatipää

        Sama räkytys senkun jatkuu.. voisitko nyt vastata itse alotukseen..


      • uskomatonvatipää kirjoitti:

        Sama räkytys senkun jatkuu.. voisitko nyt vastata itse alotukseen..

        Nimenomaan. sama paska jatkuu kuin 3 vuotta sitten... Mitäs muuta haagaan, missäs tänään oppilaat vaihtaa ajovarusteet päälle :)


    • Metrossa

      Bussissa tekee noista viimeisimmistä osumista suuren osan :D Ootkos sä Haagan mainosmies?

    • HHnszsuuu

      Ajotaito Hämeentiellä hyvä mesta!

    • Jnbvgghnb

      Teekkarien autokoulu.

    • Tgdsesvhu

      Haagan autokoulu. Sain nopeasti ajokortin. Suosittelen.

      • B-korttilainen

        Näin on. Samaa mieltä.


    • Viikki777

      Kulmis on kaupungin paras! Hyvä palvelu ja kivat opet!

    • isjdrfjfnkd

      Haagan autokoulu. Halpa ja mukavat ajo-opet. Kannattaa tulla kauempaakin.

    • JonasMV

      Ai paras?

      EPIC Autokoulu Viikissä, sekä keskustassa Mikonkadulla. Kortin hinta reilu 1000 euroa vaikuttaa kohtuulliselta. Ajanut en ole vielä, mutta teoriatunnit ovat olleet hyviä. Kaverit ovat yös kehuneet EPICIN toimintaa.

    • Pettynytkaksikko

      Epic aivan paska! Kävin Turussa ja yksi frendi Tampereella. Vittu mitä huijaamista, eivät kertoneet et simulaattori tulee vielä hinnan päälle! Ajoaikoja oli ainakin vaikea saada kun Turusta lähti kolme opea kilpailijalle. Kuulemma lomarahojen kanssa ongelmia!

    • Anonyymi

      Nostan, koska hyvä kokemus Ressun Autokoulusta!

      Sijainti Helsingin keskustassa, mutta ajotunnit sai joustavasti alkamaan lähes mistä vaan. Monesti ope haki mut töistä ja ajotunti päättyi mun kotiin, eli oli kätevää.
      Opettaja Ressun Autokoulussa oli ammattitaitoinen ja mukava, sekä onnistui hälventämään pelkoja liikenteestä.
      Yhteydenpito oli sujuvaa, vastauksia ei tarvinnut ikinä odottaa pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe