Viime syksynä KEPUn kymppi Juha Sipilä uhosi "antavansa" Kempeleen talonsa pakolaisten käyttöön. "Antaminen" oli jo tuolloin lainausmerkeissä, sillä Sipilä tavoitteli kunnon tuottoa talonsa vuokraamisesta.
Sipilämäiseen tapaan takki on nyt kuitekin kääntynyt. Tällä viikolla Sipilä onkin sitä mieltä, että "ähäkutti empä vuokraakaan".
Sipilä on kova poika tekemään päätöksiä. Yhtenä päivänä päätetään jotain ja jonkin ajan kuluttua hän tekee uuden päätöksen, jolla kumoaa ensimmäisen päätöksen. Näin Sipilän hallitusta ei kukaan voi syyttää päättämättömyydestä.
KEPUli Sipilän takki kääntyi jälleen
14
55
Vastaukset
- Huvittunut
Ei Sipilää tosiaan päättämättömyydestä voi syyttää.
:) :) :) - J-Utta
hih hih minun pilluni suorastaa pyörii läskisen perseen mukana hih hih
- Hiohihihihihiiii
Juha Sipilä jää historiaan kaikkien aikojen typerimpänä pääministerinä.
- Olet_sinä
ihme kutjake. Valehtelu on toinen luonto.
Viikonloppuna saimme lukea Hesarista tarinan, jossa joku lahtelainen asutti pakolaisperheen taloonsa ja valitteli sitä, ettei valtio maksa mitään pakolaisten majoittamisesta toisin kuin esim. Saksassa.
Esitit siis tarkoituksellisen valheen Sipilän talon vuokraamisesta.
Viranomaiset kehottivat Sipilää luopumaan pakolaisperheen majoittamisesta taloonsa turvallisuussyihin vedoten.
Sipilän talon sijainti on raportoitu laajasti Suomen lehdistössä. Lapsiperheen majoittaminen toisi suurella todennäköisyydellä suomalaiset punaniskat häiriköimään paikalle. Jutuistasi päätellen sinä joukossa?
Turvapaikathan ovat pääosin jatkuvassa poliisivartiossa suomalaisten takia.- iiiiiiiii
Juha Sipilä olisi saanut 30000 €/kk talonsa vuokraamisesta tuohon käyttöön. Tässä tapauksessa ei olisi napeilla pelattu...
- Todista_väitteesi
iiiiiiiii kirjoitti:
Juha Sipilä olisi saanut 30000 €/kk talonsa vuokraamisesta tuohon käyttöön. Tässä tapauksessa ei olisi napeilla pelattu...
kusipää.
- iiiiiiii
Todistustaakka on sinulla, kun väität perättömästi ettei saanut.
- yäkyäkyäk
iiiiiiiii kirjoitti:
Sipilä on siis mukana pakolaisbisneksissä. Vastenmieliseltä tyypiltä vastenmielinen teko.
- VastenmielistäOn
Majurikin saunamökistään kertoi nelinumeroista summaa saavansa.
- Tai.äiti
Känän kaveri
Maan isä tässä,
http://media-cache-ak0.pinimg.com/1200x/46/02/00/46020080eac35f03621d860f26881bc3.jpg- OpeOulusta
Känä hyppää vaikka kaivoon turjakkeen tähden
- Suomen-kansakainen
Palautetta voi antaa
Minna Sipilä, maanpetturin vaimo, islamisaation Suomeen tuonut Juha "Paskakasa raiskarien puolustaja, verorikollinen ja kusipää.
puh. 35840 586 8048
Tai muille perheen veronkiertäjä-maanpettureille, nimet
Juho, Mikko, Hanna-Maaria, Timo ja Tuomo Sipilällä riittää jaettavaa.
Tuomon paska kuoli, oikein meni. - KissaPöydälle
Sipilällä ei oo kaikki inkkarit kanootissa.
- Sinulla_taasen
takuulla on : )))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414815- 752637
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411999- 181758
- 301567
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137