Mihin on unohtunut

uskomatontakäytöstä

tyttöjen niiaus ja poikien pokkaus? Olen miehen lasten käytöstä katsellut jonkin aikaan ja ana kun annan heille jotain tai tervehdin,e ivät ne niiaa eikä pokkaa. Sellainen käytös kuuluu lapsille kun vanhempi ihminen tulee tervehtimään tai ohjentaa heille jotain. Ei edes käsipäivää sanota kun minä tulen paikalle.
Ennen aikaa minä muistan että koulussa opetettiin niiamaan ja pokkaamaan kun vanhempi ihminen tulee huoneeseen. Olen yrittänyt komentaa näitä opettelemaan mutta ei tunnu kiinnostavan tuskin endes sanotaan mitään kun lähdetään tai tullaan.
Minusta vanhempaa ihmistiä pitää arvostaa ja opetella niiaus ja pokkaus uudelleen, minä ainakin vaadin heitä sen opettelemaan. Kummallisia kurittomia kakaroita. Olen lasten ätipuoli ja vastuussa käytöstavoista kun oma äiti en välitä opettaa, niin minä yritän neuvoa ja opastaa. Olen heille tärkeä ihminen ja toivon että ymmärtävät opetella.

15

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikolukijat

      Mummelilla taitaa olla dementia, kun kirjoitustaito on hukassa, tai missä olet ollut koulun äidinkielentunneilla?
      Opettele lukemaan ja oikeinkirjoitus.

    • Isäpappa

      Kummallisia esihistoriallisia tapoja tuollaiset. Ihan yleinen toisten ihmisten kunnioitus on toki hieno asia, mutta ei sitä tarvitse millään ulkokultaisilla krumeluureilla osoittaa.

    • mölleri

      hieno tapa ennen aikaan... samaa vois nykysinkin olla lapset pokkaileen ja niikkaamaan... kannatan. Minäkin äitipuoli muttei miehen lapset edes kiitä kun annan heille rusinoita tai kalanmaksaöljyä. Muistan kuinka niiattiin enenvanhaan v 135 koulussa, ja tytöillä oli mekot, essut ja kumisaappaat sekä kireet letit. Niiattiin, kyllä. Vois ottaa samat vanhat tavat käyttöön.

      • oletkouusnatsi

        Mutta kirjoittamaan et sitte oppinut, hyödyllisempää se kirjoittaminen ja lukeminen on, kun tuolainen 100 vuotta sitten opetettu pokkuroiminen ihan, kun natsi-Saksassa.


      • essukessu

        Koetas opettaa esimerkilläs. Kun annat lapsille rusinoita niin niiaa nixauta, ja kun tarjoat kalanmaksaöljyä niin pokkaa. Kyllä he esimerkistä oppivat vaikka mitä.


      • Mölleri
        essukessu kirjoitti:

        Koetas opettaa esimerkilläs. Kun annat lapsille rusinoita niin niiaa nixauta, ja kun tarjoat kalanmaksaöljyä niin pokkaa. Kyllä he esimerkistä oppivat vaikka mitä.

        niks naks... mä en lapsille pokkuroi enkä arvosta heitä, he pokkuroivat minulle ja meille aikuisille, se on niinpä näin, mutta jos ei olla osattu kasvattaa eikä vaatia, niin tuksin monikaan lapsi osaa käyttäytyä enää tässä maailmassa. Törmään useasti semmoisiin. Miksi? Jaha.. en osaa sanoa.


    • meilläpokkuroidaan

      Meillä miehen lapset kyllä niiaa j apokkailee mulle, olen opettanut että äitipuolta pitää kunnioittaa joka ilmaseksi heitä kasvattaa ja neuvoo sekä opastaa, ja laittelee vielä säännöt kotiin asti.

      • LissuOnFörbi

        Jaahas.


      • outoasanastoa

        Mitä on apokkailu?


      • buahahaa
        outoasanastoa kirjoitti:

        Mitä on apokkailu?

        Antaa varmaan avokasta Lissulle.


    • juulia334

      Miksi hitossa te äitipuolet olette niin katkeria!?
      Te kidutatte lapsia ja naamioitte sen ''kasvatukseksi''. Helpottaako?
      Tunnustakaa että lapset ovat muistutuksena miehen entisestä liitosta ja siitä ajastakun mies eli vielä onnellista aikaa exän kanssa. Olette mustasukkaisia ja laitatte lapset kärsimään, komentelette ja manipuloitte, ''kasvatatte kun äiti ei osaa''.
      Hyi hävetkää!
      Tulee mieleen että taisi Grimmin veljekset olla oikeassa kun kirjoittivat saduissaan pahoista äitipuolista.
      Parantakaa tapanne niin syntitaakkanne kevenee. Luopukaa matalamielisestä mustasukkaisuudesta.
      Nimim isäpappa täysin oikeassa.

      • lissunpersoonat

        Ahaa, lissun toinen persoona astui esiin ja vastaa ensimmäiselle persoonalle.


    • mieskinosaajopa

      Nostakaa esiin niiaus ja pokkaus. Kyllä tuo pitäs elvyttää 16 v asti. On kunnioitusta kun lapset kohtelee äitipuolia ja aikuisia hyvin. Meillä ainakin otetaan hattu pois päästä sisällä, koputetaan aina oveen kun tullaan, sanotaan hyvää huomenta ja halataan, avataan äitipuolellekin ovi ja autetaan takki päälle ja sanotaan kiitos, ole hyvä ja hyvää iltaa. Käytös tavat on äitipuolen usein opetettava miehen lapsille, omille ei tarvi kun ovat osanneet jo pienestä pitäen. Tänäänkin miehen lapsi avasi ulkopven ja lakaisi rappuset ennenkuin astuin niille ja avasi auton oven ja sanoi hyvää ja turvallista matkaa. Samoin kun tulin oli astassa avasi ovet ja laitttoi takin naulakkoon. Mitä ihmeellistä, kun sen kerran oppii se käy luonnollisesti.

      • sontaaaaaaaa

        Kas vain hulluuseläkeläinen se täälläkin kirjoittelee soopaa.


      • kaunisnainenjarikas
        sontaaaaaaaa kirjoitti:

        Kas vain hulluuseläkeläinen se täälläkin kirjoittelee soopaa.

        Mikä on hulluuseläkeläinen? Hauska nimitys sulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1681
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1422
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      109
      953
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      926
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      763
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      692
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      661
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      28
      638
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      29
      605
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      603
    Aihe