Kokemuksia sugardaddyistä/sponsorisuhteesta?

Yolo2016

Haluaisin kuulla (varsinkin naisten) kokemuksia sponsorisuhteista? Olen parikymppinen nainen, joka harkitsee oman "sugar daddyn" etsimistä. Pääsyy on taloudellinen, mutta lisäksi minua kiehtoo kevyt bdsm-tyylinen suhde, jossa mies ottaa ohjat ja tietää mitä tekee - ilman, että on kontrolloiva ja käskyttävä kusipää. KÄYTÄNNÖN VINKIT OVAT TERVETULLEITA - EI MORALISOINTIA KIITOS.

- Mistä olette löytäneet sugar daddynne? Jonkun asialle omistautuneen sugardating-sivuston kautta, täältä Suomi24:sta vai mistä?

Minua mietityttää turvallisuus ja luottamuksellisuus. En tiedä uskaltaisinko tavata ihan ketä tahansa, joka minulle täällä kirjoittaa. Kuinka varmistatte selustanne?

Kiitos

166

31025

    Vastaukset

    • Robert_de_Nero

      Laita sähköpostiosoitteesi, niin kirjoitan asiasta mieluummin lisää luottamuksellisesti.

      • Ota minuun yhteyttä. Haluan auttaa ja olen vanhapoika.


      • Anonyymi

        Minä olisin kiinnostunut myös :)


    • Blöööööndi

      Minä haluan kuulla myös!!

      Parikymppinen hyväkroppanen tyttö täällä joka haluaa hyvää seksiä ja seuraa.. Ja toki pientä korvausta :)

      • Sovitaan

        Missä päin Blöööööndi olet...?


      • hexa5

        Missäpäin olet.. Voisin olla kiinnostunut!!! ;)


      • Anonyymi

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51

        Millaisella sopimuksella ja mistäpäin? Vähän sua nuorempi yh äiti kaipais lisätienistiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisella sopimuksella ja mistäpäin? Vähän sua nuorempi yh äiti kaipais lisätienistiä..

        Millainen yh äiti olet ja miten edettäis yhteyttä säpo tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen yh äiti olet ja miten edettäis yhteyttä säpo tms?

        zinde723 ät geemail piste com


      • Anonyymi

        Mistä sinut löytää että voitas tavata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinut löytää että voitas tavata

        Hevon persreijästä löydät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51

        Mä oon kiinnostunut!! 19v nuori nainen täällä.
        Kik löytyy nimellä -talitintti5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kiinnostunut!! 19v nuori nainen täällä.
        Kik löytyy nimellä -talitintti5

        Miksi ei toimi tuo kikisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51

        pikapikachu4 laita viestiä kikissä jos vielä kiinnostunut. 21v luomu 166/60kg täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pikapikachu4 laita viestiä kikissä jos vielä kiinnostunut. 21v luomu 166/60kg täällä.

        Säälittävä luuserihuijari vaan tuokin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51

        Etsitkö vielä


      • Anonyymi

        Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kik?

        Laita gmailia. En käytä


      • Anonyymi

        Laita sun sähköpostiin niin jutellaan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei toimi tuo kikisi?

        Jos vielä kiinnostaa laita viestiä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51

        Minä voisin haluta sugarbabeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin haluta sugarbabeksi

        No kerro kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevon persreijästä löydät

        Sun kortteerista, ittes lisäksi siellä ei varmaankaan tungosta taija olla kun täältä pyyät kaveriksi jonku.


      • Anonyymi

        Vastailethan sitten myös niihin postehisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51

        Vieläkö olet saatavilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevon persreijästä löydät

        Missä tämä Hevo sijaitsee? Kevon kyllä tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51

        Kuulostaa hyvältä. Tiedätkö onko ulkoministerimme varattu heppuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Mä en halua mitään alistavaa tai muutakaan epäsopivaa
        Reilu sopimus kaikesta ja 100 % vaitiolo, olen varakas mies
        Tehdään molempia tyydyttävä sopimus

        M51

        Täälläkin olisi yksi kiinnostunut noin 20vuotias nainen joka tarvitsisi rahaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin olisi yksi kiinnostunut noin 20vuotias nainen joka tarvitsisi rahaa..

        Miten sut saa kiinni ja missäpäin olet? Olen tavallinen mukava ok näköinen mies pääkaupunkiseudulta..


    • bore95

      täällä olis myös hyvännäköinen nuori mies vailla isukkia ;)
      olisi kiva tietää mistä saisi paksua mulkkua ja hiukan rahallista korvausta
      suostun lähes mihin tahansa, rimjob
      use your imagination <3

      • Kaikki treffipalstat on hyviä. Lue paljon ilmoituksia ja kirjoittele ennen kuin tapaat.


    • soppari

      Mun sponsori on aina joku luotettava ennestään tuttu. Aina vain yksi ja pitkä suhde. Seksiä ja menoseuraa ilman vaatimuksia kuin normi seurustelusuhteessa. Taidan olla myös bonusfriikki.
      Ymmärtääkseni diili on kuin mikä tahansa sponrosisopimus. Kumpikin kertoo mitä voi tarjota, hinnasta ei neuvotella. Tuki tulee kk:n alussa tilille johon myös s:lla on käyttöoikeus.

      • Meillä on yhteinen tuttu joka suositteli minua sugardaddylle. Ei liikuteta rahaa mutta ostelee mitä haluan. Matkoja sekä muuta. Tekee sitten mulle mitä haluaa. Minä ole ´Bottom ja hän Top.


    • 0507

      Kuten Soppari sanoi. Jo entuudestaan tuttu ja luotettava. Uusien kanssa tahtoo mennä useammin pieleen. Eikä koskaan tiedä mistä tulee menneisyys eteen. Entuudestaan tutun kanssa homma pysyy salassa koska molemmat tietävät kummankin taustat.

    • Silverborn

      Sponsorointi on minulle täysin uutta. Olen miellyttävä, charmikas, hyvännäköinen ja varsin varakas sinkku pitkäaikaisen avioliiton päättymisen jälkeen. Minulla on useampi asunto sekä Suomessa että ulkomailla. Asun siis pääkaupunkiseudulla. Täytynee luoda gmail osoite, koska yksityisyys ja luottamuksellisuus on minulle tärkeää.

    • Sugarbaby, jos haluat tietoa emaililla niin laita viestiä tulemaan.

      • Boeh19

        Vieläkö olet kiinnostunut?;)


    • Muista prepaid liittymä. Sulla voi olla puhelin jossa on paikka kahdelle sim-kortille. Tavatkaa jossain virallisesti. Esimerkiksi joskin urheiluseuran fani ryhmän tapaamisessa. Jos joku tuttu tapaa teidät niin on helppo sanoa että tunnetaan kansalaisopiston kielikurssin puitteissa vaikka sielä ei olisi käyty kuin kaksi kertaa. Tuo "tulla otetuksi" kietoo kyllä. Se on se jutun pointti. Raha ja matkat tulee sitten kakkosena ainakin minulla. Etsiä kannattaa ihan kaikialta, myös erilaiset sivustot. Pääset valkkaamaan sen parhaan.

      Onnea suhteeseen.

    • Kiinnostaisi kirjoitella kanssasi. Millaisia vaatimuksia olet ajatellut asettaa "sugar daddyllesi". Onko sinulla aikaisempaa kokemusta bdsm-suhteesta. Jos ajatellaan taloudellista puolta. Millaisia lahjoja toivot. matkoja, vaatteita, ravintola iltoja. Miten vapaasti voit liikkua tai mitä sanot ystävillesi jos olet SD kanssa kaupungilla?

    • Mulla on ollut aikoinaan pari ystäväsuhdetta joista on ollut myös seksuaalista iloa. Eri aikoihin tietysti. Raha ei mitenkään kyllä liikkunut kun molemmat hyödyttiin. Nautin erityisesti toisesta suhteesta hyvinkin paljon. Oli hyvin mukava persoona jonka kanssa oli helppo kokeilla uusia asioita ja jutella asioista suoraan. Toinen oli sen verran vanhempi, ettei tuntunut yhtä hyvälle.

      Kiinnostusta olisi löytää joku jonka kanssa voisi sitoutumatta saada haluja tyydytettyä. Kaikki vain tuntuvat olevan pääkaupunkiseudulta kun itse olen Turusta ja vähän turhan vanhoja. Mulle 10v ikäero on vielä ok, tärkeintä on tietenkin että tulee hyvin juttuun. Olen myös itse lyhyt ja kaikki miehet tuntuvat olevan yli 180cm mikä on jo vähän liikaa. :D Jos tämmöiseen ryhtyisin olisin myös melko vaativa, kerta kuukauteen ei riittäisi. :D

      • Olisi kiva kuulla miten sulla nyt menee?


    • Löysitkö sponsoria?

      • Anonyymi

        Etsitkö vielä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsitkö vielä?

        Jos mua tarkoitat niin kirjoittele.


    • Itsekin kiinnostaa ! Lisää kommenttia kehiin, myös miesten mielipiteet kiinnostaa mistä teitä löytää ;)

      • Wealth

        Netistähän nykyään voi hakea mitä vaan, mutta näissä ehkä voisi toimia ns. luontainen live toimintamalli jopa paremmin.
        Tietenkin riippuu vähän että missä kukin asuu tai ketä tuntee.
        Helsingissä kuten myös luulisi muutamasta muustakin kaupungista löytyvän "kuppiloita" missä käy liikemiehet, siellä sitten reilusti luomaan katsekontaktia sopiviin "kohteisiin".
        Toisaalta on sitä niinkin tapahtunut että työpaikalla joku nuori neito alkaa tekemään normaalia läheisempää tuttavuutta johtajalle, samoin seminaarit jne. on hyviä paikkoja tavata tasokkaita ja maksukykyisiä "isäntiä".
        On joku jopa laittanut viestiä ihan Facebookin kautta kun on tiennyt että voisi saada "tukea" varakkaalta liikemieheltä joka on tutun-tuttu tai jotain.
        Kai se oleellinen pointti on että parempi lienee itse valita kenet haluaa "tukijakseen" vs. että ilmoittelee netissä ja joutuu pettymään kun paikalle saapuu Pera joka ei vastaa odotuksia jne.


    • Itselläni oli pari kesää sitten pieni suhde nuorehkon naisen kanssa. Homma alkoi rahalla, hän olmoitti maksullisista palveluista, joskus sitten kysyin häntä mukaan illan viettoon kaupungille, jonka jälkeen tapailimme joskus seksin puitteissa joskus muissa merkeissä. Aina tavatessamme minulla oli joku lahja mukana, aina yhdessä liikkuessamme maksoin kaikki kulut, niinkuin herrasmiehen kuuluukin, selvää rahaa annoin joskus, pienehköjä summia. Mukavaa oli, niin pitkään kun hän osasi pitää rakastumisen erillään.
      ehkä nykyään voisi tulla uusi juttu kysymykseen, tuo edellinen juttu vaan mietityttää, kun en halua ketään satuttaa...

    • Rauman suunnalta neitoa joka kaipaisi miehistä seuraa? Nim. Merkin takaa löytyy meiliä...... Kiitos

    • Sitten kun tänne ilmottautuu, niin jo katoaa naiset, onko teitä lähelläkään raumaa? Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

    • Mä olen ollut tyytyväinen omasta roolistani sponsoroituna. Olen seurana kaupungilla tai salilla. Parasta on kuitenkin päästä matkustamaan. Kun kaverit ovat kiinnostavia niin en sitä ajattele kuin tavallisena seurusteluna.

    • Onnentyttönen

      Mulla on tuollainen "sponsorisuhde" itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. En pyydä rahaa, mutta saan kaiken mitä tarvitsen. Pääsen matkustamaan ja asumaan puoli vuotta Lämpimässä. Suomessa asumme kesäisin. Ystäväni eivät tiedä tuosta mitään, enkä aio kertoakaan.
      Minulle sopii tämä juttu, ei tarvitse opiskella tai tehdä töitä, ainakaan paljon. Voin myös vapaasti mennä, jos niin tahdon. Seksiä kaksi kertaa viikossa... tai kolme. Joskus kolmen kimppoja. Tykkään purjehtimisesta ja merestä ja sitä minulla yllinkyllin. Ja tuo mies, mukava, karismaattinen, huomaavainen, ei käytä alkoholia... jos olisin 20 vuotta vanhempi haluaisin naimisiin hänen kanssaan... no tai voi olla että....

    • Anonyymi

      Tässä hellä ja huolehtiva…

    • Anonyymi

      Moikkaa tyttö! Olen muutamia kertoja, aina kun tarvitsen hakenut naisen Turusta. Hän antaa minulle vakituisesti ja sovimme aina ajan etukäteen. Oletko ajatellut loppuun asti mihin ammattiin olet ryhtymässä? Se ammatti voi jäädä "päälle" niin ettei siitä pääse eroon hyvin helposti

    • Anonyymi

      Tinderistä löysin en siis varsinaisesti hakenut sd:ä mut eräs vanhempi mies otti yhtettä ja ehdotti tällästä kuvioo parin tapaamisen jälkeen sovittiin sponssi sopimus. Johon olen kyllä oiken tyytyväinen no seksiä tietty pitää harrastaa kerran kuussa mutta siitäkin olen jo alkanut nauttimaan hänen kanssaan. Ehkä pientä kiintymystäkin on kun hän kohtelee minua todella hyvin ja saan shoppailla n.3000 kuussa ja maksaa asunnonkin. Itse olen 20v ja opiskelen eli rahaa ei ole muuten ikään riittävästi. SD, On 62v ihan menestyvä yritysjohtaja.

    • Anonyymi

      Viisainta ja turvallisinta on valita ennalta tuttu mies, työkaveri, perhetuttu. mieti ensin pitää miettiä mitä oikeasti haluat ja mitä et

    • Anonyymi

      Minut poimittiin harrastuksen parista. Ihan hyvä homma. Jos tykkää nähdä maailmasta muutakin kuin Tallinna ja Tukholma.
      Kannattaa olla tarkkana milloin rupeaa olemaan se viimekesän juttu mikä maistuu jo puulta. Äkkiä sitä huomaa olevansa Sugar Dannyn kaverilla lainassa. Tai kimppakivana jollakin luksusveneellä karibialla.
      Mutta jos osaat pitää itsestäsi huolta niin suosittelen.

