Söin tänään 5 pizzaa

työtönpummi

Tein itse pizzat ja vieläkin on nälkä joten syön kohta lisää. Tein 8 pizzaa itse ja täytteenä oli kinkkua, kebab lihaa, paprikaa, tomaattia ja juustoa. Eikä maksanut kuin 1,50 euroa pizzan tekeminen.

8

88

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja-hahahaaah

Eikö kannattaisi heittää perunoita kattilaan ja tehdä kunnon kastike. Tulisi halvemmaksi. Et taatusti ole saanut 8 pizzan täyteaineita tuolla 1,50 eurolla. En huomannutkaan, teit ilmeisesti niitä mini pizzoja.

• työtönpummi

yksi pizza maksoi 1,50. Ostin aineet noin 12 eurolla

• työtönpummi

Eikä ollut mini pizzoja

• Rakastanpizzaa

Niin teen itsekkin pizzaa joka viikko pohjia myöten. Jos tekee bolognese kastikkeen niin sitä voi tehdä ison kattilallisen ja laittaa pakastimeen annos pusseissa ylimääräiset. Sekoitan pizzaan yleensä kahta eri juustolajiketta.

Eihän noissa päällysteissä ole muuta kuin mielikuvitus rajana. Itsetehdystä pohjasta saa millin paksuisen kun kaupan valmis lätyissä on se pohja yleensä liian paksu ja pahan makuinen. Vähän tuunaten niistä joistakin saa kyllä ihan kelpoa pika ruokaa jos ei ole aikaa liiemmälti. Varaan niitä pakastimeen siltä varalta jos ei kokkailu innosta aina tai ei ole aikaa.

Pizza pyreen ostan valmiina ja tomaatti soseen. Aurinkokuivattuja tomaatteja suikaloituna riputtelen juuston päälle usein, antaen hienon säväyksen.

Pohjataikinaan laitan kauraleseitä saaden sen kuitupitoisemmaksi.

Harjoittelu tekee mestarin siinäkin niin etten ole ihan alusta asti ollut niin taitava pizzan tekijä jo kuin nykyään. Kömmähdyksiä tuli eikä maku ollut aina niin hääppöinen.

• Zillai..itsekin tunnustaudun ahkeraksi pizzanvääntäjäksi pohjia myöten. Saan niistä nykyään jopa melko pyöreitä. Palkkaiskohan joku pizzakokkiharjottelijaks?

• Sossupummi-

Eipä pizzan tekemine paljoo maksa. Itse teen myös pizzoja ja aineita saa halvalla ja jos tekee pohjan itse niin yhdestä jauhopussista saa aika monta pizzaa joten siten yhden pizza pohjan tekeminen maksaa noin 0.20. Jos ostaa ulkomaalaisia tomaatteja , ne on halpoja tai sitten ostaa extra ketsuppia joka maksaa 0.79 kilo, siitäkin riittää aika moneen pizzaan. Ananakset on vähän kalliita mutta niitä on pakko olla pizzassa

• pyreeeeee

En saakura pitzzaani pilaa millään haisevalla pyreellä vaan tomaattiketchup.

• onneksiolkoonvalinnasta

Pizza nyt ei vaan valitettavasti ole ruokaa. Hyvää on huiko palana ja saunan jälkeen joskus maistuu. Lapsenikin pitää sitä niin epäterveellisenä ettei suostu ehdotuksiini että mentäisikö pizzalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      149
      2155
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      954
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      917
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      868
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      840
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      804
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      52
      750
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      721
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      288
      719
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      670
    Aihe