Paras autokoulu Helsingissä?

Tgdserhhhh

Olen aloittelemassa autokoulua Helsingissä. Mikä olisi paras valinta? Haagan Autokoulua täällä on "mainosteltu?" Onko muita suosituksia? Kiitos.

15

5839

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • meneasiaanjososaat

Voisitko sää bussissa kerrankin vastata itse kysymykseen, kun kuitenkin vaivaudut noita jankutuksias tänne naputtelemaan. Menee koko palsta pilalle, kun kukaan ei viitsi lukea noita sun mantrojas. Ja kun niihinkään kysymyksiin et anna selvää vastausta että miks näin toimit, voit yhtä hyvin pitää turpas kii. Alan ilmottaan ylläpidolle nää tyhjää täynnä olevat viestis. Mulle riitti nyt

• meneasiaanjososaat kirjoitti:

Voisitko sää bussissa kerrankin vastata itse kysymykseen, kun kuitenkin vaivaudut noita jankutuksias tänne naputtelemaan. Menee koko palsta pilalle, kun kukaan ei viitsi lukea noita sun mantrojas. Ja kun niihinkään kysymyksiin et anna selvää vastausta että miks näin toimit, voit yhtä hyvin pitää turpas kii. Alan ilmottaan ylläpidolle nää tyhjää täynnä olevat viestis. Mulle riitti nyt

Kyllä se on toi Haagan porukka joka palstan pilaa, 3 vuotta oli poissa, mutta jotenkin Ratti.fi ja uudet lait saivat heidät (sinut) taas aktivoitumaan

Noh poistu taas 3 vuodeksi, ei kukaan sua kaipaa

• uskomatonvatipää

Sama räkytys senkun jatkuu.. voisitko nyt vastata itse alotukseen..

• uskomatonvatipää kirjoitti:

Sama räkytys senkun jatkuu.. voisitko nyt vastata itse alotukseen..

Nimenomaan. sama paska jatkuu kuin 3 vuotta sitten... Mitäs muuta haagaan, missäs tänään oppilaat vaihtaa ajovarusteet päälle :)

• Metrossa

Bussissa tekee noista viimeisimmistä osumista suuren osan :D Ootkos sä Haagan mainosmies?

• HHnszsuuu

Ajotaito Hämeentiellä hyvä mesta!

• Jnbvgghnb

Teekkarien autokoulu.

• Tgdsesvhu

Haagan autokoulu. Sain nopeasti ajokortin. Suosittelen.

• B-korttilainen

Näin on. Samaa mieltä.

• Viikki777

Kulmis on kaupungin paras! Hyvä palvelu ja kivat opet!

• isjdrfjfnkd

Haagan autokoulu. Halpa ja mukavat ajo-opet. Kannattaa tulla kauempaakin.

• JonasMV

Ai paras?

EPIC Autokoulu Viikissä, sekä keskustassa Mikonkadulla. Kortin hinta reilu 1000 euroa vaikuttaa kohtuulliselta. Ajanut en ole vielä, mutta teoriatunnit ovat olleet hyviä. Kaverit ovat yös kehuneet EPICIN toimintaa.

• Pettynytkaksikko

Epic aivan paska! Kävin Turussa ja yksi frendi Tampereella. Vittu mitä huijaamista, eivät kertoneet et simulaattori tulee vielä hinnan päälle! Ajoaikoja oli ainakin vaikea saada kun Turusta lähti kolme opea kilpailijalle. Kuulemma lomarahojen kanssa ongelmia!

• Anonyymi

Nostan, koska hyvä kokemus Ressun Autokoulusta!

Sijainti Helsingin keskustassa, mutta ajotunnit sai joustavasti alkamaan lähes mistä vaan. Monesti ope haki mut töistä ja ajotunti päättyi mun kotiin, eli oli kätevää.
      Opettaja Ressun Autokoulussa oli ammattitaitoinen ja mukava, sekä onnistui hälventämään pelkoja liikenteestä.
      Yhteydenpito oli sujuvaa, vastauksia ei tarvinnut ikinä odottaa pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe