Minä vihaan Jumalaa

ismael567

Tuota kärsimyksen ja epäonnen antajaa. Huoranperse huora Jumala.

Aamen.

8

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda jumalaa?

• ismael567

Minä vihaan tuota kaikkivaltiasta, ei niitä ole kuin yksi.

• Kyllä se kärsimyksen olemassaolo on ihmisen oma valinta. Tee parannus ja hylkää syntielämäsi.

• Okei12341234

Huh huh! Kyllä kärsimys kuuluu elämään. Ei se ole ihmisen valintaa. Eikä se lopu jollain ihmeen "parannuksenteolla".

• irak

Jumala ja usko on hullutus niille,jotka helvettiin joutuvat!Arvatkaapa,kuinka mielissään paholainen onJumalanpilkkaajista ja muista sen kaltaisista.?

• safgaer

Uskonto on psykoosin yksi muoto.

• Jacop

Uskonto on psykoosin yksi muoto.

Niin en osaa oikein arvailla tätä asiaa. Paljon olen tätä pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että ihminen on aina uskonut jonkin asian olevan niin kuin hän on uskonut sen olevan. Esm ukkosen uskottiin keskiajalla oleva sitä, että ukkosen jumala Zeus ajaa pilvien päällä taivaassa hevos valjakolla ja kipinät sen kun lentelee kärryn pyöristä osuessaan kiviin. Jokainen suurempi asia on uskottu, ennen kuin se on oikeaksi todettu erilaisin todistein. Ihminen on luultavasti ainut olento maanpäällä joka pohtii esm olemassa olonsa tarkoitusta ja näihin olettamuksiin hän tarvitsee uskon. Kun nyt ihminen tuli ihmiseksi ja pelkäsi kuolemaansa kuten muutkin eläimet, niin hän alkoi pohtia mahdollisuutta elää ikuisesti ja hänessä oli hyvä maaperä esm kristinuskolle, että elämällä tietyllä tavalla hän saisi elää ikuisesti. Tämä saattaa olla kuitenkin toive ajattelua, kuten jo monet kristityistäkin ajattelevat. Kristin uskoon kuuluu maallisen kuoleman jälkeen elämä henkiluomuksena jossain uudessa Jerusalemissa tai Jumalan tykönä taivaassa.
        Henkilökohtaisesti minäkin uskon. Minun Jumalani on elämä itsessään siitä minulle tulee kaikki se hyvä mitä minulla on ja myöskin se paha jota en toivoisi. Tätä minun Jumalaani voi sanoa myös kaikkeudeksi, siis hän on kaikkea mikä on olemassa Siis kasvit eläimet puut ja ihminen itse, myöskin esm Jeesus oli peräisi kaikkeudesta ja krisittyjen Jumala jos hän on olemassa on peräisin kaikesta siitä mikä on olemassa siis niistä sadoista aurinko kunnista ja linnunradoista joiden jo tiedämme olevan olemassa. Rukoilen tätä Jumalaani ja uskon tähän Jumalaan josta jo olen kirjoittanut. Näin kehoittaisin sinuakin rukoileman. Onko sitten tämä minun uskoani. Mutta jos ei minulla tätä Jumalaani olisi, olisin kuin tyhjän päällä.

• IdiootillePikkusen

" Minun Jumalani on elämä itsessään siitä minulle tulee kaikki se hyvä mitä minulla on ja myöskin se paha jota en toivoisi. "

Eli olet tavis joka narsistisessa minäminämaailmankuvassaan luulee olevansa että kiviäkin kiinnostaa :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe