Paras autokoulu Helsingissä?

Tgdserhhhh

Olen aloittelemassa autokoulua Helsingissä. Mikä olisi paras valinta? Haagan Autokoulua täällä on "mainosteltu?" Onko muita suosituksia? Kiitos.

15

4551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • meneasiaanjososaat

        Voisitko sää bussissa kerrankin vastata itse kysymykseen, kun kuitenkin vaivaudut noita jankutuksias tänne naputtelemaan. Menee koko palsta pilalle, kun kukaan ei viitsi lukea noita sun mantrojas. Ja kun niihinkään kysymyksiin et anna selvää vastausta että miks näin toimit, voit yhtä hyvin pitää turpas kii. Alan ilmottaan ylläpidolle nää tyhjää täynnä olevat viestis. Mulle riitti nyt


      • meneasiaanjososaat kirjoitti:

        Voisitko sää bussissa kerrankin vastata itse kysymykseen, kun kuitenkin vaivaudut noita jankutuksias tänne naputtelemaan. Menee koko palsta pilalle, kun kukaan ei viitsi lukea noita sun mantrojas. Ja kun niihinkään kysymyksiin et anna selvää vastausta että miks näin toimit, voit yhtä hyvin pitää turpas kii. Alan ilmottaan ylläpidolle nää tyhjää täynnä olevat viestis. Mulle riitti nyt

        Kyllä se on toi Haagan porukka joka palstan pilaa, 3 vuotta oli poissa, mutta jotenkin Ratti.fi ja uudet lait saivat heidät (sinut) taas aktivoitumaan

        Noh poistu taas 3 vuodeksi, ei kukaan sua kaipaa


      • uskomatonvatipää

        Sama räkytys senkun jatkuu.. voisitko nyt vastata itse alotukseen..


      • uskomatonvatipää kirjoitti:

        Sama räkytys senkun jatkuu.. voisitko nyt vastata itse alotukseen..

        Nimenomaan. sama paska jatkuu kuin 3 vuotta sitten... Mitäs muuta haagaan, missäs tänään oppilaat vaihtaa ajovarusteet päälle :)


    • Metrossa

      Bussissa tekee noista viimeisimmistä osumista suuren osan :D Ootkos sä Haagan mainosmies?

    • HHnszsuuu

      Ajotaito Hämeentiellä hyvä mesta!

    • Jnbvgghnb

      Teekkarien autokoulu.

    • Tgdsesvhu

      Haagan autokoulu. Sain nopeasti ajokortin. Suosittelen.

      • B-korttilainen

        Näin on. Samaa mieltä.


    • Viikki777

      Kulmis on kaupungin paras! Hyvä palvelu ja kivat opet!

    • isjdrfjfnkd

      Haagan autokoulu. Halpa ja mukavat ajo-opet. Kannattaa tulla kauempaakin.

    • JonasMV

      Ai paras?

      EPIC Autokoulu Viikissä, sekä keskustassa Mikonkadulla. Kortin hinta reilu 1000 euroa vaikuttaa kohtuulliselta. Ajanut en ole vielä, mutta teoriatunnit ovat olleet hyviä. Kaverit ovat yös kehuneet EPICIN toimintaa.

    • Pettynytkaksikko

      Epic aivan paska! Kävin Turussa ja yksi frendi Tampereella. Vittu mitä huijaamista, eivät kertoneet et simulaattori tulee vielä hinnan päälle! Ajoaikoja oli ainakin vaikea saada kun Turusta lähti kolme opea kilpailijalle. Kuulemma lomarahojen kanssa ongelmia!

    • Anonyymi

      Nostan, koska hyvä kokemus Ressun Autokoulusta!

      Sijainti Helsingin keskustassa, mutta ajotunnit sai joustavasti alkamaan lähes mistä vaan. Monesti ope haki mut töistä ja ajotunti päättyi mun kotiin, eli oli kätevää.
      Opettaja Ressun Autokoulussa oli ammattitaitoinen ja mukava, sekä onnistui hälventämään pelkoja liikenteestä.
      Yhteydenpito oli sujuvaa, vastauksia ei tarvinnut ikinä odottaa pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe