Käsittämätöntä, että maailman rikkaimpien joukkoon on noussut mies, jonka firma tuottaa pelkkää paskaa. Minulla oli aikanaan duunipaikan tietokoneessa Win95. Se sekosi totaalisesti noin neljä kertaa joka halvatun työpäivänä. Useammin kuin kymmenen kertaa se sotki kuviot täysin. Tottakai kaikki arat tiedostot olivat tallennettuna, mutta: kun piti tulostaa PowerPoint kalvot ennen johtokunnan palaveria, kone meni juntturaan. Käynnistä siinä sitten uudestaan ja odottele. Ei voi muuta sanoa kuin että rahastaa kyllä osaavat, mutta eivät duuniaan.
Jos jollekin tulee mieleen, että vika oli minussa tai työpaikassani: olen kokenut tietokoneen käyttäjä ja työpaikka Nokian hallinto.
risuja Microsoft ohjelmistoille
risuja Microsoft ohjelmisto...
3
365
Vastaukset
- Jussi
Vai hallintoa!! Ja haikailet win95 ominaisuuksista. 95 oli tunnetusti täysi p...a mutta nämä uudemmat ovatkin sitten "hieman" parempia. Laita Ollilalle hanke-ehdotus, että hankkisi Sinulle vihdoin vähän uudemman version, olethan sentään itsekin "hallintoa".
- Fyysikko
Itse olen NASA:n palkkalistoilla Sacramentossa ja kayttiksena 3.1. Harmittaa niin vietavasti, kun koneissa olisi vaantoa niin vietavasti, mutta ohjelemista ei ole mihinkaan.
- tsto pääll
Mikään ei mene toimistossa niin usein pieleen kuin Microsoft ohjelmistot. Ihme ettei laki niitä kiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591