Mitä tekee pohjois-norjan vesillä Islantilaiset-, Venäläiset- ja Grönlantilaiset kalastusalukset? No, varmaan kalastavat niin, mutta miten se on mahdollista? Eikö niiden pitäisi pysyä poissa norjan aluevesiltä?
Ulkomaalaiset kalastusalukset norjassa
3
78
Vastaukset
Läpikulku on sallittua aluevesilläkin. Kalastus on sitten eri asia, mutta onko näyttöä, että sitä tehtäisiin aluevesillä tai talousalueella (en nyt muista enkä jaksa tsekata, oliko kalastaminen talousalueella sallittua)?
Islantilainen, venäläinen ja grönlantilainen kirjoitetaan muuten pienellä muulloin paitsi virkkeen alussa. Aivan kuten suomalainenkin. Ja maan nimet taas isolla, kuten Norja.- sldvn9
Ainakin Kirkkoniemen satamassa oli taannoin paljon venäläisiä aluksia. Toisivatko sitten saaliin Norjaan? Muutenhan niiden voisi kuvitella olevan esimerkiksi Murmanskissa.
sldvn9 kirjoitti:
Ainakin Kirkkoniemen satamassa oli taannoin paljon venäläisiä aluksia. Toisivatko sitten saaliin Norjaan? Muutenhan niiden voisi kuvitella olevan esimerkiksi Murmanskissa.
Voi olla, että myyvät saaliinsa Norjaan. Ei se kai kiellettyä ole? Itse asiassa mielenkiintoinen kysymys, johon minulla ei ole vastausta: voiko olla mahdollista, että norjalainen firma pestaisi ulkomaalaisia aluksia kalastamaan itselleen ja nämä alukset saisivat sellaisen diilin nojalla kalastaa Norjan vesillä?
Toinen mahdollisuus on tietysti bunkraus ja proviantin haku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916352
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572922- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492750