100 animea päivässä(24)????

laurenikosasuke

en tajua kaveri väittää katsovansa yli 100 jaksoa animea päivässä mitä vittua ei ole mahdollista!!?? koska päivä kestää vain 24h puhukaa tälle järkeä
ja siis yksi jakso on noin 20min

2

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No animessa on oppening joka kestää 1:00-2:00 (ehkä) joss on tylsä anime niin ite ainakin skippailen ne tylsät kohat pois.

      • katoin fairy tailin kaikki jaksot (mitä siihen mennessä oli tullut) viime jouluna 2 päivässä ja siinä oli jotain yli 200 jaksoa??? Ehkä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä tiedän

      Sinun oikean tilanteen nainen. Kerro miksi me tehdään tätä? Huviksemne ja mielenkiinnosta? Sä osaat tämän homman hyvin
      Ikävä
      95
      1303
    2. Sua nainen vedätetään

      Täällä ja pahasti. En halua mitään sinusta ja olet sen huomannut jo tosielämässä. Oliko tarpeeksi suoraan ilmaistu. Muut
      Ikävä
      59
      1183
    3. Välitätkö nainen

      Minusta enää, kun et ole yhteydessä?
      Ikävä
      65
      1112
    4. Tiedätkö mitä

      Nainen. Ei ole väliä mitä ajattelet minusta nyt. Osaan lepyttää sinut tahtoessani. Tiedät että välitän sinusta paljon
      Ikävä
      67
      913
    5. Minä uskon ja toivon

      Että laitat viestin sitten kun olet valmis. Eihän asiat voi jäädä niin kuin ne nyt on, eihän?
      Ikävä
      32
      882
    6. Rakastin sua koko ajan

      Älä epäröi sitä koskaan. Tein virheen, sä teit virheen. Miten onnistuttiin päättämään kaikki kaunis yhteys ja epäonnistu
      Ikävä
      31
      738
    7. Sä vain sekoaisit

      Lisää ja susta tulis nymfomaani jos minun kanssa päädyt yhteen. Harkitse nyt vielä.
      Ikävä
      46
      713
    8. Kuule J....

      .... Minä haluan sut...
      Ikävä
      44
      698
    9. Aika jännä juttu, että tapaus Rannila on kielletty tällä palstalla

      Onko se SETAN agendan vastainen kun siinä tuli taas esiin homouden rikollinen piirre? ttps://www.hs.fi/taide/art-2000010
      Luterilaisuus
      182
      686
    10. Kovat kokemukset

      Ja maailman kylmyys opetti vain pelaamaan. En siis nainen ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Yhtä asiaa vain halusin.
      Ikävä
      57
      683
    Aihe