Elisa viihde myyty vanhuksille

VanhuksiaHyväksiKäytetää

http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/viranomainen-ärähtää-elisa-viihteestä-”myyty-vanhoille-ihmisille-jotka-eivät-ymmärrä”/ar-BBoRnA0?li=AAaDcIL&ocid=mailsignoutmd

Tuo on todella törkeää, kun puhelinmyyjät myyvät kaikkea pakolla vanhuksille, jotka eivät asioista enää mitään ymmärrä

10

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opelious

      Sama täällä kaupattiin ja kysyin paljoko maksu halpenee kun otan paketin, no ei halventunut vaikka myyjä niin sanoi, no enää ei ole eikä tule elisaa.

    • Vituttaakokopulju

      Minulle kaupataan vähän väliä viihdepakettia sillä verukkeella että laajakaistamodeemini on jo neljä vuotta vanha ja kaupittelija väittää pokkana että kaista hidastuu koko ajan kun on vanha modeemi.

      Saat ILMAISEKSI uuden modeemin toistaa ELISAn kaupustelija kuin papukaija ja myöntää kyllä että viihdepaketista joutuu vähän maksamaan.

      Vituttaa kun joudun saman tyrkytyksen kohteeksi parin kuukauden välein vaikka kuinka kiellän soittamasta uudelleen ja maksan kuukausittain euron lisämaksun puhelinlaskussa siitä
      että minulle ei tyrkytetä mainoksia.

      • ElisaSucks

        "Vituttaa kun joudun saman tyrkytyksen kohteeksi parin kuukauden välein vaikka kuinka kiellän soittamasta uudelleen"
        Kenenkään ei kannata sitä virhettä mennä tekemään, että vaihtaa tuohon Elisa "viihteeseen" vaikka kuinka puhelimessa sitä yritetään mainostaakin.
        Itse menin tuohon lankaan vähän aikaa sitten ja nyt on sitten palkintona ollut nettiliittymä, joka pätkii jatkuvasti.
        Vanha hitaampi toimi kuin Buicki, eipä voi muuta sanoa kuin, että taitaa olla viimeinen Elisa tässä taloudessa.
        Huvittavinta on viellä se, että kun asiasta ilmoittaa ja kyselee mahdollista vikaa niin ei muuta kuin yritetään viellä kaupitella lisää kaikkea sontaa vanhojen toimimattomien päälle, ei hyvää päivää sentää Elisa hei!


    • erwfwwww

      Tutun ja kaverin puhelinnumeron tunnistaa, loput muut soitttajat on puhelin myyjiä yleensä..

      Ps ostaa voi ilman puhelin myyjääkin, jos tarviit jotain niin voit mennä elisan sivuille ja tilata yms sivuille ja ostaa mitä tarvii, on se helppoo.

      JOS omaisesi ei ole enää järjissään niin hanki sille asiat että saa elää turvallista elämää, vaihda liittymä tarvittaessa/puhelinnumero ja laita se salaiseksi, siihen loppui puhelin myynnit. Tietyissä tilanteissa kannattaa harkita vaikka omaisen kodin live valvontaakin eli kameraa josta näet omaisesi kodin 24/7, helpoin ratkaisu tähän varmaan on ne valmiit ratkaisut kuten nyt hyi hyi kun mainostan mutta ehkä se elisa vahti voi olla ihan hyvä missä ei tarvitse itse mitään ihmeellistä osata säätää.

    • töött

      Tuleeko noi puhelinkauppiaiden tarjokset ja soiton veloitukset asiakkaiden maksettaviksi lisänä puh.maksuihin - tänäänkin viimeksi "valitun alueen harvoille vipasiakkaille arvonnan tuloksena kirja- tai joku supervitamiini -lahja ja lehtitilaus erikoishintaan puolivuotta - mistä he saavat puh.numerot ja os.tiedot - jotkut esittävät jopa synt. aika- ja sosturvatunnustietoakin
      - ja epämääräisyyksiin mitä joutunut vanhuksena ja aiemminkin kokemaan - on
      kuulunut paitsi kimppuunkäymisiä - myös "ihmevierailuja" - joiden yhteydessä kadonnu vaikka lankapuh.liittymän osakekirjat, pankkipapruja, postit avattuna laatikossa, tai sähköposti ei toimi ja oudosti jouluisten rahapyyntöviestien jälkeen puh.yhteyskin katosi eikä ko. puhelinkaan sen jälkeen toiminut
      - en nyt kenenkään yritystoimintaa ja ansiomahdollisuuksia pyri mustamaalaamaan mutta kun ihan alaikäisilläkin näkyy guugletietojen mukaan
      olevan bisnestoimintaa ja omia televerkkoja ja sun muuta
      - onko laillista invalidivanhuksia silleen painostaa tilaamaan vaikka ties mitä?

    • PaskanMöivät

      Varoituksen sana kaikille, jotka ovat harkinneet Elisa Viihteen hankintaa:
      Varokaa kuin ruttoa!!!
      En tiedä yhtään tuttua, jolla se pelaisi moitteetta.

    • Ärsyyntynyt

      Elisa viihde tuli ilmeisesti jonkun tuotteen mukana kokeiluun ilmaiseksi kuukaudeksi ja oletettavasti samassa yhteydessä myös Elisa tietoturva. Koskaan en kyseistä palvelua ole käyttänyt ja olen yrittänyt siitä netin tukichatinohjeen mukaan päästä eroon. Varsinaisesti en huomannut palvelua tilanneenikaan ennen laskujen tuloa. Jossakin kohtaa kuitenkin tilausvahvistukset on lähetetty minulle kummastakin palvelusta. ilmeisesti tuossa vaiheessa olen olettanut ne mainoksiksi ja ohittanut ne lukematta. Ajatuksena ilmeisesti yrityksellä, että ihmiset huomaamattaan maksavat pieniä laskuja käyttämättömistä palveluista, koska peruuttamine on tehty äärimmäisen hankalaksi. Joten varovaisuutta, älkää availko Elisan maileja, voitte vahingossa tilata huomaamattanne jotakin.

    • kfjgjo

      Kyllä mulla on ihan hyvin toiminut.

    • dfjgiojg

      Vanhukselle ainakin ja itsellekin jos markkinoijat ärsyttää kannattaa tehdä puhelinmarkkinointikielto, on toiminut yllättävän hyvin, jopa viikottainen ET-lehden tyrkytys loppui.

    • Markkinointikielto, jonka liittymälle voi halutessaan asettaa OmaElisan kautta tai tilausvaiheessa estää markkinointiviestit (esim. kaupalliset tekstiviestit ja sähköpostit) Elisalta ja yhteistyökumppaneilta. Markkinointikielto ei ole sama kuin puhelinmyynnin esto.

      Puhelinmyynnin voi estää kolmeksi vuodeksi kerrallaan ilmoittamalla siitä Asiakkuusmarkkinointiliiton puhelintarjonnan rajoituspalveluun.

      Markkinointikielloista ja puhelinmyynnistä on kerrottu asiakastukisivuillamme täällä: http://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/markkinointikielto

      Emilia/Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      155
      5561
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2292
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1698
    4. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1611
    5. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1604
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      324
      1593
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1589
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1359
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      132
      1341
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      333
      1221
    Aihe