Mikä siinä mahtaa olla, että jos joku kunnan tai valtion työ pitää hoitaa, niin väkeä tulee paikalle 5 duunaria, joista yksi tekee työtä, 1 neuvoo tätä ja 3 muuta tarkkailee? Eikö se tule meille kaikille kalliiksi, maksaa ylimääräiset palkat?
kunnan työntekijät
4
571
Vastaukset
- Extravaganza
Älä rutise siinä. Ole iloinen työllistävästä vaikutuksesta. Jos asia edes on sanomasi mukainen, etkä vain kärjistä jotain muualta kuulemaasi yleistystä.
- Lapio
Kyllä se näin menee. 1 kaivaa kuoppaa, 3 vahtii, ettei kaivaja putoa kuoppaan, 1 seisoo hieman kauempana ja ilmoittelee koska on tupakka-, kahvitauon paikka. Ja ne tauot sitte venyy ja venyy ja venyy. Olen ko. tapahtuman itse nähnyt työpaikan ikkunasta. Meitä oli monia joita asia vi..tti ja nauratti.
- pentti kunnan mies
Lapio kirjoitti:
Kyllä se näin menee. 1 kaivaa kuoppaa, 3 vahtii, ettei kaivaja putoa kuoppaan, 1 seisoo hieman kauempana ja ilmoittelee koska on tupakka-, kahvitauon paikka. Ja ne tauot sitte venyy ja venyy ja venyy. Olen ko. tapahtuman itse nähnyt työpaikan ikkunasta. Meitä oli monia joita asia vi..tti ja nauratti.
älä tyhjään jurise lapio.Sunkin työpaikalla vaan joudetaan katteleen ikkunasta ulos mitä kunnan miehet tekee.Sehän on neuvostoliiton mallia.Hyvä Lapio pioneeri.
- Lapio
pentti kunnan mies kirjoitti:
älä tyhjään jurise lapio.Sunkin työpaikalla vaan joudetaan katteleen ikkunasta ulos mitä kunnan miehet tekee.Sehän on neuvostoliiton mallia.Hyvä Lapio pioneeri.
Lapio tovereineen oli ruokatunnilla.. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Totuus kun usein on kivulias kuulla. Kunnan miehenä voisit siis tehdä jotain parantaaksenne mainettanne! Ja toisekseen, minä ansaitsen pienen palkkani jolla maksan sinun palkkaasi. Mieti sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427