Köyhät ja sairaat kuolee hoidon puutteeseen tulevina vuosina. Juuri luin että Tampereella Kaupin sairaala lopettaa ja vähän korjataan, sitten majoitetaan "turvapaikanhakijoita" tilalle. Näin varmaan tapahtuu joka kaupungissa. Mitäpä väliä vanhoista kantasuomalaisista, pääasia, että näitä mamuja saadaan sopimaan tuhottomasti Suomeen. Jos edes olisivat todella hätää kärsimässä, mutta kun ovat vain elintasopakolaisia. Tulevat tänne vaatimaan kaikkea ja Suomen päättäjät taipuvat heidän tahtoonsa. Minä en alusta alkaen ole uskonutkaan, että olisivat turvapaikan tarpeessa. Tosin silloin alkuun on saattanut tosi hätää kärsimässä ollutkin, mutta pikkuhiljaa rikollisesti tänne tulleet ovat heidät syrjäyttäneet. Tänne ovat päässeet ne, joilla on vara maksaa kymmeniä tuhansia. Silti heille pitää kustantaa kaikki. Nyt alkavat pikkuhiljaa puuttu tähän, mutta kuinka paljon on rahaa tuhlattu mamuihin, vaikka heillä on iso omaisuus mukana. Ja Sipilän selityksiä en usko, kun ei annakaan taloansa Kempeleellä mamuille. Yksinkertaisesti, on tajunnut, että sehän tuhottaisiin alta aikayksikön. Mutta nyt muiden päättäjien pitäisi vaatia, että joka ainoa kansanedustajan ja hallituksen jäsenen on majoitettava määrätty määrä näitä "turvapaikanhakijoita", elättää heidät jne. Voisi heidän suhtautumisensa vähän muuttua.
Voi meitä raukkoja
22
62
Vastaukset
- naura
Ällöä katkeruutta jos yrität masentaa olet epäonnistunut.
- Ny-ei-jymmärrä
Voi. Meitä. Raukkoja.
Ovatko palstalaiset sairaaloissa lojuvia asunnottomia jotka ulkoistetaan, sikäli mikäli he tervehtyvät edes rollaattorikuntoon, suoraan pihalle, ja hänen vuodepaikkansa ottaakin mamu? - mustamurjaani
Joopatijoo. (anteeksi korppis, oli sanontasi) Nythän on sitten tuo eutanasia ongelmakin ratkaistu, kun Suomessa mukamas jätetään sairaat hoitamatta?
Itse olen saanut avun heti, mutta lääkärillä ja terkkarilla olen käynyt viimeksi 2-v sitten, mutta tiedän, että heti saisin ajan, koska olen jo muutaman peruuttanut, ajatuksella, että "aika parantaa haavat".
Oli todellakin katkera kirjoitus, mutta niin harhaanjohtava. Tuli mieleeni Venäjän mielipiteet, kuinka Suomessa otetaan vain venäläis perheiden lapsia huostaan? Näinkö asioita vääristellään täälläkin?
Tulisi liian pitkä vastaus, jos joka mielipidettä kommentoisin, joten voisiko aloittaja kertoa, mistä hoidosta hän on jäänyt ilman ja mihin hän kuolee nyt?
ps. kai´on mustia, joten minäkin. Tulin just lääkäristä, sain piikin olkapäähän. Kiertäjäkalvosimen repeämä. Se on ollut yli kaksi vuotta, en ole leikkauttanut kun sanovat että on suuri mahdollisuus epäonnistua.
Yritä nyt vihdoinkin ymmärtää.
Ei meillä vanhoilla ole enää muuta merkitystä yhteis-kunnalle kuin verojen
maksaminen.
Turha meitä on hyysätä.
Tulevaisuus on toisten ihmisten.
-
Ala nyt vain suunnitella miten tuskattomimmin päiväsi päätät.
H.- Tieto-tuo-tuskaa
Paras ja kivuttomin tapa kuolla on sairaalan sängyssä laiminlyötynä paskat vaipoissa, se on oleva hunkszinkin loppusijoituspaikka.
Tieto-tuo-tuskaa kirjoitti:
Paras ja kivuttomin tapa kuolla on sairaalan sängyssä laiminlyötynä paskat vaipoissa, se on oleva hunkszinkin loppusijoituspaikka.
"Tieto-tuo-tuskaa"
Totta varmaan.
Toinenkin puoli.
H.- siilimuori3
Tieto-tuo-tuskaa kirjoitti:
Joskushan sen paskan on tultava ottaen huomioon et vaippa vaihdetaan kaksi kertaa vuorokaudessa.Ehtii se vähän aikaa housussa muhia, jos ei haise.
- siilimuori3
siilimuori3 kirjoitti:
Joskushan sen paskan on tultava ottaen huomioon et vaippa vaihdetaan kaksi kertaa vuorokaudessa.Ehtii se vähän aikaa housussa muhia, jos ei haise.
Ja onko pakko mennä sairaalaan kuolemaan, eikös voisi kuolla kotiin omaan sänkyyn läheisten saattamana. Kuolemasta on tehty joku sairaus, samoin kuin synnytyksestä.
siilimuori3 kirjoitti:
Ja onko pakko mennä sairaalaan kuolemaan, eikös voisi kuolla kotiin omaan sänkyyn läheisten saattamana. Kuolemasta on tehty joku sairaus, samoin kuin synnytyksestä.
En minä ainakaan alkaisi hoitamaan kotona saattohoito potilasta. On sen verran kokemusta että tiedän mihin pystyn ja mihin en. En myöskään vaatisi läheisiäni hoitamaan itseäni kotona loppuun asti.