    • Anonyymi

      Se sugar hommat on maksullista seksiä. Mies antaa rahaa tai ostaa jotain seksiä vastaan. Miksette vaan myy suoraan seksiä.

    • Anonyymi

      Täällä 19v nuori nainen vailla sponsori suhdetta!
      Kiinnostuneet miehet voi ottaa yhteyttä kik - talitintti5

      Olen tehnyt tätä muutamia kertoja aikaisemminkin.

      • Anonyymi

        Ei toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi?

        Nyt?


    • Anonyymi

      jos 18v nainen istuu naamalle nuoltavaksi 2x kuussa, pitääkö siitä kallis koru ostaa tai matka

      • Anonyymi

        Kelpaako pari kymppinen nuori kaunis nainen? Laita viestiä kik: talitintti5
        Ei tarvii kalliita koruja tai matkoja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaako pari kymppinen nuori kaunis nainen? Laita viestiä kik: talitintti5
        Ei tarvii kalliita koruja tai matkoja :)

        No miksei sit toimi tuo nikkisi kikissä?


    • Anonyymi

      Itselleni tapahtui 20 vuotta sitten ollessani 32 v nainen ja naimisissa edellisen mieheni kanssa että tutustuin äitini kautta erääseen 60 v varakkaaseen mieheen ,joka oli silmin nähden kiinnostunut minusta käydessäni äitini luona , hän tuolloin kyseli ammattiani ja kaikkea muuta vastaavaa , ilmeisesti oli jotenkin äidiltäni saanut "udeltua puhelin numeroni koska muutamien päivien päästä soitti minulle kesken työ päivän ja ehdotti että josko olisin kiinnostunut lähtemään kahville hänen kanssaan koska äitini ei ollut hänen kertomansa mukaan kotona ja oli kuitenkin ajanut Helsingistä (100km) saakka , no koska olen yksitys yrittäjä ja mahdollisuus pitää liikettäni auki myös siten etten itse ole paikalla niin hetken epäröinnin jälkeen suostuinkin miehen kutsuun ja lähdin , kahvilassa jonka olin valinnut ja tiesin että siellä ei käy tuttujani eikä eritoten mieheni tuttuja keskustelimme lähes niitä näitä ja hän harmitteli että oli ajanut 100km tapaamaan äitiäni joka ei ollut kotona ja olisi ollut kiva jatkaa päivää kivassa seurassa ihan vaikkapa tyttärenkin kanssa iskien samalla silmää ja naurahtaen , kahvittelu hetkemme päätteksi hän kysyi että onko minulla kiire töihini ja haluaisinko lähteä näyttämään hänelle paikkakunnan nähtävyyksiä ,vastasin että on kyllä kiire työpaikalleni joten kiitoksia vaan mutta en tällä kertaa ennätä ja jotenkin tunsin itseni vaivautuneeksi koska rupesin tajuamaan että mieshän yrittää iskeä minua, kahvilasta poistuttuamme hän ojensi minulle käyntikorttinsa ja sanoi että olisi kiva jutella jatkossakin vaikkapa hieman pidempäänkin , hänen poistuttuaan katselin samalla kun kävelin autoani kohti tuota käyntikorttia jossa luki toimitusjohtaja hänen nimensä edessä ja ajattelin että minua lähes 30 vuotta vanhempi toden näköisesti hyvinkin varakas mies on minusta kiinnostunut ,että mitä mahdollisuuksi a tuo mies voisi minulle antaa jos jatkaisin hänen tapaamisiaan .Töihin päästyäni jostain kumman syystä minua noinkin paljon vanhempi mies pyöri mielessäni jo siinä määrin että se jo hetkellisesti häiritsi töitäni . Työ päivän päätteeksi soitin äidilleni matkalla kotiin ja kyselin kaikkea mm miten päivä on mennyt yms ja hän vastasi että oli odotellut erästä tuttuaan kylään mutta tämä ei ollut tullutkaan ja minä arvasin että kenestä on kyse ja äidiltäni kysellessäni hän sanoi että mies vieras ja kysyin myös että kuka hän on ja mistä hänet tunnet johon äitini vasta että joskus asuessani helsingissä tutustui tuohon mieheen jossain pankin järjestämillä kutsuilla ja mies on kuulemma rikas ja kuului aikoinaan pankin jossa äitini oli töissä johtokuntaan ja sanoi että mies on naimisissa ja hänellä on kaksi suunnilleen ikäistäni poikaa sekä omistaa eirassa sijaitsevasta kerrostalosta monta huoneistoa .

