http://albums.photoonweb.com/esau/Cafe/images/Mnkzn-Dise_oCafe-6.jpg
Kuppi kuumaa aamusi!
Oikein mukavaa päivää nainen! :).
17
179
Vastaukset
- SamoinOnni
Kiitos paljon :) Onpa herkullista...totta tosiaan!
- kupponenkuumaamyös
Näyttäisi kuumalta kaakaolta.Kiitos onnille ja mukavaa päivää.
- hyvääaamuasinnekin
Kiitos Onni! Tuo kyllä piristi aamuani.
- Vietäkivapäivä
Voi että, kiiitos. Vähän lämmikettä, kun täällä on niin kylmä.
- hilmanhajatuspäivään
Huomenta päivää
ilman huolen häivää
hymyjä
etsimään onnen lymyjä
löytää kukat
sekä lämpimät sukat
välittävät hetket
olkoon nuotiolle retket
valoisat räiskeet
seassa päivän mäiskeet
nauttikaa hymyn säteistä
*hymy halit päivään* - kiitosonni
ihanaa <3
- kiitolehmä
Mihinkäs kiitosonni on kiitämässä ;) ?
- märakastan
sua..
- ei--minulle
Kahvi on pahaa enkä koskaan juo sitä. YÖK!!
- olisipaminunpäivä
Kaunis runo.Tulen lämmössä ja hymyn loisteessa päivä on varmasti onnellinen.Halaus täydentää onnen.
- Mitentäämenee
Onni on siis Hilma...Olen pitänyt molempia miehenä ;).
- uusMarilynn
Symppis oot
- kiireMuualle
Onko tuo kahvia? En juo kahvia, mutta kiva kuva silti :) Mukavaa päivää myös aloittajalle!
- kuumakahvi
..en juo kahvia.
- rip__
Liittyikö tämä edesmenneeseen sanailuun, jos niin iskalla antaa jatkotunniste...:)
- kysyn.siltä
rip__ kirjoitti:
Liittyikö tämä edesmenneeseen sanailuun, jos niin iskalla antaa jatkotunniste...:)
Missä paahdettua..
- Kerrohan
Kuka sun nainen on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115407Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖513463Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403436Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933328- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311666450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341647Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1511316- 161179