kirkon jäsenistö 70% suomalaisista

2025

Tällä hetkellä alkaa toi olla todellisuutta. Kun käytännössä aikuisena uutena jäsenenä kirkkoon liittyminen on hyttysen surinaa. 2% laskua vuodessa 10v 20% laskua vuoden 2025 lopussa kirkossa n.50% suomalaisista.

7

126

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei nimimerkki, 2015
      No, toki tuota asiaa voi arvailla ja kuka tietää mikä lie tilanne oikeasti on 10 vuoden kuluttua. Ehkä tuo mitä innoissasi (?) ennustat, ehkä joku muu. Kiinnostaisi tietää kuinka tuo %luku vaikuttaa sinun arkeesi ja elämääsi? Ja vielä, seuraatko yhtä tarkasti muiden yhteisöjen %lukuja?
      Hyvää talven jatkoa,
      Pirkko-pappi

• Eikös tuo ole kiinnostava tieto sikäli, että ev.lut kirkko on valtionkirkkoasemassa, ja ortodoksien kanssa asemaltaan täysin erilainen muihin uskontokuntiin ja katsomuksiin verrattuna?

• 2025

Helsingin tilanne varsinkin kiinnostaa se on jo tosi pieni % tuossa vaiheessa. Kyllä seuraan kaikkien ryhmien tilannetta. Varsinkin uskonnottomien valtaisaa nousua.

• kirkontuholähestyy

Kannattaisi Pirkko-papin ensin katsoa nimimerkki oikein. Aloittajan nimimerkki on 2025, eikä 2015. Vai veditkö kahvit väärään kurkkuun, kun aloittaja vain lateli selviä totuuksia kirkon tulevaisuudesta?

• ParkkoPippi

Pirkko pappi, yhteiskunnan loinen heittää ajatusten tonavaa. Bravo! Lisää näitä ja kirkkovene uppoaa loisineen noapemmin kuin kukaan uskoisikan :D :D :D

• vittuileva_kirkko

Alkaa pappienkin puheenparsi kääntyä aggressiiviseksi, kun oma laho kirkkovene vuotaa. Hitusen on Pirkon puheessa jopa vittuilun makua.

• antaamennävaan

Mitkä seurakunnat nyt jo alle 50% tai ihan siinä huulilla ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1540
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      99
      748
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe