Mitä on anarkismi?

jgfeof

Voisiko nut joku anakisti selittää minulle, miten anarkismi toteutuu tässä seitsemän miljardin ihmisen maailmassa. Ei Lakeja, ei sääntöjä. Sehän olisi ihannemaailma kaltaiselleni sosiopaatille.
Minua ei estä mitkään moraaliset käsitykset, ja kaltaisiani on paljon. Anarkistien utopia olisi siis minun ihannemaailmani, mutta oletteko te valmiit ottamaan kaltaiseni johtajaksenne. Sillä oikeasti, silloin maailma on kaltaisteni, joita ei estä tappamisesta muu kuin yhteiskunnan lait. Tai ei oikeastaan nekään, vaan seuraukset teoista, joita ei siis ihannemaailmassanne olisi. Tuliko otettua huomioon, että kaltaisiani on maailmassa miljoonia. Te tavalliset ihmiset olisitte meille vain karjaa jota peto pystyy ajamaan mihin tahtoo. Tämäkö on teidän utopianne, kiitoksia , olen mielelläni mukananne ajamassa asiaanne.

2

148

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiainakaansitä

Johtaja anarkismissa?
      Eikös diktatuurissa oteta ja demokratiassa anneta johtajuus...

• kjhkjhkhkh

Miksi oletat, että seurauksia ei olisi anarkistisessa yhteiskunnassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      85
      1367
    2. 105
      1097
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      156
      1040
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      65
      987
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      447
      907
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      794
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      75
      767
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      109
      741
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      39
      669
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      58
      638
    Aihe