Olen aloittelemassa autokoulua Helsingissä. Mikä olisi paras valinta? Haagan Autokoulua täällä on "mainosteltu?" Onko muita suosituksia? Kiitos.
Paras autokoulu Helsingissä?
15
6691
Vastaukset
https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Haagan autokoulu site:suomi24.fi 895 osumaa Suomi24:ssä, pakko olla hyvä mesta.
Suomen ainut autokoulu jossa teoriatunnitkin tulee yksityisopetuksena, tai ainakin laskutetaan sen mukaan ;)- meneasiaanjososaat
Voisitko sää bussissa kerrankin vastata itse kysymykseen, kun kuitenkin vaivaudut noita jankutuksias tänne naputtelemaan. Menee koko palsta pilalle, kun kukaan ei viitsi lukea noita sun mantrojas. Ja kun niihinkään kysymyksiin et anna selvää vastausta että miks näin toimit, voit yhtä hyvin pitää turpas kii. Alan ilmottaan ylläpidolle nää tyhjää täynnä olevat viestis. Mulle riitti nyt
meneasiaanjososaat kirjoitti:
Voisitko sää bussissa kerrankin vastata itse kysymykseen, kun kuitenkin vaivaudut noita jankutuksias tänne naputtelemaan. Menee koko palsta pilalle, kun kukaan ei viitsi lukea noita sun mantrojas. Ja kun niihinkään kysymyksiin et anna selvää vastausta että miks näin toimit, voit yhtä hyvin pitää turpas kii. Alan ilmottaan ylläpidolle nää tyhjää täynnä olevat viestis. Mulle riitti nyt
Kyllä se on toi Haagan porukka joka palstan pilaa, 3 vuotta oli poissa, mutta jotenkin Ratti.fi ja uudet lait saivat heidät (sinut) taas aktivoitumaan
Noh poistu taas 3 vuodeksi, ei kukaan sua kaipaa- uskomatonvatipää
Sama räkytys senkun jatkuu.. voisitko nyt vastata itse alotukseen..
uskomatonvatipää kirjoitti:
Sama räkytys senkun jatkuu.. voisitko nyt vastata itse alotukseen..
Nimenomaan. sama paska jatkuu kuin 3 vuotta sitten... Mitäs muuta haagaan, missäs tänään oppilaat vaihtaa ajovarusteet päälle :)
- Metrossa
Bussissa tekee noista viimeisimmistä osumista suuren osan :D Ootkos sä Haagan mainosmies?
- HHnszsuuu
Ajotaito Hämeentiellä hyvä mesta!
- Jnbvgghnb
Teekkarien autokoulu.
- Tgdsesvhu
Haagan autokoulu. Sain nopeasti ajokortin. Suosittelen.
- B-korttilainen
Näin on. Samaa mieltä.
- Viikki777
Kulmis on kaupungin paras! Hyvä palvelu ja kivat opet!
- isjdrfjfnkd
Haagan autokoulu. Halpa ja mukavat ajo-opet. Kannattaa tulla kauempaakin.
- JonasMV
Ai paras?
EPIC Autokoulu Viikissä, sekä keskustassa Mikonkadulla. Kortin hinta reilu 1000 euroa vaikuttaa kohtuulliselta. Ajanut en ole vielä, mutta teoriatunnit ovat olleet hyviä. Kaverit ovat yös kehuneet EPICIN toimintaa. - Pettynytkaksikko
Epic aivan paska! Kävin Turussa ja yksi frendi Tampereella. Vittu mitä huijaamista, eivät kertoneet et simulaattori tulee vielä hinnan päälle! Ajoaikoja oli ainakin vaikea saada kun Turusta lähti kolme opea kilpailijalle. Kuulemma lomarahojen kanssa ongelmia!
- Anonyymi
Nostan, koska hyvä kokemus Ressun Autokoulusta!
Sijainti Helsingin keskustassa, mutta ajotunnit sai joustavasti alkamaan lähes mistä vaan. Monesti ope haki mut töistä ja ajotunti päättyi mun kotiin, eli oli kätevää.
Opettaja Ressun Autokoulussa oli ammattitaitoinen ja mukava, sekä onnistui hälventämään pelkoja liikenteestä.
Yhteydenpito oli sujuvaa, vastauksia ei tarvinnut ikinä odottaa pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673