Olen 40 v nainen ja minulla surisee housuissani melkein jatkuvasti.Nimittäin perhoseksi kutsuttu naisen pimpsan päälle hihnoilla kiinnitettävä paristokäyttöinen hieroja.
On ihanaa tehdä töitä toimistossa ja samalla perhonen hieroo klitoristani vaimeasti suristen.
Se rentouttaa ja kiihottaa just sopivasti.
Aivan ihana vempele meille naisille.
Perhonen on ihana
15
11063
Vastaukset
- kesäperhonen
Moi, mistä sen perhosen saa, mäkin haluaisin sellaisen!!!!!!!
- tsup
Oletkos edes asiakaspalvelutyössä,ettei onnellinen virne naamalla mene ihan hukkaan??? Mikä mahtaa olla työtehosi???? Tosiasiassa olet outo!!!! Ne vempaimet kuuluu jonnekkin muualle kuin töihin!!!
- aina surisee
Jes.Olen outo, mutta onnellinen nainen.Oman yrityksen toimistossa voin onneksi suristaa perhostani kenenkäään häiritsemättä tai kuulematta.Tietenkin sammutan laitteen ,jos joku tulee käymään tai lähden itse asioimaan kaupungille.
Näitä perhosia muuten myyvät kaikki hyvinvarustetut seksivälinekaupat ympäri Suomea. - veeruska
...ihan fantasiaa toi toimisto-osuus. Toimistot kun nykyään näyttelevtä olennaista osaa seksifantasioissa. Jätetään ihan omaan arvoonsa.
- Tsup
Ei mulla muuta, mutta älä käytä tällaisilla palstoilla mun lempinimeä.
Mistä mmuten keksit tän nimen? - vaan
Tsup kirjoitti:
Ei mulla muuta, mutta älä käytä tällaisilla palstoilla mun lempinimeä.
Mistä mmuten keksit tän nimen?Älä ny turhaan hernettä nenääs vedä! Enhän mä voinu tietää,että nikki oli sun!!!! Enkä käyttänyt sitä varsinaisesti nikkinä,lähinnä perhosen siipien suhinan ilmaisuna! Koeta vaikka "patentoida" tsuptsup itelles yksityiskäyttöön,ettei toiste joku pahaa-aavistamaton vaan käytä sitä!!!!!!!! 8=))
- Tsup
vaan kirjoitti:
Älä ny turhaan hernettä nenääs vedä! Enhän mä voinu tietää,että nikki oli sun!!!! Enkä käyttänyt sitä varsinaisesti nikkinä,lähinnä perhosen siipien suhinan ilmaisuna! Koeta vaikka "patentoida" tsuptsup itelles yksityiskäyttöön,ettei toiste joku pahaa-aavistamaton vaan käytä sitä!!!!!!!! 8=))
Okei, otin herneen pois nokastani. Antaa perhosten siipien tsupsutella... ;}
- Saritar,23
Aion hankkia itsellenikin saman "härvelin",et semmoista.Suosittelen itsekkkin jo ennakkoon!
- Nautiskelija
Tuli mieleen kivoista vimpaimista. Ja tämä etenkin miehille, joilla tahtoo tulla liian nopeasti. Hankin jokin aika sitten erotiikkaliikkeestä KIIHOTUSPÄÄLLISEN -nimellä olevan tällatten hyytelömäisen pehmeän peniksen päälle vedettävän nystyräisen "jatkon". Ei tule siemenet liian äkkiä, mutta vaimoni sai ihan mahtavat vibat ja monia orkkuja peräkkäin ja aina vaan uusia. On tosi nastaa tyydyttää nainen oikein kunnolla ja saada itse vasta sitten.
- Pikainen
Nautiskelija kirjoitti:
Tuli mieleen kivoista vimpaimista. Ja tämä etenkin miehille, joilla tahtoo tulla liian nopeasti. Hankin jokin aika sitten erotiikkaliikkeestä KIIHOTUSPÄÄLLISEN -nimellä olevan tällatten hyytelömäisen pehmeän peniksen päälle vedettävän nystyräisen "jatkon". Ei tule siemenet liian äkkiä, mutta vaimoni sai ihan mahtavat vibat ja monia orkkuja peräkkäin ja aina vaan uusia. On tosi nastaa tyydyttää nainen oikein kunnolla ja saada itse vasta sitten.
Mites sellainen kiihotuspäällinen pysyy paikallaan kovassa menossa?
- emma
Miten hemmetis ne narut asennetaan???? On erimittasta ja neljä kappaletta...:((
- Bella
Sain ukoltan äskettäin lahjaksi juuri ton perhosen. Muutaman käyttökerran jälkeen laite tuntuu ihan kivalta kapineelta. Ne hihnat heitin veke, ja nyt olen laittanut perhosen tiukan bodyn sisään. Kokeilin myös housuliivejä, jotka painoivat perhosen tiukasti paikoilleen häpyhuulien väliin.
Tässä omassani on penis, (ei ole kuulemma kaikissa) ja se menee sopivan syvälle samalla suristajan osuessa klitoriksen seutuville. Penis tuntui aluksi oudolta kävellessä. Silloin se liikkuu hieman kokoajan. Myös häpyhuulten klitoriksen runsas rasvaus on syytä tehdä ennen perhosen paikalleen laittoa. Tällä estetään pidempään pidettäessä ärsyttävä hankaus.
Viime viikonloppuna mieheni pyynnöstä laitoin perhosen ravintolaan mennessämme. Suristajan säädin (hankala) oli jakun taskussa. Sain monta orkkua siellä muutaman tunnin aikana, ja oli pakko lähteä kotiin rakastelemaan kesken illan. - Mister
Bella kirjoitti:
Sain ukoltan äskettäin lahjaksi juuri ton perhosen. Muutaman käyttökerran jälkeen laite tuntuu ihan kivalta kapineelta. Ne hihnat heitin veke, ja nyt olen laittanut perhosen tiukan bodyn sisään. Kokeilin myös housuliivejä, jotka painoivat perhosen tiukasti paikoilleen häpyhuulien väliin.
Tässä omassani on penis, (ei ole kuulemma kaikissa) ja se menee sopivan syvälle samalla suristajan osuessa klitoriksen seutuville. Penis tuntui aluksi oudolta kävellessä. Silloin se liikkuu hieman kokoajan. Myös häpyhuulten klitoriksen runsas rasvaus on syytä tehdä ennen perhosen paikalleen laittoa. Tällä estetään pidempään pidettäessä ärsyttävä hankaus.
Viime viikonloppuna mieheni pyynnöstä laitoin perhosen ravintolaan mennessämme. Suristajan säädin (hankala) oli jakun taskussa. Sain monta orkkua siellä muutaman tunnin aikana, ja oli pakko lähteä kotiin rakastelemaan kesken illan....ne tollaset perhoset sitten maksaa?
- Ne maksaa
Mister kirjoitti:
...ne tollaset perhoset sitten maksaa?
16-35€!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829