      • Anonyymi

        . Muutaman hauskan tekstiviestin hän aina silloin tällöin minulle lähetti ja erään tekstiviestin yhteydessä kysyi josko voisin hänen hiuksiaan leikata jos hän tilaa ajan , vastasin että kyllä se sopii ja annoin ajan eräälle tiistai illalle klo 17 ,koska mieheni oli sillä viikolla iltavuorossa , hänen hiuksiaan leikatessani keskustelimme niitä näitä ja hetken hiljaisuuden jälkeen hän kysyi että voisinko ajatella leikkaavani yläosattomissa , menin sanattomaksi ja mietin että mitä tuohon vastaisin jotta en loukkaisi häntä , pienen hiljaisuuden jälkeen hän sanoi että saat 200€ ylimääräistä jos suostut ja 100 € lisää jos leikkaat hänen rintakarvojaan , nyt meni miettimisen puolelle sillä olin aika häkeltynyt hetken aikaa mutta toisaalta ajatus hieman kiihottikin ,hiljaisuuden jälkeen sanoin että käyn taka huoneessa ja mennessäni suljin oven sekä ikkunaverhot ,taka huoneessa riisuin paitani ja rintaliivini ja huomasin että nännini on kiimasta kivikovat samalla mietin että mitä olen tekemässä kahdenlapsen naimisissa oleva nainen ,äiti ja vaimo olen myymässä kehoani vanhemmalle miehelle maksusta ja tuntui hieman oudolta että mies oli samalla äitini rakastaja ,päätin ottaa härkää sarvista ja menin rinnat paljaana miehen eteen jolloin miehen silmät ikään kuin lasittui katsomaan rintojani samalla hän ryhtyi riisumaan paitaansa ja myönnän että siinä vaiheessa olin aika kiimassa kun hänen rintansa ja rintakarvat paljastui , olen ollut aina heikkona karvaisiin miehiin ja omalla miehelläni ei rintakarvoja ole , myönnän että pilluni oli aika märkä kun miehen rintakarvoja leikkasin ja samalla tunsin hänen kätenä reidelläni ,jotenkin vaan kiihotti ajatus että olen hänen huoransa siinä tilanteessa , hiljaisuuden vallitesessa san leikattua mielestäni niin ettei hänen vaimonsa ainakaan mitään huomaisi hänen rintakarvoituksessaan ,ja ikään kuin ryhdistäydyin sanomalla no niin hyvä herra tämä oli tässä ,ja menin taka huoneeseen pukeutumaan. Palattuani hän oli myös jo pukeutunut ja kaivoi rahapussistaan 300€ sekä varsinaisesta hiusten leikuusta sovitun summan ,rahoja ottaessani tuntui kiihottavalta ,en tiedä miksi , hän sanoi lähtiessään että suostuisinko joku päivä lähteä hänen kanssaan lounaalle , mietin hetken ja sanoin että miksipä ei johon sain vastauksen että tulet tyttökulta hyötymään tästä meidän tuttavuudesta samalla iski silmää ja poistui ovesta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . Muutaman hauskan tekstiviestin hän aina silloin tällöin minulle lähetti ja erään tekstiviestin yhteydessä kysyi josko voisin hänen hiuksiaan leikata jos hän tilaa ajan , vastasin että kyllä se sopii ja annoin ajan eräälle tiistai illalle klo 17 ,koska mieheni oli sillä viikolla iltavuorossa , hänen hiuksiaan leikatessani keskustelimme niitä näitä ja hetken hiljaisuuden jälkeen hän kysyi että voisinko ajatella leikkaavani yläosattomissa , menin sanattomaksi ja mietin että mitä tuohon vastaisin jotta en loukkaisi häntä , pienen hiljaisuuden jälkeen hän sanoi että saat 200€ ylimääräistä jos suostut ja 100 € lisää jos leikkaat hänen rintakarvojaan , nyt meni miettimisen puolelle sillä olin aika häkeltynyt hetken aikaa mutta toisaalta ajatus hieman kiihottikin ,hiljaisuuden jälkeen sanoin että käyn taka huoneessa ja mennessäni suljin oven sekä ikkunaverhot ,taka huoneessa riisuin paitani ja rintaliivini ja huomasin että nännini on kiimasta kivikovat samalla mietin että mitä olen tekemässä kahdenlapsen naimisissa oleva nainen ,äiti ja vaimo olen myymässä kehoani vanhemmalle miehelle maksusta ja tuntui hieman oudolta että mies oli samalla äitini rakastaja ,päätin ottaa härkää sarvista ja menin rinnat paljaana miehen eteen jolloin miehen silmät ikään kuin lasittui katsomaan rintojani samalla hän ryhtyi riisumaan paitaansa ja myönnän että siinä vaiheessa olin aika kiimassa kun hänen rintansa ja rintakarvat paljastui , olen ollut aina heikkona karvaisiin miehiin ja omalla miehelläni ei rintakarvoja ole , myönnän että pilluni oli aika märkä kun miehen rintakarvoja leikkasin ja samalla tunsin hänen kätenä reidelläni ,jotenkin vaan kiihotti ajatus että olen hänen huoransa siinä tilanteessa , hiljaisuuden vallitesessa san leikattua mielestäni niin ettei hänen vaimonsa ainakaan mitään huomaisi hänen rintakarvoituksessaan ,ja ikään kuin ryhdistäydyin sanomalla no niin hyvä herra tämä oli tässä ,ja menin taka huoneeseen pukeutumaan. Palattuani hän oli myös jo pukeutunut ja kaivoi rahapussistaan 300€ sekä varsinaisesta hiusten leikuusta sovitun summan ,rahoja ottaessani tuntui kiihottavalta ,en tiedä miksi , hän sanoi lähtiessään että suostuisinko joku päivä lähteä hänen kanssaan lounaalle , mietin hetken ja sanoin että miksipä ei johon sain vastauksen että tulet tyttökulta hyötymään tästä meidän tuttavuudesta samalla iski silmää ja poistui ovesta ulos.

        Muutaman päivän päästä hän soitti ja kysyi että olisinko kiinnostunut lähtemään lounaalle ja suostuin empimättä koska tilanne jotenkin kiinnosti että katsotaan mihin tämä johtaa koska ei minulla mitään menetettävääkään ollut jos kukaan ei tästä saanut tietää , valitsin ajan ja paikan siten että mieheni oli yö vuorossa ja tiesin että mieheni tutut ei käy siinä paikassa ja sain äitini hoitamaan nuorimmaistani , ja vanhempi lapseni pärjäsi jo itsekseen joten hän oli kotona tai kavereittensa kanssa. Syötyämme ja niitä näitä juteltuamme hän tilasi laskun jonka luonnollisesti myös maksoi ja ravintolasta poistuttuamme hän kysyi että onko minulla kiire ja kiinnostaisiko lähteä vaikka ajelemaan hetkeksi ja sydän ehkä hieman pamppaillen vastasin ettei vielä ole mihinkään kiire jolloin kävelimme aika vaitonaisina hänen autoaan kohden istuttuamme hänen autoonsa ja liikkeelle lähdettyämme hän sanoi että olisi mukavaa jos tutustuisimme peremmin jolloin kysyin että etkö loppujen lopuksi ole kuitenkin äitini ystävä ja oletko sinut itsesi kanssa koska kuulemma olet naimisissakin , johon sain vastaukseksi että eikös kaikki kiva ole kiellettyä ,mutta jos siittä ei kukaan tiedä niin myös on sallittua.Hetken ajeltuamme hän laittoi kätensä polvelleni ja kysyi että tykkäätkö pahaa ,puistelin vain päätäni ja mieletön tunteiden sekamelska kävi sisälläni ,hetken ajeltuamme hän kysyi että mentäisikö johonkin rauhalliseen paikkaa hetkeksi parkkiin johon vastasin että onkohan se ihan viisasta ,vastaukseksi sain että ollaan jo sen verran pitkällä asioissa että viisaus on jo kaukana ,mentiin paikallisen näkötornin pysäköinti alueelle ja pysäköintialueen perimmäiseen pimeimpään nurkkaan ,autonsa saatuaan pysähdyksiin niin samalla aukaisi turva vyöni ja kaappas minut kainaloonsa hokien että olet sexikäs ja samalla suuteli minua kaulalle ,hetken aikaa koitin "muka vastustella ja suudelmaan ryhtyessäni tunsin että nyt on menoa tällä tytöllä ,hänen minua hyväillessään joka paikasta kysyi että ryhtyisinkö hänen rakastajattarekseen , en voinut muuta kuin sanoa että jos siittä ei ole mun avioliitolleni vaaraa ja kaiken täytyy pysyä salassa . No jokainen varmaan arvaa että mihin tuo kaikki johti , rakastelimme hänen autossaan siten että tunsin hetkellisesti menettäväni tajuntanikin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman päivän päästä hän soitti ja kysyi että olisinko kiinnostunut lähtemään lounaalle ja suostuin empimättä koska tilanne jotenkin kiinnosti että katsotaan mihin tämä johtaa koska ei minulla mitään menetettävääkään ollut jos kukaan ei tästä saanut tietää , valitsin ajan ja paikan siten että mieheni oli yö vuorossa ja tiesin että mieheni tutut ei käy siinä paikassa ja sain äitini hoitamaan nuorimmaistani , ja vanhempi lapseni pärjäsi jo itsekseen joten hän oli kotona tai kavereittensa kanssa. Syötyämme ja niitä näitä juteltuamme hän tilasi laskun jonka luonnollisesti myös maksoi ja ravintolasta poistuttuamme hän kysyi että onko minulla kiire ja kiinnostaisiko lähteä vaikka ajelemaan hetkeksi ja sydän ehkä hieman pamppaillen vastasin ettei vielä ole mihinkään kiire jolloin kävelimme aika vaitonaisina hänen autoaan kohden istuttuamme hänen autoonsa ja liikkeelle lähdettyämme hän sanoi että olisi mukavaa jos tutustuisimme peremmin jolloin kysyin että etkö loppujen lopuksi ole kuitenkin äitini ystävä ja oletko sinut itsesi kanssa koska kuulemma olet naimisissakin , johon sain vastaukseksi että eikös kaikki kiva ole kiellettyä ,mutta jos siittä ei kukaan tiedä niin myös on sallittua.Hetken ajeltuamme hän laittoi kätensä polvelleni ja kysyi että tykkäätkö pahaa ,puistelin vain päätäni ja mieletön tunteiden sekamelska kävi sisälläni ,hetken ajeltuamme hän kysyi että mentäisikö johonkin rauhalliseen paikkaa hetkeksi parkkiin johon vastasin että onkohan se ihan viisasta ,vastaukseksi sain että ollaan jo sen verran pitkällä asioissa että viisaus on jo kaukana ,mentiin paikallisen näkötornin pysäköinti alueelle ja pysäköintialueen perimmäiseen pimeimpään nurkkaan ,autonsa saatuaan pysähdyksiin niin samalla aukaisi turva vyöni ja kaappas minut kainaloonsa hokien että olet sexikäs ja samalla suuteli minua kaulalle ,hetken aikaa koitin "muka vastustella ja suudelmaan ryhtyessäni tunsin että nyt on menoa tällä tytöllä ,hänen minua hyväillessään joka paikasta kysyi että ryhtyisinkö hänen rakastajattarekseen , en voinut muuta kuin sanoa että jos siittä ei ole mun avioliitolleni vaaraa ja kaiken täytyy pysyä salassa . No jokainen varmaan arvaa että mihin tuo kaikki johti , rakastelimme hänen autossaan siten että tunsin hetkellisesti menettäväni tajuntanikin :)

