Kepulaista laatulihaa, hyi helv....tti...

kepunmätätuotanto

17

69

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukijussit

Meidän kepujussit tuhoaa ympäristöä parhaansa mukaan ja piittaamattomasti. Esim Turun kaupungista tulee vuosittain 5 tonnia fostoria jätevedestä, mutta Aura joessa valuu kepuloisten pelloilta peräti 60 tonnia fosforia vuodessa kaikki muu moska.
      Näin ne merialueet pilataan kepujen toimesta.

• Oireistapäätellen

Niin näyttää toimivan olet nähtävästi saanut hullun demarin taudin.

• kepuskeidaa

Onneksi en ole saanut, koska tiennyt kepulaisten tuotannon huonon laadun. Sinulla taitaa olla hullun kepuloisen lehmän tauti ja vielä loisit muiden veroeuroilla. Menisit töihin tollakko.

• Eläin_parat

Tuon artikkelin tiedot on faktoja, niistähän et halua keskustella.... ?

• Lidl.lidl.lidl

Suomalainen puhdas ruoka on pelkkä kepulikkojen luoma valheellinen myytti.

• Lidlonlaadukkain

Olet oikeassam jos kysyt ruotsalaiselta, tanskalaiselta, saksalaiselta, italialaiselta jne.. Kaikki vastaa, että heidän kotimainen tuotantonsa on maailman turvallisinta.
        Tuota lapsellista "kotimaiset ruuan raaka-aineet" argumenttia on käytetty vuosikausia, ihme, että enää uppoaa kehenkään.

• Lidlonlaadukkain kirjoitti:

Olet oikeassam jos kysyt ruotsalaiselta, tanskalaiselta, saksalaiselta, italialaiselta jne.. Kaikki vastaa, että heidän kotimainen tuotantonsa on maailman turvallisinta.
        Tuota lapsellista "kotimaiset ruuan raaka-aineet" argumenttia on käytetty vuosikausia, ihme, että enää uppoaa kehenkään.

Minkäköhän takia Maa- ja Metsätalousministerin ja Ympäristöministerin tehtävät yhdistettiin?

• Kadekansa

Ainakin aitoa kotimaista kateutta riittää jauhettavaks joka toosaan, heh heh hee, ilkkukaa lisää, me kaikki kateelliset nautimme, LISÄÄ!

• J-Utta

hih hih tässä lihaisa ja läskinen tyttö kelpaisi teillekin hih hih

• S-aarikko

Syön ihrasta ja huonolaatuista kepulihaa! Siksi olen bikineissä kuin ryhävalas, ho hoo ho hoo

• Voi_stna
      • Anttilanvirussiat

Varmasti kepun sisäisen ISO-9000 laatustandartin mukaista tuotantoa, rääkkäyksellä selvitään pienemmillä kustannuksilla ruokinnassa ja kepun ISO-900 laatustandartin mukaan, veromaksajille kelpaa huonompikin ruoka, kuin ulkomaalaisilla...

• hjklopiuytr
      • kepunreikänahat

Kepuloisia eläinrääkkääjiä kyrsii, eivät saa koskaan rahojaan, ho hoo, ho hoo.
        Kettutytöt osaa piiloittaa varansa..

• Kaikki viljelijät eivät ole kapulaisia, varsinkin Etelä-Suomessa he ovat kokoomuslaisia, rannikolla RKP läisiä.

Miten erotat kaupassa eri puolueiden tuottaman lihan toisistaan? K ja S kaupoissa ei ole nähnyt puoluemerkintää.

• piti olla kepulaisia.

• hajumukana
        DV8_HellRaiser kirjoitti:

piti olla kepulaisia.

Kepulaisen lihan eroittaa hajusta ja huonosta laadusta, Kokoomuksen ja RKP lihat tuoksuu ja on korkealaatuisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2092
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      821
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      676
    Aihe