Äkkikuolema olisi armollinen. Olen eutanasian kannalla jos se on hoitotahdossa eriteltynä millaisessa tilanteessa haluaa eutanasian.- siilimuori3
mielikki.neito kirjoitti:
En minä ainakaan alkaisi hoitamaan kotona saattohoito potilasta. On sen verran kokemusta että tiedän mihin pystyn ja mihin en. En myöskään vaatisi läheisiäni hoitamaan itseäni kotona loppuun asti.
Äkkikuolema olisi armollinen. Olen eutanasian kannalla jos se on hoitotahdossa eriteltynä millaisessa tilanteessa haluaa eutanasian.Minä alkaisin edelyttäen et siihen olis tukiverkosto. Paljon mukavampaa olla kotona tutussa ympäristössä ja omassa sängyssä kuin steriilissä sairaalaympäristössä pää-asiassa yksin.
Toivottavasti armokuolemasta ei koskaan tulee rutiinia päättää vanhuksen elämä. - Pylväspyhimykset
Pitää sen verran hyysätä, että verot saa nypättyä. Mehän maksamme korotettua sairausmaksua, tv-lupaa, kiinteistöveroa, siirrätämme sähköä, muusta puhumattakaan. Hoidamme lapsenlapset, kun vanhempien pitää saada laatuaikaa, kudomme sukkaa ja myymme vanhaa roinaa kirpputoreilla, niin että perillisten on sitten helpompi muuttaa tyhjennetty asunto rahaksi. Kroonisten sairauksien iskettyä vietämme kotiimme kytkettyinä vuosikausia avohoidossa, eli 15 min päivittäinen käynti. Se on todettu edulliseksi hoitomuodoksi ja työllistää yhä laajenevan joukon terveydenhuollon ihmisiä ja siivoojia. Kotihoitoon voi sisällyttää paljon maksullisia toimia, kuten kylvetyksen ja lääkkeiden kontollin. Potilas säilyy veronmaksajana, mutta ei pääse kuluttamaan eläkettään turhuuksiin.
Olemme suureksi hyödyksi yhteiskunnalle. Kaiken lisäksi olemme syntipukki ja roskis. Kenen muun syyksi talouden alamäki voitaisiin lykätä, jos emme olisi kaikkien taakkana ja rahaa kuluttamassa. Äänestämmekin väärin. - Mun_tiimi
Tuu hei mun tiimiin.
Laitetaan noi sun nikki asiat kondikseen
Tai laitetaan toi sun musta balanssiin.
Sus siunakkoo sus on potentiaalia vaikka mihin.
Sä oot melkeen helmi. Mut simpukka puuttuu.
- eimitääntolkkua
Katsoin tuossa erästä kyselyä, on yli 65 vuotiaille tehty.Kysyttiin, mitä kadut näin vanhana.
Jotenkin tuli mieleen, ettei tässä vielä olla sen ikäsiä et mietittäs näin.
Kun koko ajan toitotetaan et tän ikäsen pitäs olla vielä työssäkin.
Siis, ykskaks pitäs muistella kiikkutuolissa, mitä tuli tehtyä väärin muinoin."eimitääntolkkua"
60
Tärkein on nautinto.
Lähinnä oma-nautinto.
Tässä iässä on elämälle annettu kaikki mitä on osattu antaa.
Nyt on oikeus ottaa mitä ei ole osattu ottaa.
Näyttäkäämme nuorisolle, jotta he eivät tekisi samaa virhettä.
Kyllä tiede-miehet jäljet korjaavat.
Joko meillä tai muualla.(Stephen Hawking)
H.- Mun_tiimi
Tuu hei mun tiimiin.
Laitetaan noi sun nikki asiat kondikseen
Tai laitetaan toi sun musta balanssiin.
Sus siunakkoo sus on potentiaalia vaikka mihin.
Sä oot melkeen helmi. Mut simpukka(puhelin) puuttuu.
- kauhistuttavaa
Äitini ei millään meinannut päästä vanhainkotiin 86-vuoden iässä. Makuutettiin muuten Kaupin sairaalassa ja lähetettiin sitten kotiin muutamaksi päiväki kotiin itseään telomaan. Ja jälleen sairaalaan. Nyt terveet vahvat sotaa käyneet rintama karkurit sijoitetaan Kaupin sairaalaan ja veronsa maksaneet vanhukset miedon tielle. 300 mamua samassa tilassa. Haloo.. Sinne joudutaan varustamaan täydellinen poliisivartio ja omat putkat joissa ei syötetä sianlihaa. On ollut hienoa katsoa Suomen alasajoa. Aitiopaikalta.
- siilimuori3
Laitoshoito alasajetaan. Tavoite muistaakseni on että 93% yli 75-vuotiaista asuu omissa kodeissaan. Omaisia vastuutetaan enemmän vanhusten hoidosta ja kaatua voi laitoksissakin, ei siellä ole taluttajaa jokaiselle erikseen.
Johonkinhan nämä tulijat on asutettava. - hohhoijaa_
Ja paskanjauhaminen se vaan jatkuu ja jatkuu ja.....
- jotakintolkkua
Kyllä johonkin nämä tulijat on asutettava. Nimittäin heillä on kotimaa, ja siellä heidän on hyvä asustaa ja syödä banaaneita ja lakritsia. Eikä tarjota vahingossakaan sianlihaa.
- Viatonsivullinen
Kun Suomea ei voi siirtää halpatyömaihin, tuodaan kalliiksituleva halpatyövoima tänne. Himanenko antanut vinkin, mene ja tiedä.
Konstit on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2699942IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3187136Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?841858Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1081529Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61471- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751139Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47946Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24800MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752