        Siisti erinomaisen hyvä, omaperäinen tarina, haluaisi lukee enemmänkin. Muuten, oletko nainen, kun harva mies osaa kirjottaa muutakin kuin miljoona tökeröä teksti riviä muutamasta tusinasta himokkaasta tytöstä, omasta erinomaisen isosta kyrvästään ja lukuisista sen suihinotoista sekä munahaukkalesboista, siis hyvin köyhää ja kylmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siisti erinomaisen hyvä, omaperäinen tarina, haluaisi lukee enemmänkin. Muuten, oletko nainen, kun harva mies osaa kirjottaa muutakin kuin miljoona tökeröä teksti riviä muutamasta tusinasta himokkaasta tytöstä, omasta erinomaisen isosta kyrvästään ja lukuisista sen suihinotoista sekä munahaukkalesboista, siis hyvin köyhää ja kylmää.

        Tarinaani en voi kirjoitaa muuta kun että nykyinen mieheni ei ole kotona koska hän ei tiedä tuosta edellisessä liitossani tapahtuneesta siksi näitä taukoja tulee silloin tällöin .Jatkoin muutaman ehkä noin 2 vuotta noita tapailuja tuon miehen kanssa ja aluksi tapailut tapahtui siten että hän soitti minulle edellis päivänä työnumerooni jolloin sovittiin tapaamisen kellon aika ja kun olen n.s liukuvassa työajassa eli pystyn itse määrittelemään milloin voin työpäiväni lopettaan niin treffit oli aina iltapäivisin yleensä klo 14 aikaan koska tiesin että silloinen mieheni on todellakin töissä ja useimmiten pois paikkakunnalta,kohtaamispaikaksi sovittiin aina erään tavaratalon kattopysäköintialue jonne autoni jätin ja josta hän tuli minua autollaan hakemaan ,ajeltiin yleensä heti keskikaupungilta pois päin ja meille jo tavaksi tulleeseen syrjäiseen paikkaan katseilta piiloon ja jossa oli rauhallista olla rakastelun jälkeen vaikka hetki ilkosillaan, sain häneltä en varsinaisesti koskaan rahaa vaan lahjakortteja yms ja kaiken kruunuksi kerran kun hän minulta kysyi että mitä suunittelet tai haaveilet tulevalta kesältä niin vastasin että Italiaan olen aina halunut matkustaa ,eikä aikaakaan kun sain textiviestin että viikon matka kahdelle italiaan on varattu , meinasi olla hieman miettimistä että mitä ukolleni selitän ja se että miten olen matkan itselleni saanut ,keksin että tukkuri josta tavaraa liikkeeseeni tilaan oli järjestänyt arvonta kilpailun ja onni suosi minua ,meni miehelle täydestä , mieheni vei minut lentoasemalle ja olin "sponssilleni ilmoittanut että mieheni tulee minua saattamaan joten ollaan varovaisia . Italiassa meillä oli aivan ihana hotelli ja kukaan ei meitä ikäerosta huolimatta katsellut pitkään vaan saimme olla rauhassa ja hotellihuoneessa sain "leikkiä hänen kanssaan ,leikillä tarkoitan sitä että tuon matkan aikana hän paljasti minulle että kiihottuu aivan valtavasti siittä että nuori kaunis nainen sitoo hänet sänkyyn ja rakastelee rajusti . Viikko meni rakastellessa nahka remmien ja ilman nahkaremmejä nopeasti ja tuon viikon aikana hän kysyi minulta että oletko avioliitossasi onnellinen kun olet ryhtynyt tälläiseen "leikkiin ,vastasin että ei kukaan nainen tekisi tälläistä jos olisi onnellisessa liitossa ja että olen toki kyllä harkinnut avioeroa joitain kertoja ,keskustelu avioerostani ei jatkunut pidempään mutta ,eräänä lauantaina kun mieheni oli työvuorossa ja olimme sopineet että menen tapaamaan häntä pääkaupunkiseudulle erään hänen ystävänsä asuntoon , oli myös tuo ystävä paikalla ja jotenkin asia vaivasi minua että kuiskasin , en suostu mihinkään jos emme saa olla kahden , silloin hän ojensi minulle 200€ ja kysyi että eikö kaverini saisi olla mukana , ja kuin huumattuna hänen hyväilyistään huomasin hetken kuluttua että olen ainostaan stay up sukat jalassa kahden miehen hyväiltävänä isolla parivuoteella se oli elämäni esimäinen kerta kun oli kahden miehen kanssa yhtä aikaa ,asin pilluuni ja suuhuni yhtäaikaa ,ja spermat miehet roiskivat kasvoilleni ,rinnoilleni sekä vatsalleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinaani en voi kirjoitaa muuta kun että nykyinen mieheni ei ole kotona koska hän ei tiedä tuosta edellisessä liitossani tapahtuneesta siksi näitä taukoja tulee silloin tällöin .Jatkoin muutaman ehkä noin 2 vuotta noita tapailuja tuon miehen kanssa ja aluksi tapailut tapahtui siten että hän soitti minulle edellis päivänä työnumerooni jolloin sovittiin tapaamisen kellon aika ja kun olen n.s liukuvassa työajassa eli pystyn itse määrittelemään milloin voin työpäiväni lopettaan niin treffit oli aina iltapäivisin yleensä klo 14 aikaan koska tiesin että silloinen mieheni on todellakin töissä ja useimmiten pois paikkakunnalta,kohtaamispaikaksi sovittiin aina erään tavaratalon kattopysäköintialue jonne autoni jätin ja josta hän tuli minua autollaan hakemaan ,ajeltiin yleensä heti keskikaupungilta pois päin ja meille jo tavaksi tulleeseen syrjäiseen paikkaan katseilta piiloon ja jossa oli rauhallista olla rakastelun jälkeen vaikka hetki ilkosillaan, sain häneltä en varsinaisesti koskaan rahaa vaan lahjakortteja yms ja kaiken kruunuksi kerran kun hän minulta kysyi että mitä suunittelet tai haaveilet tulevalta kesältä niin vastasin että Italiaan olen aina halunut matkustaa ,eikä aikaakaan kun sain textiviestin että viikon matka kahdelle italiaan on varattu , meinasi olla hieman miettimistä että mitä ukolleni selitän ja se että miten olen matkan itselleni saanut ,keksin että tukkuri josta tavaraa liikkeeseeni tilaan oli järjestänyt arvonta kilpailun ja onni suosi minua ,meni miehelle täydestä , mieheni vei minut lentoasemalle ja olin "sponssilleni ilmoittanut että mieheni tulee minua saattamaan joten ollaan varovaisia . Italiassa meillä oli aivan ihana hotelli ja kukaan ei meitä ikäerosta huolimatta katsellut pitkään vaan saimme olla rauhassa ja hotellihuoneessa sain "leikkiä hänen kanssaan ,leikillä tarkoitan sitä että tuon matkan aikana hän paljasti minulle että kiihottuu aivan valtavasti siittä että nuori kaunis nainen sitoo hänet sänkyyn ja rakastelee rajusti . Viikko meni rakastellessa nahka remmien ja ilman nahkaremmejä nopeasti ja tuon viikon aikana hän kysyi minulta että oletko avioliitossasi onnellinen kun olet ryhtynyt tälläiseen "leikkiin ,vastasin että ei kukaan nainen tekisi tälläistä jos olisi onnellisessa liitossa ja että olen toki kyllä harkinnut avioeroa joitain kertoja ,keskustelu avioerostani ei jatkunut pidempään mutta ,eräänä lauantaina kun mieheni oli työvuorossa ja olimme sopineet että menen tapaamaan häntä pääkaupunkiseudulle erään hänen ystävänsä asuntoon , oli myös tuo ystävä paikalla ja jotenkin asia vaivasi minua että kuiskasin , en suostu mihinkään jos emme saa olla kahden , silloin hän ojensi minulle 200€ ja kysyi että eikö kaverini saisi olla mukana , ja kuin huumattuna hänen hyväilyistään huomasin hetken kuluttua että olen ainostaan stay up sukat jalassa kahden miehen hyväiltävänä isolla parivuoteella se oli elämäni esimäinen kerta kun oli kahden miehen kanssa yhtä aikaa ,asin pilluuni ja suuhuni yhtäaikaa ,ja spermat miehet roiskivat kasvoilleni ,rinnoilleni sekä vatsalleni.

