Madonna Erotic Club. Täysi-ikäisille asiakkaille tarkoitettu yökerho aivan Kouvolan keskustassa. Maksullista naista saat kun menet katsomaan esitysta ja tyrkkäät pari kymppiä sukkanauhan alle etumaksuksi ja loput kun homma hoidettu. Iloa ja riemua 100m kaupunginjohtajan työhuoneesta. Verovapaata paritusta jo vuosikymmenien ajan. Mene mestoille tai tilaa oma hoitosi osoitteesta Kouvola Innovation Oy Puh. 358 2061 55295 arkisin: 9:00 - 15:00.
Huoratalo kaupungin sydämessä
23
5003
Vastaukset
- Rahapuhuu
Tarkoitit kait strippibaari, tyhmä on se joka maksaa :D
- Koirathaukkuu
Pakko tyttöjen painaa .... omistajan sukunimi yhdistyy , kehen...
Onks tää se tankobaari,
Tyyppi Seirei Oy
Talousalue Kymen talousalue
Rekisteröintipäivä 19.11.2015
Osoite Kauppalankatu
Velkoja Lindorff Oy
Saatavan määrä 36 937,00 - tumpelo87
Hyvä paikka saa katsella tisuleita....pillua tosin ei saa kuten mullista aina!!:)
- hierotaankovaksi
Hyvä että on. A Ahtikin joutui Valkealaan asti ajamaan apua saamaan.
- näitälisää
Tähän on vanha paikka. Ihme että on aikaa kestänyt. Työntekijät on tosi edullisia ulkolaisia, mikä toisaalta auttaa ulkonäkösyistä.
http://www.visitkouvola.fi/fi/madonna-erotic-club
Näin Kouvola mainostaa- Anonyymi
Hups! Sivua ei löydy. Miksiköhön?
- heimonenpeimonen
Ainoa paikka missä anarkisti Ikäheimonen on nähnyt tissit.
- sekopääihminen
Pillua ei tulekaan koskaan näkemään.
- Tuovicrook
Madonna on siisti, rauhalinen, normaalihintainen keskustelubaari, lisänä teide-esitys johon itse en fyysisesti taipuisi vaikka tahtoisinkin. Viihdyn siellä hyvin, kun on asiaa silmäkkäin ystävien kanssa; ei ole ketään olan takana kuuntelemassa, kuten muissa kantapaikoissamme.
Ai niin, minäkin olen nainen ja naturisti,- tumpelo87
Tule valkealaan niin voit näyttää tälläiselle tosi miehelle tisuleitasi!!;)
- Tyhmät
Miespuoliset huorat asiakkaina.
- Anonyymi
??! xD
- Anonyymi
Se tanssitanko, on muuten vitunkestävää terästä.
- Anonyymi
Sietäisi katsoa noissa paikoissa, että sisään pääsee vain sellasta tasoa olevat miehet, jotka on naista ansainnu. Kun ruokaa riittää ja etuoikeudet lisääntyy kelvottomillekin, tulevat haittailmiöt nostamaan päätään automaattisesti, koska luonto ei enää hävitäkään niitä, vaan antaa niille yhtäläiset oikeudet kelvollisiin nähden. Paholaisen valtakunta nousee.
- Anonyymi
Noihin paikkoihin pääsee sisään vaan miehet joilla on riittävästi rahaa. Naista sieltä ei saa mutta rahat viedään kaikki mitä irti lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noihin paikkoihin pääsee sisään vaan miehet joilla on riittävästi rahaa. Naista sieltä ei saa mutta rahat viedään kaikki mitä irti lähtee.
Rahaa ja pillua tuli riittävästi. Kiitos asiakkaille ja tytöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuu mies joka ei taida saada muualtakaan. Ihan mukavia tyttöjä siellä oli ja aikoinaan, niinä hyvinä aikoina tytöt kyllä lähtivät työvuoron päätyttyä meidän kanssa jatkamaan iltaa Rivieraan ja muihin mukaviin paikkoihin. Sieltä myös aina välillä kotiin sai tytön mukaan ja olipa tytöt jotain aivan muuta kuin Suomi naiset. Lena oli minun suosikki, joka meinasi viedä sydämeni. Tällaisia muistoja ajasta, jolloin Madonna oli vielä toiminnassa ja Kouvolan yö elämä aivan erilaista kuin nykyään. Tultiin kaveri porukan kanssa Kouvolan ulkopuolelta, ns. maalta. Ja kaikkien yllätykseksi strippari tytöt pitivät meistä "maalaisista" hyvä käytöksisistä, jonka vuoksi halusivat viettää iltaa meidän kanssa. Yksi kaveri sai vaimokkeen. 👍
- Anonyymi
Oliskin huoratalo keskustassa, mutta kun ei.
- Anonyymi
Ei Madonna ollut huoratalo, vaan striptease kapakka ja viihtyisä sellainen. Ps. stripparilta muutaman kympin tipillä pilua. Ei siis huoralta rahalla. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Madonna ollut huoratalo, vaan striptease kapakka ja viihtyisä sellainen. Ps. stripparilta muutaman kympin tipillä pilua. Ei siis huoralta rahalla. 👍
Mukava mies saattoi saadakin niin kuin normielämässä muutenkin. Typerykset eivät saaneet edes rahalla. Sellaista se elämä silloin oli. Huoria ei ollut,tavallisia nuoria naisia vain.
- Anonyymi
Zhirinovski ehdotti perustaa virallisen ison ilotalon Moskovaan
- Anonyymi
kaupungin johdolla on tapaaminen madonnan kanssa joka maanantai klo 11.35
kokouksessa käydään sellaisia asioita kuin
pillun kosteus vaatimissa tilanteissa, joissa on läsnä korkeasti oppineita miehiä
pillun kosteuden määrä suhteessa johtajaan ja alamaisiin
mitä pillu oikeasti haluaa?
yhden pillun vaikutus miehen vaimon pilluun
(tiedettyä, että naisilla on naistelepatiaa keskenään, jolloin mies toimii välittäjänä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559