Minä vihaan Jumalaa

ismael567

Tuota kärsimyksen ja epäonnen antajaa. Huoranperse huora Jumala.

Aamen.

8

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda jumalaa?

• ismael567

Minä vihaan tuota kaikkivaltiasta, ei niitä ole kuin yksi.

• Kyllä se kärsimyksen olemassaolo on ihmisen oma valinta. Tee parannus ja hylkää syntielämäsi.

• Okei12341234

Huh huh! Kyllä kärsimys kuuluu elämään. Ei se ole ihmisen valintaa. Eikä se lopu jollain ihmeen "parannuksenteolla".

• irak

Jumala ja usko on hullutus niille,jotka helvettiin joutuvat!Arvatkaapa,kuinka mielissään paholainen onJumalanpilkkaajista ja muista sen kaltaisista.?

• safgaer

Uskonto on psykoosin yksi muoto.

• Jacop

Uskonto on psykoosin yksi muoto.

Niin en osaa oikein arvailla tätä asiaa. Paljon olen tätä pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että ihminen on aina uskonut jonkin asian olevan niin kuin hän on uskonut sen olevan. Esm ukkosen uskottiin keskiajalla oleva sitä, että ukkosen jumala Zeus ajaa pilvien päällä taivaassa hevos valjakolla ja kipinät sen kun lentelee kärryn pyöristä osuessaan kiviin. Jokainen suurempi asia on uskottu, ennen kuin se on oikeaksi todettu erilaisin todistein. Ihminen on luultavasti ainut olento maanpäällä joka pohtii esm olemassa olonsa tarkoitusta ja näihin olettamuksiin hän tarvitsee uskon. Kun nyt ihminen tuli ihmiseksi ja pelkäsi kuolemaansa kuten muutkin eläimet, niin hän alkoi pohtia mahdollisuutta elää ikuisesti ja hänessä oli hyvä maaperä esm kristinuskolle, että elämällä tietyllä tavalla hän saisi elää ikuisesti. Tämä saattaa olla kuitenkin toive ajattelua, kuten jo monet kristityistäkin ajattelevat. Kristin uskoon kuuluu maallisen kuoleman jälkeen elämä henkiluomuksena jossain uudessa Jerusalemissa tai Jumalan tykönä taivaassa.
        Henkilökohtaisesti minäkin uskon. Minun Jumalani on elämä itsessään siitä minulle tulee kaikki se hyvä mitä minulla on ja myöskin se paha jota en toivoisi. Tätä minun Jumalaani voi sanoa myös kaikkeudeksi, siis hän on kaikkea mikä on olemassa Siis kasvit eläimet puut ja ihminen itse, myöskin esm Jeesus oli peräisi kaikkeudesta ja krisittyjen Jumala jos hän on olemassa on peräisin kaikesta siitä mikä on olemassa siis niistä sadoista aurinko kunnista ja linnunradoista joiden jo tiedämme olevan olemassa. Rukoilen tätä Jumalaani ja uskon tähän Jumalaan josta jo olen kirjoittanut. Näin kehoittaisin sinuakin rukoileman. Onko sitten tämä minun uskoani. Mutta jos ei minulla tätä Jumalaani olisi, olisin kuin tyhjän päällä.

• IdiootillePikkusen

" Minun Jumalani on elämä itsessään siitä minulle tulee kaikki se hyvä mitä minulla on ja myöskin se paha jota en toivoisi. "

Eli olet tavis joka narsistisessa minäminämaailmankuvassaan luulee olevansa että kiviäkin kiinnostaa :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      45
      2498
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      51
      2058
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1996
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      51
      1720
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      140
      1475
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1166
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      925
    8. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      908
    9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      906
    10. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      903
    Aihe