        Silloin tuntui että olin todella nussittu ja n tunnin jälkeen otin vielä asunnon omistajalta suihin ,no lähdin ajelemaan kotiin päin 200 euroa rikkaampana ja 400 euron lahjakortti käsilaukussani ja kunnon orgasmin saanneena.Maanantaina sain puhelin soiton "sedältäni ja hän sanoi että jos olet todellakin eroamassa,niin hän voi vuokrata asunnon johon voisin muuttaa tosin ilman lapsiani koska hän tulisi vierailemaan ainakin 2-3kertaa kuukaudessa ja haluaisi olla silloin kanssani kahden.Olin tuota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin tuntui että olin todella nussittu ja n tunnin jälkeen otin vielä asunnon omistajalta suihin ,no lähdin ajelemaan kotiin päin 200 euroa rikkaampana ja 400 euron lahjakortti käsilaukussani ja kunnon orgasmin saanneena.Maanantaina sain puhelin soiton "sedältäni ja hän sanoi että jos olet todellakin eroamassa,niin hän voi vuokrata asunnon johon voisin muuttaa tosin ilman lapsiani koska hän tulisi vierailemaan ainakin 2-3kertaa kuukaudessa ja haluaisi olla silloin kanssani kahden.Olin tuota

        Ero päätöstäni pitkittänyt muutamista syistä mutta nyt tuntui siltä että en putoa tyhjänpäälle vaikka eroaisinkin,joten jo samalla viikolla hain ero kaavakkeet ja ojensin ne miehelleni allekirjoitettavaksi mutta ei suostunut allekirjoittaa, seraavan viikon maanantaina jo pakkasin joitain tavaroita ja iltapäivällä tapasin "setäni jolloin pikapanon jälkeen hänen autonsa takapenkillä pukeutuessani sain asunnon avaimen ja osoitteen ,hön lupasi maksaa asumisen eli vuokran ,sähkölaskun sekö ruokalaskut .Asunnolle mennessäni huomasin että se oli osittain kalustettu pöytä ,sohva ,nojatuolit sekä parisänky kuuluivat näköjään myös asuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero päätöstäni pitkittänyt muutamista syistä mutta nyt tuntui siltä että en putoa tyhjänpäälle vaikka eroaisinkin,joten jo samalla viikolla hain ero kaavakkeet ja ojensin ne miehelleni allekirjoitettavaksi mutta ei suostunut allekirjoittaa, seraavan viikon maanantaina jo pakkasin joitain tavaroita ja iltapäivällä tapasin "setäni jolloin pikapanon jälkeen hänen autonsa takapenkillä pukeutuessani sain asunnon avaimen ja osoitteen ,hön lupasi maksaa asumisen eli vuokran ,sähkölaskun sekö ruokalaskut .Asunnolle mennessäni huomasin että se oli osittain kalustettu pöytä ,sohva ,nojatuolit sekä parisänky kuuluivat näköjään myös asuntoon.

        Hieman vajaa pari vuotta tapailtiin ja muutaman kerran hänen kaverinsa kävi luonani myös ,häneltä sain myös lahjakortteja .En tuntenut että olisin ollut mikään maksullinen vaan hain ja myös sain rohkaisua ja tukea vaikwaan eropäätökseeni ja kiitokseksi hän sai hellyytä ja lempeä.


    • Anonyymi

      Olin yhden miehen kanssa rukalla 5 päivää. Sain 2000 euroa siltä. Oli seksiä ja olin seurana sille ja sain lasketellakin , mies maksoi suksien vuokran ja kuljetuksen rukalle. Oli ihan mukavaa ja melko helposti sain 2000 euroa.

    • Anonyymi

      Vieläkö joku etsi sugarbabya

      • Anonyymi

        Kyllä etsin. Kerro itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä etsin. Kerro itsestäsi

        Olen parikymppinen mimmi pk seudulta, treenailen ja teen minimi tuloilla töitä. Tulot aika heikot ja vuokra iso, joten kelasin jospa tälläinen pienimuotoinen tukielementti vois auttaa joksikin aikaa elämässä kunnes duunia löytyy. Aika avoin ja katsoo mihin johtaa. Turvallisuus edellä. Ihan kaikkeen en suostu ja mul on mun priorit. Olen hyvä kuvaamaan ja mul on hyvä kroppa


      • Anonyymi

        Ja se sähköpostisi tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä etsin. Kerro itsestäsi

        Jos etsit vielä niin täällä lahessa ois yks 20v nuori nainen. Kik on: talitintti5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos etsit vielä niin täällä lahessa ois yks 20v nuori nainen. Kik on: talitintti5

        Vastailehan sitten nyt jo vihdoin kaikkiin viesteihisi sitten jos kerran toimii


    • Anonyymi

      Nin miekin rohkenin viimein lähtemään seuraksi vanhemmale miehelle. Oma tilanne alkoi olla aika kaoottinen pätkätöitä pienellä palkalla vanhemmat aina välillä jeesas mutta eläminen täällä pk seudulla vuokria myöden on kallista.
      Kun olen 20v treenaava kaunis nìin aattelin miksen voisi käyttä etuna sitä.
      Ja miehen seuralaisena lapissa viikon niin 3000e tienasin siitä. Ainakin vielä jäi hyvät fiilikset tästä sugar sponssauksesta.

    • Anonyymi

      Vieläkö joku etsii sugarbabyä? Täällä tumma ja tulinen taskuraketti (162cm), hyvä vartaloinen. Erittäin näyttäväksi kehuttu. Hauska ja huumorintajuinen. 100% vaitiolo, turvallisuus tärkeintä.

      • Anonyymi

        Ja mitäpä sieltä löytyy? Joulupukkiko? ☠️💀🤡


    • Anonyymi

      Ei kannata.

    • Anonyymi

      Kiltti ja sanansa pitävä,voisin harkita kivan nuoren naisen deittailusta.
      Läheisyys ja hellyys se on mitä ihminen tarvii.
      Jos lahjoilla saa ihanan nuoren naisen lähelle,se kannattaa.
      Mistä löytäisin sellaisen enkelin ?

      • Anonyymi

        Täällä yksi 25-vuotias nainen Etelä-Suomesta. Kiinnostaisiko jutella ja tutustua enemmän?
        -S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi 25-vuotias nainen Etelä-Suomesta. Kiinnostaisiko jutella ja tutustua enemmän?
        -S

        Kiinnostaisi todellakin! Miten mitä kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi todellakin! Miten mitä kautta?

        Oletko vielä babya vailla? Kiinnostais myös deittailu ;)


    • Anonyymi

      Saisinko minäkin tollaset sponsori tytön..Olisin niin onnellinen

      • Anonyymi

        Kyllä saisit. Laita viestiä kik: talitintti5


    • Anonyymi

      Haluisin tuollaisen sopimus työn. Turvalliseen huolehtivan kainaloon.
      Haluisin pitää huolta ihanasta nuoresta naisesta. Olis kiva päästä juttelemaan ja tutustumaan. Kirjoita minulle niin katsotaan mihin päädymme,

      • Anonyymi

        Laita viestiä kik: talitintti5


      • Anonyymi

        Olisitko halukas juttelemaan ja tutustumaan lisää? Olen 25-vuotias nainen Etelä-Suomesta.
        -S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko halukas juttelemaan ja tutustumaan lisää? Olen 25-vuotias nainen Etelä-Suomesta.
        -S

        Todellakin olisin! Kerro lisää! Miten mitä kautta?


      • Anonyymi

        Mihin saa laittaa viestiä? :)


    • Anonyymi

      Älä ainakaan liian halvalla anna. Katso Realescortista esimerkkihintoja. Kotimaiset maksavat ulkomaalaisia enemmän.
      Älä anna kenenkään ylittää rajojasi. Ole ystävällinen ja tiedosta arvosi.
      Älä kerro asiakkaille tietoja, joista sinut voi tunnistaa siviilissä.
      Pro-tukipisteen sivuilta löydät hyödyllistä tietoa.

      Tsemppiä!!

      • Anonyymi

        Suomi on edelleenkin ihan vapaa maa. Jokainen päättää ja määrää omasta elämästään


    • Anonyymi

      Olisko mahdollisuus saada Lapista nuoren neidon seuraa?

    • Anonyymi

      Täällä parikymppinen nainen vailla seuraa mielellään täksi päiväksi!! Nopeet syö hitaat ;) lahessa olisi paikka

      • Anonyymi

        Niin ja kik oli talintti5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kik oli talintti5

        Myyn myös video/kuvamateriaalia, jos ketään sellainen kiinnostaa! :)


      • Laita yhteystiedot niin tavataan ;)


      • Anonyymi
        Ddj kirjoitti:

        Laita yhteystiedot niin tavataan ;)

        Siellähän Oli yhteystiedot opi lukemaan urpoluuseri


      • Anonyymi

        Onko vielä ajantasalla?


    • Anonyymi

      Täältä löytyis 19v kiinnostunut sugar
      Daddysta 169/55kg
      Kik löytyy nimellä pinkkcatt

      • Anonyymi

        Voisi sitä sitten vastatakin.


    • Anonyymi

      Opiskelija myy kuvia kik opiskelijavainn

    • Anonyymi

      Löytyisikö Kymenlaakson alueelta nuorta sugarbabea/sponssityttöä hauskanpitoseuraksi?

      Kik: .He.Be.
      Snap: heikki_k2020

    • Anonyymi

      Opiskelija keskisuomen alueelta on kiinnostunut sponsoriseurasta ja hauskanpidosta ;)
      Nti.kevat (at) outlook.com

      • Anonyymi

        Ja numero 1 kevat ja (at) merkin väliin


      • Anonyymi

        Mistäpäin keskisuomen aluetta?


    • Anonyymi

      Sugar dadyiksi hakeutuu alkoholiin menevää mieshäpeä porukkaa, jotka yrittävät alistaa nuoria naisia alhaiseen tasoonsa. Joskus myös ihan alaikäisiä teinityttöjä tai jopa esimurrosikäisiä!!!!!!

    • Anonyymi

      Päijät-häme hoi!! Parikymppinen nainen vailla seuraa näin aamusta. Nakkaa viestiä kik:issä —> talitintti5

      • Anonyymi

        Vastaat myös siellä? Millainen oot?


    • Anonyymi

      Tässä ois menestyvä yrittäjä joka etsii kans omaa nuorta sbabea?
      Oon ehkä liian hyvännäköne- pienimahainen ja nuori 39v sokeri-isiks mut kaikkee voi kokeilla; kik TeslaDad893
      savo ja keski suomi lähinnä

    • Anonyymi

      Itsellä alkoi sokerointi, kun 19v etsin asuntoa opiskelukaupungista muutaman asuntonäytön jälkeen sattui mies joka kertoi ettei hän muuten vuokraa kuin seksiä vastaan.. Sitä kesti n.puolivuotta kunnes tinderissä tapasin vanhemman herrasmiehen joka tarjosi asunnon ja kuukausittaisen 3000e summan kuluihin ja soppariin kuului paljon ulkomaan matkoja hänen kanssaan. Nyt on takana .3v ja olen vielä tyytyväinen tähän.

      • Anonyymi

        Ööh siis tarjoaa kämpän sen päälle 3000e ja matkoja. Monestiko viikkoon se panee sua, 3-4x? :D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh siis tarjoaa kämpän sen päälle 3000e ja matkoja. Monestiko viikkoon se panee sua, 3-4x? :D:D

        Kolmesti päivässä


    • Anonyymi

      Minulla on kokemusta sugardaddyna olosta muutaman vuoden takaa. Oli hauskaa. Kun olen tämmönen nuorekas 38v. , juotiin ja pelattiin pleikkaria 22v kanssa :D Seksiä tietty. Oli mukava saada nukkua naisen vieressä. Sopimuksena oli että maksoin juomat ja herkut, plus sponssia oisko ollut 200e. Tapaillut joitakin muitakin esim. käynyt ravintolassa syömässä ja sitä kautta kotiini ;)
      Aiemmin olen ollut vähän arempi ja ujompi naisten kanssa, niin oikein kehittävääkin ollut. Nyt ollut ihan oikeita säätöjäkin sitten ilman vastinetta ja senkin takia jätin nuo sokerideittailut.

      Nyt haluaisin vain löytää ihan parisuhteen. On se vaan kuitenkin vaikeaa tämä Tinder. Tässä taas alkanut vähän haaveilemaan että alkaisiko taas sokerideittailemaan sillä aikaa kun se oikea tulee vastaan. Olisi kiva kokea vielä juttuja. Saada seuraa vaikka klubille. Nuorempana ei ollut kosteita iltoja, biletyksiä. Olisi kiva vielä vähän ottaa takas nuoruutta.

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­ä löydä­­t nop­­­easti suku­­pu­­­olt­a, suh­­­tei­­­ta, tre­ff­­it 👉 http://6453777.com/H/2Nlfc 👈

    • Anonyymi

      Minä etsin sigar daddyä/sponsoria netti suhteeseen. Live tapaamiset ei ole mahdollisia. Pistä rohkeasti sähköpostia😜
      Muhkeahenna(at)hotmail.com

      • Anonyymi

        No ilman liveähän hyvinkin vaikea mitään sponssiakaan saada kyllä.


    • Anonyymi

      Onko toisen vaimo kuumaa kamaa? Salaisia kuumia viestittelyjä, kuvia ja videoita puolin ja toisin. Saa sponsoroida halutessaan kehoni ylläpitoon. Luottamus 110%. 158/50 kg

      • Anonyymi

        Onhan se. Yhteystiedot?


      • Anonyymi

        Niin. Niitä toisen vaimon yhteystietoja jäin kaipaamaan minäkin. Sponsorimielessä.


    • Anonyymi

      Itse olin neljä vuotta sugardaddy ja hemmottelin mm. Viemällä vaateostoksille, maksoin parturit, hierojat, ripsihuollot, autoin laskuissa.
      Parhaimmillaan tonnilla kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Kerro itsestäsi?


    • Anonyymi

      Eipä sitä voi mitenkää tietää.
      Itse oli kait onnekas,mies on tärkeä vieläkin minulle.
      Enään en häneltä rahaa huoli vaikka käyn lomallani hänen luona vaikka minulla on perhe.
      Ei kait muusta pysty ennustamaan kun käytöksestä ja puheista. Onnea etsintään

    • Anonyymi

      Olispa ihanaa saada oikea sokeri tyttö
      Sponsori suhteeseen.
      Pieni hento 18-25v ..ja ihan hellään yhdessä oloon. Olis niin paljon annettavaa nuorelle naiselle..muutakin kun rahaa.

    • Anonyymi

      Onko pohjoisessa sokeri tyttöjä?
      Olisi kiva löytää kiva nuori täysi ikäinen neito joka kiinnostunut sokeroinnista.
      Rahan lisäksi muutakin kivaa.
      Keski Lappi- Kuusamoon asti.

    • Anonyymi

      Olen tätä myös pitkään miettinyt ja olisin kiinnostunut sugardaddystä. Yh-äiti ja kahta työtä tekevälle olisi erittäin ihanaa vaihtoehto. Ihmiset kiinnostavat minua paljon, olen luotettava ja elämänhaluinen. Huumoriakin löytyy.

      Pk-seutu. Aika uusi täällä niin juuri kukaan ei minua ainakaan tunne :)

      26v tumma nainen. 170/75.

      Minuun saa yhteyden kik: magiaxxx

    • Anonyymi

      Edelleenkin hyvinkin toimiva osoite ja lähestymistapa näissä olisi [email protected] sinne vaan tiedot ja toivomukset niin sponssia kyllä löytyy.

    • Anonyymi

      Kik: Dianasasha99.

      • Anonyymi

        Milsi ei toimi?


    • Anonyymi

      Kuule, hyvä nainen! Jos yhtään ajattelet elämääsi pidemmälle, niin älä ryhdy moiseen suhteeseen! Pilaat arvosi, itsekunnioituksesi, mahdollisuutesi työmarkkinoilla ja mahdollisesti myös terveytesi! Turvallisuutta ei ole kuin näennäisesti... Sinut voidaan raiskata, hakata ja sinua voidaan huijata.

    • Anonyymi

      Täällä olis mukava, huomaavainen, hemmotteleva, urheilullinen sugardaddy.
      Laita kikissä viestiä, KIK sponsori48

      • Anonyymi

        No ei edes helvetissäkään vaikka sit kuinka jäätyis


    • Anonyymi

      Ihan huoraamista tämä on niiltä, jotka "sugar daddylta" rahaa ja lahjoja ottaa, ei muuta, vaikka kuinka koettaisi sokerilla kuorruttaa.

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­ts­umme sinut kä­­ym­­ään u­­ude­ss­­­a chatis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/A8z2O5

    • Anonyymi

      Hei Tampereen seudun naiset, olisin kiinnostunut sponsoroimaan yhtä opiskelijaa tms nuorta naista.
      Olen 49v mukava herrasmies ja kokoomusta tästä entuudestaan muutama vuosi sitten.
      Laita kik osoitteesi jos kiinnostuit

      • Anonyymi

        Kokemusta piti lukea :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta piti lukea :)

        Moi! Laittakaa snappia caraweelosheeko. Tääl ois stadilainen, asiallista, varakasta ja vanhempaa sokeripappaa/mammaa etsivä 22v nainen. Oon opiskelija ja ei haittais lisätienestit🥰 jutellaan lisää tuol snapin puolella.


    • Anonyymi

      Olen 50v hyvä Suomalainen mies. Jos haluaisin 18-25v asumaan tai ainakin yöt kanssani Helsingissä kuukauden kerrallaan. Mikä olisi sopiva korvaus. Onko 3000e riittävä?

    Ketjusta on poistettu 584 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe